Rallikapteenille

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Jimmy

Rallikapteenille

Viesti Kirjoittaja Jimmy »

Terve Captain !
Kyselen tässä kaverin puolesta, että mites muiden pyörien kanssa toimitaan.
Onko muille pyörille joku tietty alue järjestetty, mihin mopon voi jättää ?

Best greetings:

8) -Jimmy- 8)
Rallikapu

Vastaus

Viesti Kirjoittaja Rallikapu »

Terve vaan!
Muille pyörille on alueen ulkopuolella paikka, mihin ne voi jättää. Se on näköyhteyden päässä portista.Mitään eityistä vartiointia sinne ei ole järjestetty. Rallihan on tarkoitettu Harley-Davidson, Indian ja Buell merkkisille pyörille . Boss Hoss, Henderson ja muut hieman harvinaisemmat ameriikan herkut pääsevät myös sisälle.
Jimmy

Asia selvä, kiitos tiedosta!
Myös suomessa on paljon ihmisiä, jotka ajavat ns. "halpa" pyörillä, mutta Harrikka on haaveena ja tulevaisuuden tavoite, heti kun rahat on siihen saatu kokoon. He haluavat silti olla mukana H-D touhussa.
Vaikka tämäkin ralli on tarkoitettu Harley-Davidsoneille ja muille ameriikan freedom machineille, niin kai hekin ovat silti tervetulleita ralleihin ja tapahtumiin ????
(omasta mielestäni, tottakai ovat!!)

Best greetings

8) -Jimmy- 8)
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Korostan heti alkuun että tämä on vain MINUN mielipiteeni, eli jos ja kun joku vetää herneen nenään niin so what.
Tästä asiasta on keskulteltu ennenkin ja minä en ainakaan välitä laumasta kiinanpyörällä ajavista wannabe hemmoista HD RALLISSA.

Sattuneesta syystä en yleensä käy sekaralleissa koska en tunne saavani henkistä yhteyttä kaiken maailman viagroilla ja goldvingeillä ajaviin heppuihin. Joten eiköhän pidetä hd-ralli hd-rallina ja muut juhlat erikseen.

Ja onhan tuo nähty kun tulee paikalle täysin ulkopuolisia hemmoja niin jossain vaiheessa sanat ei riitä ja muutenkaan HD-rallien kirjoittamattomat säännöt ei tunnu olevan hallussa... jokainen miettiköön mitä tällä tarkoitan.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Olen Miikan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Jos vieraita päästetään sisään, niin homma riistäytyy pian käsistä ja family-henki katoaa lopullisesti. Kyllä wannabeille saa yleisönäyttelyt riittää niinkuin tähänkin asti.
zzeus

Viesti Kirjoittaja zzeus »

ASIAA MIIKKA !!! Olen täysin samaa mieltä!!
...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Älkää olko ystävät huolissanne. Kyllä kerhon rallit on ja pysyy H-D ralleina, kuten rallikapu tuossa edellä kertoi.

Se muiden merkkien parkkipaikka on järjestetty sen takia, että esim. monissa perheissä on kaksi fillaria joista toinen saattaa olla vaikka britti tai kiinanpyörä. Molemmat kuskit pääsevät sisälle, mutta se muunmerkkinen jää sille varatulle alueelle portin ulkopuolelle. Näin se on ollu jo pidemmän aikaa.

Kuten sanottu, H-DCF:n rallit on H-D ralleja ja tarkoitettu H-D harrastajille ja sillä siisti. Toisaalta, eipä niitä pyrkijöitä ole juurikaan ollu 8)

Nähdään Yyterissä.

Jussi
pannu51
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pannu51 »

Miikka on käynyt lukemassa näköjään minunkin ajatukset.

