Satulan muokkaus
Satulan muokkaus
Aattelin laitattaa penkin uuteen uskoon Verhoomo Primassa.Olisko kokemuksia ko. lafkasta?
Kilpailukykyinen vaihtoehto on verhoomo Ol'Style Jokelassa. Jake tikkasi mun satulan ja voi sanoa, että on päin persettä eli paras mahdollinen. Täältä lisää infoa
http://personal.inet.fi/koti/jarkko.lah ... loitus.htm
http://personal.inet.fi/koti/jarkko.lah ... loitus.htm
Re: Satulan muokkaus
Laitatin viime talvena Primassa pari LePeran solo -satulaa uusiksi. Hyvät tulivat ja ennalta sovitulla aikataululla + hinnalla.putte kirjoitti:Aattelin laitattaa penkin uuteen uskoon Verhoomo Primassa.Olisko kokemuksia ko. lafkasta?
Viimeksi muokannut hape71, 08:29 02.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
täytyy sanoa että Lasse (prima) on tarkka itse omista tekemisistään (kuten kaikki muutkin...)
Lassen kanssa olen ollut tekemisissä useampaan otteeseen ja aina on saanut sitä mitä piti ja koskaan näillä asioilla ei ole kiire... mutta Lasse on pitänyt sen minkä lupaa niin laadullisesti kuin ajallisesti.
Terveiset vaan Lasselle!
Jokainen tekee omat valinnat mutta henk koht. suosittelen Verhoomo Primaa ketään muuta vähättelemättä.
Lassen kanssa olen ollut tekemisissä useampaan otteeseen ja aina on saanut sitä mitä piti ja koskaan näillä asioilla ei ole kiire... mutta Lasse on pitänyt sen minkä lupaa niin laadullisesti kuin ajallisesti.
Terveiset vaan Lasselle!
Jokainen tekee omat valinnat mutta henk koht. suosittelen Verhoomo Primaa ketään muuta vähättelemättä.
Siispä penkki kainaloon, lämiskä povariin ja Porvoonkadulle. Kiitos. Tais olla Viipurinkatu, kohta mennään. 
Viimeksi muokannut putte, 17:03 16.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite oon verhoiluttanu Jyväskylässä keskustassa sohwia lähes vastapäätätä olevassa verhoomossa, nimi on unohtunu mutta verhoomo on ollu samalla paikalla jo iät ajat joten kaippa joku jyväkyläläinen osaa sanoa tarkemmat tiedot paikasta. Kaikki mun penki jotka siellä verhoilutin oli ihan perkuleen hienoja.
Kiitos kaikille. Sen verran viel, että kyseessä on yöjunan orggis satula, jota pitäis madaltaa, ehkä vähän kaventaa ja tikata viimesen päälle. onko minkäänlaisia hinta-arvioita? Uuden badlanderin sais 300-400@, eikä sekään muistaakseni käy heittämällä -06:een. No toisaalta kaikkihan selviää, kun käy paikan päällä. Laadusta oon tietenki valmis maksamaan.