tere kaikille,
pikanen kysymys onko tossa mitään ongelmia kun tilaa EASYRIDERS lehen suoraan jenkeistä?
jos oikein ymmärsin hinnaksi tulis joku $33.95 + $30
tilaajia kuitenkin foorumis löytyy
laitaahan suora linkkki vielä.. https://www.neodata.com/paisano/easy/spoffer.shtml
Easyriders, In The Wind, Biker on enemmän "tissilehtiä", ärsyttää joskus kun pyörät on unohtunu valokuvaajalta taustalle, ei pitäisi hyviä asioita sotkea keskenään, joka aiheelle löytyy kyllä oma erikoislehtensä...
Viimeksi muokannut j7on, 22:39 17.11.2006.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
noi on kaikki mulle tuntemattomia lehtiä.
Easyriders tullu ostettua jos sattuu löytyy. pitää katella jos noita löytys jostain niin kattois muutaman irtonumeron ekana.
Kavipa tilaus vahan turhankin napparasti. Minako herateostelija... hu hai...
Vakavasti... Street Chopperia on tullut kateltua... vaan se laiskuus.
Kiitos linkista J7on.
Joskus iisiraideria tilasin kun ei oikein muita ollut, mut ainakin silloin sai lähimmältä R-ältä (ainakin meidän talon r-ältä) Lehden yleensä noin viikkoa nopeemmin.
Tiedä sitten mikä on nykyään meininki.
Niin sitähän mä meinasin että jos tuo lehti kiinnostaa niin varmimmin sen saa sieltä lähimmältä R-kioskilta niin ei suotta kannata tilata.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Miikka kirjoitti:..sitähän mä meinasin että jos tuo lehti kiinnostaa niin varmimmin sen saa sieltä lähimmältä R-kioskilta niin ei suotta kannata tilata.
Miten sen nyt ottaa, irtonumerot n.10?nro. vs. vuositilaus n.40?/12nroa...
Lehdet tulee tilatessa Suomalaisen Lehtiapajan kautta, jos jostain syystä ei tule omaan postiluukkuun niin ei tule todennäköisesti R-kioskiinkaan.
Viimeksi muokannut j7on, 01:55 18.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotimaan lehdistä KOPTERI ei ole hullumpi juttu tilattuna (mielummin kuin irtonumeroina). Onhan se sentään aito motskarilehti joka alunperinkin on tehty ns. rakkaudesta pyöriin ja kuskeihin. Suosittelen!
Mala on tehnyt hommaa oikein esimerkillisesti.
Ulkomaan lehdistä Easyrider on toki vanha julkaisu ja David Mannin piirustukset oli hienoja, mutta nykyisin...on noita muitakin. Hot Bike oli aikoinaan hyvä tekniikkavinkkeineen.
Kannattaa tutustua eri lehtien irtonumeroihin ja kun löytää sen sopivan annoksen kromia ja paljasta pintaa niin sitten tilaus.
Ja onhan tuolla Charles-saarellakin (GB) julkaisuja, suurin osa tosin kertoo edelleenkin kuinka huonekaluputkesta tehdään chopper-runko eikä jätöistä tai muista tietoakaan.
Niin muuten, Easyrideristä saa ainakin Saksalaisen, Japanialaisen taikka Jenkkiläisen version.
Onhan sitä Kopteria tullut vuosia tilattua ja suht koht tytyväinen oon. Joskus oli sellasta lähennä psykedeelistä musestooria mikä meni hilsettä koskematta ohi. Mala tekee ihan kunnon duunia ja ehkä sais pistää näitä tekniikkapuolia enempi näkyville. Ei haittais lukee (tietenkin muka jo itse kaikest tietäen) jotakin sieltä. GOOD LUCK Anyway... Nice to have a local nice rag.
Jos ei oo ihan hirveen tarkka pyörän valmistusmaan suhteen, niin kannattaa ehdottomasti tutustua brittiläiseen Backstreet Heroes läpyskään. Pyöriä ja rakentelutyylejä löytyy vähän joka makuun. Viime numeroissa on suomalaisetkin taidonnäytteet päässeet lehden sivuille ja jopa kanteen! Lehti on tosin aika tyyris, eli noin 70? suoraan englannista tilattuna... Mulle tosin kys. lehdykän tilas viime jouluna Joulupukki!
Pari lehteä (American Iron, Hot Bike, Bike Works) tilasin suoraan Usasta, tarjouksena about 25 ? / vuosikerta / lehti. Maksu hoitui helposti visalla ja lehdet napsahtelee kotipostilaatikkoon ennen kuin ovat R-kioskin hyllyssä. Turha maksaa suomen päässä ylimääräisiä kuluja.