Timo

EDIT: Jaha Jussi näköjään jo selvensikin asiaa.
Ghost
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Monessa minun tuntemassani perheessä äijä ajaa HD:llä ja muija japanin pyörällä. Olisi aika tylsää, jos ralleissa olisi vain karvanaamoja (niitähän näkee ihan tarpeeksi talleilla) ja kauniimman sukupuolen edustajat olisivat aidatun alueen ulkopuolella. Ja sitäpaitsi ne ketkä noihin ralleihin tulee japaninpyörällä usein käännytetään aika pian Amerikan pyöräilijöiksi. Mielestäni rallien yksi tarkoitus (ei tietenkään päätarkoitus) on HD:n 'paremmuuden' esille tuonti...
Jimmy

Asiaa hieman selventääkseni, en tarkoittanut siis "wanna be Harley man, with Gold Wing and lot of cash" ihmisiä.

Eli valtaosa jotka vastasitte olette siis sitä mieltä, että esim. "nuoret aikuiset" joilla kertakaikkiaan ei ole vielä rahaa ostaa Harrikkaa ja siksi joutuvat ajamaan halvoilla kiinan pyörillä, mutta varmasti ostavat Harleyn heti kun rahat on kasassa, eivät ole tervetulleita ralleihin ja tapahtumiin (edes ehdottomalla periaatteella, että ne kiinan pyörät yms... jäävät ulkopuolelle) ????

Tottakai jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta mielestäni on väärin hylkiä tulevia veljiä/siskoja, eikö heitä pitäisi tukea niin, että he tuntevat olevansa tervetulleita Harley Familyyn, kun aika koittaa !!??
Itse olen joillekkin ainakin niin tehnyt.

Eräs nuori kaverini on innoissaan odottanut tätä rallia. Pitäisikö siis nyt mennä sille sanomaan, että et ole tervetullut ralliin, vaikka asenteesi on kohdallaan, mutta omistat vain väliaikaisesti väärän pyörän ??
Mielipiteitä !!!!
Ilkimys

Ihmettelen

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Mää ihmettelen kauhiast mitä tapahtuu yhdessä yössä kun illalla myy kawasakin ja aamulla ostaa H-D:n. Mitä muutoksia elimistössä on tapahtunut ku sitä muuttuu H-D miäheks muutamassa tunnissa? 8O
Sasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sasa »

No juu, tähän lykkään mielihyväpahapiteeni.
Onhan tässä monta puolta. Voi vuokrata HD:n, ja tulla kekkereihin... Voi muuten ajaa japsipyörällä, mutta omistaa HD:n, jota ajaa sillointällöin jos ajaa... ja tulla kekkereihin. Voi olla minun poika, joka lainaa äiskän pyörää, eli HD:tä, vaikka poika itse ajaakin japsia..., noh, näitä löytyy, voi spekuloida vaikka kuinka, mutta kait se lähtököhta on, että jokainen on SISIMMILTÄÄN HD henkinen, ja mieluiten tietty edes joku perheenjäsen, tai vastaava, olisi HD:N omistaja...

Ja kaiketi tämä ensisijaisesti on klubin jäsenille...? Muut sitten sen mukaan mitä tilaa ym. on?

No, kunhan vaan ei vittuilla ja tapella... hymyä ja positiivista otetta mukaan kaikille!!!

Itse olen paska jäykkänä menossa Yyteriin... viimeksi käynyt teininä n. parisenkymmentä vuotta sitten... :oops:

Se oon mää, ku ekaks eksyksissä siellä täällä haahuilen, ja jossain vaiheessa telttaa yritän kasata... :?
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Sasa kirjoitti: Ja kaiketi tämä ensisijaisesti on klubin jäsenille...? Muut sitten sen mukaan mit tilaa ym. on?

No, kunhan vaan ei vittuilla ja tapella... hymyä ja positiivista otetta mukaan kaikille!!!

Itse olen paska jäykkänä menossa Yyteriin... viimeksi käynyt teininä n. parisenkymmentä vuotta sitten... :oops:

Se oon mää, ku ekaks eksyksissä siellä täällä haahuilen, ja jossain vaiheessa telttaa yritän kasata... :?
Terppa Sasa,

On tässä meikäläiseltäkin aikaa kulunut viimeisestä rallista. Mikäköhän on meininki tänään?

