Pyörän pakkausta
Pyörän pakkausta
Kaikkihan tietää kuinka vaikeata on pakata pyörä tasapainoisesti ja hyvin, tässä pari esimerkkiä miten EI pidä pakata. http://aistigave.hit.bg/Logistics/
- Vapaa-Vaihde Franklin
- Choppers_forever
Vaikka itsellä ei lapsia ole(edes tulossa), niin se lapsi pyykkikorissa sekä kanat ja siat ahtaassa häkissä saivat olon tuntumaan epämiellytävältä.
Vaikka lapsia ei ole, niin neljä koiraturria on, jotka on meidän perhe.
Olen törmännyt kuviin, joissa eläimiä on pakattu samalla tavalla, ja ne kuvat ovat esittäneet mun lemmikkilajia.
Vaikka lapsia ei ole, niin neljä koiraturria on, jotka on meidän perhe.
Olen törmännyt kuviin, joissa eläimiä on pakattu samalla tavalla, ja ne kuvat ovat esittäneet mun lemmikkilajia.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Eipä toi pentu tuolla pyykkikorissa nyt niin hirveän pahalta tuntunut, kun muistelin että miten sitä vielä 70-luvulla auton takapenkillä matkustettiin ilman turvavöitä...
Muistakaamme, että kuvat on otettu kulttuureista, jossa kaikki kulkee kaksipyöräisten päällää...
Muistakaamme, että kuvat on otettu kulttuureista, jossa kaikki kulkee kaksipyöräisten päällää...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mitäs ihmeellistä tuossa pyykkikorissa kulkevassa pennussa sitten on?Mukavannäkösestihän se siellä kulki ja sai yksikseen istua, olosuhteisiin nähden aika turvallisen näköistä. Oli noissa kuvissa paljon hurjempiakin pakkausmalleja.
Kuten mopopoika sanoi, kuvat ei ole suomesta vaan jostain missä tuo on arkipäivää. Mielikuvitus korvaa välineiden puutteet ja homma toimii.
Kuten mopopoika sanoi, kuvat ei ole suomesta vaan jostain missä tuo on arkipäivää. Mielikuvitus korvaa välineiden puutteet ja homma toimii.
olosuhteet ja liikenne- kuten muukin kulttuuri tosiaan poikkeavat aika paljon Suomesta, esim Vietnamissa on luokkaa puoli miljoonaa autoa ja 10 miljoonaa mopoa... Siita on helppo kuvitella milla vehkeella koko perhe hoitaan paivittaiset kulkemiset ja kuinka paljon erilaista liikenne on suomeen verrattuna. Tama ei tietenkaan poista sita faktaa etta onnettomuuksia tapahtuu paljon.
Täällä euroopan kehitysmaassa kaikki Italiaanot matkustavat takapenkillä ilman turvavöitä kun ne on niin epämukavia.Mopopoika -65 kirjoitti:Eipä toi pentu tuolla pyykkikorissa nyt niin hirveän pahalta tuntunut, kun muistelin että miten sitä vielä 70-luvulla auton takapenkillä matkustettiin ilman turvavöitä...![]()