Satulan muokkaus

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
putte
Viesti:

Satulan muokkaus

Viesti Kirjoittaja putte »

Aattelin laitattaa penkin uuteen uskoon Verhoomo Primassa.Olisko kokemuksia ko. lafkasta?
Fe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fe »

Kilpailukykyinen vaihtoehto on verhoomo Ol'Style Jokelassa. Jake tikkasi mun satulan ja voi sanoa, että on päin persettä eli paras mahdollinen. Täältä lisää infoa

http://personal.inet.fi/koti/jarkko.lah ... loitus.htm
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Lasse (Verhoomo Prima) on tehnyt alan hommia pidempään kuin moni muistaakaan. Enkä ole työn laadusta kuullut vielä pahaa sanaa keltään.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Täydellistä jälkeä tekee King Cab verhoomo Timo Ojala puh 06-4843377.

On tunnettu ja palkittu rekka-sisustaja, mutta osaa myös moottoripyörät.
8)
hape71

Re: Satulan muokkaus

Viesti Kirjoittaja hape71 »

putte kirjoitti:Aattelin laitattaa penkin uuteen uskoon Verhoomo Primassa.Olisko kokemuksia ko. lafkasta?
Laitatin viime talvena Primassa pari LePeran solo -satulaa uusiksi. Hyvät tulivat ja ennalta sovitulla aikataululla + hinnalla.
Viimeksi muokannut hape71, 08:29 02.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ade

Viesti Kirjoittaja Ade »

täytyy sanoa että Lasse (prima) on tarkka itse omista tekemisistään (kuten kaikki muutkin...)

Lassen kanssa olen ollut tekemisissä useampaan otteeseen ja aina on saanut sitä mitä piti ja koskaan näillä asioilla ei ole kiire... mutta Lasse on pitänyt sen minkä lupaa niin laadullisesti kuin ajallisesti.

Terveiset vaan Lasselle!

Jokainen tekee omat valinnat mutta henk koht. suosittelen Verhoomo Primaa ketään muuta vähättelemättä.
putte
Viesti:

Siispä penkki kainaloon, lämiskä povariin ja Porvoonkadulle. Kiitos. Tais olla Viipurinkatu, kohta mennään. 8O
Viimeksi muokannut putte, 17:03 16.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Ite oon verhoiluttanu Jyväskylässä keskustassa sohwia lähes vastapäätätä olevassa verhoomossa, nimi on unohtunu mutta verhoomo on ollu samalla paikalla jo iät ajat joten kaippa joku jyväkyläläinen osaa sanoa tarkemmat tiedot paikasta. Kaikki mun penki jotka siellä verhoilutin oli ihan perkuleen hienoja.
putte
Viesti:

Kiitos kaikille. Sen verran viel, että kyseessä on yöjunan orggis satula, jota pitäis madaltaa, ehkä vähän kaventaa ja tikata viimesen päälle. onko minkäänlaisia hinta-arvioita? Uuden badlanderin sais 300-400@, eikä sekään muistaakseni käy heittämällä -06:een. No toisaalta kaikkihan selviää, kun käy paikan päällä. Laadusta oon tietenki valmis maksamaan.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eiköhän se ole parasta että hinta-arviot kysytään suoraan tekijältä. Uniikki uudelleenverhoiltu satula ei välttämättä tule yhtään sen halvemmaksi kuin Kiinassa lapsityövoimalla kasattu massatuote - mutta se on sitten juuri sitä mitä tuossa alussa mainitsin, nimittäin uniikki.
putte
Viesti:

Ei ollu suinkaan tarkotukseni selvitä hommasta mahdollisimman halvalla.Arvostan käsityötä tosi paljon (teen sitä ammatikseni itsekin) ja olen myös valmis siitä maksamaan. Uniikki sen olla pitää. Kunhan kyselin.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

King Cab verhoomo määräsi 130?, jokseenkin tuollaisesta kuvailemastasi työstä tässä alkuviikosta. 8)
Vastaa Viestiin