Lähden ainakin innokkaasti taas mukaan avoimin mielin. Joten löysää vähän sitä... on meitä muitakin. Asenteesi on ihan oikea; positiivista otetta. :wink:

Itse en osaa ottaa tähän keissiin selvää kantaa, koska komsii, komsaa kuten edellinen kommenttikin oli. Tapahtuma on H-DCF jäsenille (vaimot, lapset), näin olen ymmärtänyt. Kaippa näin on virallinen kantakin. Mutta jos kuka tahansa (ulkopuolinen) tulee multa innokkaasti kyselee meiningistä, niin en ole kivittäjien joukossa. Jos havaitsen ´´soluttautujan´´ en rupee portsariksi enkä usko, että kukaan muukaan.

Pressan kommentti on ihan selkeä. Et siinä se on.

Pidetään hauskaa Yyterissä, katsellaan veden kimallusta, kuunnellaan saundeja ja parannetaan maailmaa. 8)

PS. vinkki Jimmylle: naamioi kaverisi ``HD-ukkeliksi`` , niin eiköhän se siinä joukossa luovi ja kun jengi on hyvässä vauhdissa, niin ei ne mitään huomaa. :lol: Ei tää nyt mikään uskovaisten kokous ole, jossa vääräuskoiset kivitetään. Korkeintaan muilutetaan kujaa pitkin. :lol:

Terveisin

RED BUeLL, pappapomperi ja ´´reinot´´ forever.
Jimmy

Ok.
Lexa ja Sasa, kiitos!!
Kommenttinne olivat hyviä!!
Täytyy meidän kaikkien muistaa, että jokaisella on tietenkin oikeus aina sanoa oma mielipiteensä.
Ja kenen mielipide on sitten on oikea ja kenen väärä...?...ties onko edes sellaista.

Mutta yhdyn ainakin em... lähdetään pitämään hauskaa Yyteriin!!
Myös itse olen odottanut tätä jo innolla!!!! 8)

8) -Jimmy- 8)

PS. Sasa, jees, Shellillä tai viimeistään sitten Yyterissä!!
Lexa

Re: Ihmettelen

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Ilkimys kirjoitti:Mää ihmettelen kauhiast mitä tapahtuu yhdessä yössä kun illalla myy kawasakin ja aamulla ostaa H-D:n. Mitä muutoksia elimistössä on tapahtunut ku sitä muuttuu H-D miäheks muutamassa tunnissa? 8O
Terppa Ilkimys,

Yhdessä yössä voi tapahtua ihan ihmeitä. Voi rakastua naiseen, voi saada ensimmäistä kertaa, voi syntyä lapsi, voi nähdä ´´valon´´ ja ostaa aamulla HD:n. Elimistö voi saada semmoista hytinää, että baaribaikkerin maksakin kokee uusia vibraatioita. Ja jos pikapikaa saa jostain Harley-rotsin, niin siinä se on. Parrankasvu ei synny kyllä heti, mutta eihän sekään ole enään must. :lol:

Mutta tässä käy samalla lailla kuin edellämainitut ´´ensimmäiset kerrat´´:
Todellinen ´´lover´´, ´´iskä ja äiskä´´ ja ´´HD-baikkeri´´ vaativat kasvua. :wink:

Ilkimys taitaa tietää nämäkin vaiheet ja enemmänkin vai kuinka? kö? tä? häh? :roll: :wink:

Terveisin
Lover, faija ja Buell-biker

PS. Väännetäänkö kättä vai kaljaa Yyterissä?!?!?! Pitäisköhän tota Ilkimystä vähän härnätä kun ei noi jutut niin kauhean ilkeitä ole. :twisted: :wink: Rupees nyt ilkeäksi. hus, hus.

Joke, joke. Ethän suutu.

PPS. Ai niin, kuka huolehtii ja ottaa Dooriksen mukaan???

Näkemisiin.
Vastaa Viestiin