Boss Hoss
Boss Hoss
Täältä löytynee jatkossa tietoa Suomen Boss Hosseista ? - aika näyttää.
www.bosshoss.fi
www.bosshoss.fi
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
omaan karsinaansa
No hyvä juttu.
Nyt kun noilla on jo oma kerhokin niin kait järjestävät omat ajotkin.
Se on nimittäin ihan sama millä voortilla, volkkarilla tai letukalla H-DCF ralliin yrittää, ei sinne autoja tarvita.
Nyt kun noilla on jo oma kerhokin niin kait järjestävät omat ajotkin.
Se on nimittäin ihan sama millä voortilla, volkkarilla tai letukalla H-DCF ralliin yrittää, ei sinne autoja tarvita.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: omaan karsinaansa
Ei kai sen väliä jos järjestävät, kun muillakin on "omia ajoja" (Pannuralli, muijien rallit, Sportsterirallit ym ym)smuige kirjoitti:No hyvä juttu.
Nyt kun noilla on jo oma kerhokin niin kait järjestävät omat ajotkin.![]()
Boss Hoss on sentään prätkien kuningas - made in USA - totta helvetissä niillä pitää HDCF-tapahtumiin päästä!
HD on prätkän pentu verrattuna Boss Hossiin!
Enkä haluu kuulla mitään USA-japseista yms bullshitistä...
No vaik et haluu niin...
silti täältä pesee...
BossHoss = kumpi raiskas kumman?, letukka prätkän vai prätkä letukan?, jokatapauksessa siitä synty tollane sekasikiö-äpärä=autonmoottorinen kakspyöränen...
mitään tekemistä sillä ei ole HD:n kanssa, eikä näin ollen myöskään Harrikka-ralleissa, järkätköön omia kekkereitään keskenään...tai jättäköön noi kikkareet alueen ulkopuolelle...
Lainaus:
"Boss Hoss on sentään prätkien kuningas - made in USA - totta helvetissä niillä pitää HDCF-tapahtumiin päästä!
HD on prätkän pentu verrattuna Boss Hossiin!"
Olenpas ylläolevasta TÄYSIN eri mieltä!....
mä ajan mun pannulla kun mä haluun ajaa prätkällä, sit ku mä haluun kuunnella veekasin jytinää ni mä lähen ajeleen mun harrasteautolla!!
t:prätkät prätkinä ja bilikat bilikoina, kummatki o erittäin asiallinen tapa viettää vapaa-aikaa, niin talleissa kun tienpäällä ja tietenkin kokoontumisajoissa
BossHoss = kumpi raiskas kumman?, letukka prätkän vai prätkä letukan?, jokatapauksessa siitä synty tollane sekasikiö-äpärä=autonmoottorinen kakspyöränen...
mitään tekemistä sillä ei ole HD:n kanssa, eikä näin ollen myöskään Harrikka-ralleissa, järkätköön omia kekkereitään keskenään...tai jättäköön noi kikkareet alueen ulkopuolelle...
Lainaus:
"Boss Hoss on sentään prätkien kuningas - made in USA - totta helvetissä niillä pitää HDCF-tapahtumiin päästä!
mä ajan mun pannulla kun mä haluun ajaa prätkällä, sit ku mä haluun kuunnella veekasin jytinää ni mä lähen ajeleen mun harrasteautolla!!
t:prätkät prätkinä ja bilikat bilikoina, kummatki o erittäin asiallinen tapa viettää vapaa-aikaa, niin talleissa kun tienpäällä ja tietenkin kokoontumisajoissa
Used to be EVO-rider...
Ollaanpas täällä karvat pystyssä
. Tiedä sitten, luinko huonosti, muttei kai missään ollut tietoa, että BossHossit olisivat 'tunkemassa' hdcf:n ralleihin. Ja jos joku moisella tulee, niin eikös niille löydy oma parkkipaikka, onhan siellä ralleissa virako-kuskejakin
.
Väittelyyn HD vs. BossHoss en ota kantaa muuten kuin että mulle riittää kaksisylinterinen.
Väittelyyn HD vs. BossHoss en ota kantaa muuten kuin että mulle riittää kaksisylinterinen.
http://www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=14376akrapu kirjoitti:Tiedä sitten, luinko huonosti, muttei kai missään ollut tietoa, että BossHossit olisivat 'tunkemassa' hdcf:n ralleihin.
Pääsitpäs sanomaanSepixlh kirjoitti:Se on jopa vähemmän jenkkiläinen kuin goldwing...![]()
Affe
-
Evo Chopper
Re: No vaik et haluu niin...
Nyt on pakko kysyä: mitäs TRIKET sitten on48EL kirjoitti: Lainaus:
Nohnoh
Evo chopper
Nomutta! H-D valmisti trikeä vielä seitkytluvulla nimellä Servi Car.Nyt on pakko kysyä: mitäs TRIKET sitten on
-
Evo Chopper
Re: Nohnoh
Jep Vallu, näin on.Vallu kirjoitti:Evo chopperNomutta! H-D valmisti trikeä vielä seitkytluvulla nimellä Servi Car.Nyt on pakko kysyä: mitäs TRIKET sitten on
Lähinnä tarkoitin tuota 48EL:n vuodatusta siitä, mikä on prätkä, mikä auto, trikehan on 3-pyöräinen, eli varmaan sitten joku "sekasikiö"
Ne Boss Hossit jotka ralleissa ovat näkyneet ovat minunkin mielestäni piristävä lisämauste, en itse ainakaan niitä millään lailla mollaa/syrji. Boss Hossit on kuitenkin 2-pyöräisiä laitteita toisin kuin esim Rewacon VW-triket.
No joo, what ever...
Bossit ralliin
Ellen nyt ihan väärin (taas) muista niin klubin hallitus on joskus päättänyt, että ralliin pääsee (siis saa pyörän sisään) H-D:lla, Buellilla, Inkkarilla, Boss Hossilla ja "H-D omavalmisteella".
Ehkäpä valtaa pitävät virkahenkilöt varmentavat muistikuviani.
Ehkäpä valtaa pitävät virkahenkilöt varmentavat muistikuviani.