ongelmia chigago harleyn kanssa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Terroristo

Viesti Kirjoittaja Terroristo »

Miten sieltä nettisivuilta löytää tarvike/varaosa kuvia yms...
Kaikenmailman takkii ja virsuu siellä ainakin oli näytillä,mut empä mä muuta löytäny :cry:
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Terroristo kirjoitti: Kaikenmailman takkii ja virsuu siellä ainakin oli näytillä,mut empä mä muuta löytäny :cry:
Tässä kaupassa myydään pää-asiassa alkuperäisiä varaosia ja tarvikkeita, jos tarvit kuvia noista osista kannattaa hommata pyörän malliin sopiva tehtaan parts catalog, jonka saa myös tuolta. Vaihtoehto on surffailla toisille sivuille, joistain osista on kuvia kun etsii OEM numerolla.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Vaikkapa täältä!
T. Timo Konttinen
Fxsts03
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Fxsts03 kirjoitti:Sen ainoan kerran, kuin minulla on ollut ongelma (jos nyt tilauksen viipymistä voi ongelmaksi kutsua) Chicagon kanssa, johtui siitä, ettei tilattua tavaraa ollut varastossa.
Samaa ongelmaa tässä itselläkin. Tosin nyt ei ole ollut pelkästään kyse siitä vaan lisäongelmia on tuntunut tuovan muutto siellä päässä. Alkuun tavara mitä nyt odotellaan (laukut Buluun) piti olle varastossa mutta toinen osa puuttui. Kun se sitten saapui niin ilmeni ettei niitä laukkuja ollutkaan.
No anyways, eilen viimeksi tuli Georgelta mailia jossa ilmoitti että Joulukuun 15. päivä tulisi laukut. Samalla kyseli kokoa että osaa lähettää sopivan paidan korvauksena kärsivällisyydestä :)

Affe
Walde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walde »

Kait olitte huomanneet, että Chicago-Harleyllä on 20% alennusmyynti vuoden loppuun asti?
Kuva
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Siellä on AINA vähintään -20% ale verrattuna "ovh" hintoihin siksi suosio 8)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
sporty53

Viesti Kirjoittaja sporty53 »

Joo, aina on kevät, kesä, syksy tai talvi ale :D Johtuu kuulemma MoCosta kun ei saisi myydä jatkuvasti alle ovh:n... Ja kuulemma HD ei tykkää ollenkaan nettiputkista jotka myy "aina -20%" ja "meinaa puuttua asiaan" (quote vtwinforum)... Aikas jännä nähdä miten meinaa puuttua virallisen dealerin myyntipolitiikkaan. Tuskin jäävät kuitenkaan tappiolle :wink:

nimim. pari kertaa Chigagosta tilannut ja meinaan jatkossakin. Ennen tuli USPSllä, nykyään tyrkyttävät UPSsää joka on suht kallis mutta kun oli pari jannua jakamassa laskua niin kokeiltiin ja ei paha. Kaks isoo kollia, satula yms. ja painoa toistakymmentä kiloa, postarit 150 taalaa. Ja tuli nopeesti, lähti tiistaina ja oli Belgiassa maanantaina(!).
Puuhis

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Ihan vaan vinkiksi: Vertasin tuon chicago harleyn hintoja pariin muuhun jenkkitoimittajaan ja ainakin noilla osilla tuo chicagoharley on selvästi kalliimpi. Katsokaapas linkit: www.ironeagle.com ja www.jirehcycles.com.

Etenkin tuo jälkimmäinen on todella edullinen, olen melko varma ettei halvempia löydy mistään. Siellä on vaan osia vähän halvempiin kamppeisiin, twinkämit ja uudemmat on sivuosassa. Shoveliin, rautapäähän, pannuun osia löytyy. Ironeagle:lta olen tilannut osia ja on toiminut erittäin hyvin. Jirehiltä en ole vielä tilannut mutta pian olen....
affe
Viesti:

Puuhis kirjoitti:Ihan vaan vinkiksi: Vertasin tuon chicago harleyn hintoja pariin muuhun jenkkitoimittajaan ja ainakin noilla osilla tuo chicagoharley on selvästi kalliimpi. Katsokaapas linkit: www.ironeagle.com ja www.jirehcycles.com.
OEM osaa vai aftermarketia tuolta Jirehiltä? OEM numerolla hakua en ole saanut toimimaan noilla Parts123 sivuilla, tai oikeastaan koko haku on vähän syvältä. Hinnat ainaskin aftermarket osilla kyllä ihan OK, tosin niin ne on muillakin Parts123 sivuille menevillä puljuilla kuten esim. http://www.usatwins.com/ jota olen itse suosinut.
Yksi kokeilemisen arvoinen paikka on http://www.legendmcs.com/storelobby.html. Sieltä kannattaa tosin kysellä päivän tarjoushinta mailissa tai puhelimitse.
Ja sitten se mikä pätee varmaan noihin kaikkiin mutta erityisesti jos käy jossain liikkeessä paikan päällä että jos sulla on jokin luettelo (V-Twin MFG tms.) niin sen osanumeroilla voi kysellä hintaa mutta ihan varmuuden vuoksi kannattaa mainita että samaa osa kelpaa myös muiden luettelosta jos on halvempi :) Eri raamatuilla voi olla isojakin heittoja hinnoissa.

Affe
Puuhis

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Sissos, tuo usatwins.com menee samalle parts123 sivulle kuin tuo jirehcycles, just niinkuin Affe tuossa kertoi. Lisää sissoa tulee siitä että osanumerotkin on just samat! Hinnat tuolla usatwins:llä on ainakin omalla vertailulla enimmäkseen pikkuisen halvemmat kuin jirehillä. :D

Mitenkäs tuo usatwins on Affe osatoimittajana toiminut? Kokemuksia? Pikkuisen offtopikkia mutta menköön...
affe
Viesti:

Puuhis kirjoitti:Mitenkäs tuo usatwins on Affe osatoimittajana toiminut? Kokemuksia? Pikkuisen offtopikkia mutta menköön...
Ei ole mitään ongelmia ollut. Hintoja ja saatavuuksia olen kysellyt maililla ja puhelimitse ja homma on pelannut. Tuota kauttahan saa käytännössä minkä tahansa osaraamatun osia vaikkei tuo parts123 inventory niitä listaisikaan.
Toimitustapana taisi olla UPS mutta siitä en ole ihan varma, on reilusti toista vuotta kun olen viimeksi tilannut mistään mitään :roll:

Affe
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Onkos tuolla sivut nurin vai jotain muuta menossa kun ei ole päässy sivuille useampaan päivään?
Jarppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

Jos uuze tarkoitit Chicago Harleyn sivuja niin minulla ainakin toimii, Netscape & IE 7 kokeiltu.
Ja tuosta toimitus tavasta, he tuntuvat tällä hetkellä suosivan DHL:n kuriiripalveluja.
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Joo, niitä tarkotin. Ei avaudu ketulla eikä explorerilla... Muuten aukee kaikki sivut normaalisti... :?
Jarppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

Kokeileppas painaa refresh tai reload nappia kun olet saanut sivun virhe ilmoituksen, josko auttais ?
Lukittu