Peer Günt Vantaalla tänään

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Screaming Beagle
Viesti:

Peer Günt Vantaalla tänään

Viesti Kirjoittaja Screaming Beagle »

Moro,

Sen verran tervehenkistä elämää tullut vietettyä jo pitkään, että tänään sille pitää laittaa stoppi.

Vantaan Louhelan Kultakaivoksessa tänään T.Nikki, ja jotain uusia Teijoja.

Lienee aika jo meikäläisenkin katsastaa uusi kokoonpano.

The more the merrier, eli jos joku innostuu lähtemään mukaan, niin eikun viestiä allekirjoittaneelle.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
Sakke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakke »

Olis ihan mielenkiintosta nähä ja verrata toi uus kokonpano, mut nyt ei kykene.
Pistäpä keikan jälkeen komenttis - vaikka tietäähän sen että ei se yhtä hyvä voi olla. Vai?
Screaming Beagle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Screaming Beagle »

Jep,

Keikka tuli nähtyä. Ravintola Kultakaivoksen lava on niin pieni, ettei siellä enempiä mahtunut bändi heilumaan, mutta osittain juuri siksi tunnelma oli sanotaanko nyt vaikka tiivis.

Hyvin Günt potkii vieläkin, ja olen kyllä ehdottomasti tyytyväinen ettei Nikki laittanut lusikkaa nurkkaan.

Kuitenkin, jos ollaan ihan rehellisiä, niin kyllä se klassinen kokoonpano on ja mulle tulee aina olemaankin Nikki + 2 X Teijo.

Mutta maksan kyllä mielelläni pääsylipun hinnan uudellekin kokoonpanolle. Kyllä bluesahtava hard rock kuitenkin pesee mennen tullen nämä muuten ravintoloissa soivat eminemit ja viiskytsenttiset.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Screaming Beagle kirjoitti:Jep,
Kuitenkin, jos ollaan ihan rehellisiä, niin kyllä se klassinen kokoonpano on ja mulle tulee aina olemaankin Nikki + 2 X Teijo.
Mentiin sen toisen Teijon kanssa eilen bussilla kaupunkiin kun sillä oli keikka Vuosaaressa Daltonsien kanssa ja mä olin menossa Handea ja Honey B:tä kuunteleen Kuloniemen synttäreille. Oli se vähän hapan tosta nimen käytöstä mut kai se siitä jossain vaiheesa leppyy...

Kokee aika samoin.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin