Tervehdys
Pitäis löytää 48 tuuman (=120 cm) sportin kaasuvaijeri kun vanhasta alkaa aika jättään. Orgis taitaa olla jotain 36 tuumaa /90 senttii. Konalassa Hoghausin sedän kanssa luettiin kataloogii mut ei niin pitkää löydetty.
Olisko hyviä neuvoja/vinkkejä tarjolla kun pitäis reilun viikon päästä reissullekin lähtee.
Laitoin tuonne foorumin toisellekin puolelle tämän eli Plastic Badingilta löytyy tankinpaikkaustahnaa ja tuntuu toimivan...niin ei tartte niitä turhaan räjäytellä.
sportin vaijeri
- Sporttiboy
- Viesti:
Allright
Jos sulla on vaippa vielä about ehjä, niin Allrightista löytyy universaalia vaijerinpaikkaussarjaa (ainakin vielä vuos sitten) joka pitää sisällään muutaman eripaksuisen vaijerin ja erilaisia nippeleitä.
On hyvä, toin sen avulla mun Jawan useamminkin tieltä kotiin...
Toinen vaihtoehto on Moposport Petikossa kehä kolmosen ja Vihdintien paikkeilla, sieltä saa about metritavarana halutunkaltaista vaijeria ja nippeleitä huomattavan montaa eri sorttia.
Näillä mä oon mun Sporttia elvyttänyt hädän tullen (on muuten halvempiakin kun ne missä on tää tietty logo pussissa vaikka lienee aika samaa tavaraa)
On hyvä, toin sen avulla mun Jawan useamminkin tieltä kotiin...
Toinen vaihtoehto on Moposport Petikossa kehä kolmosen ja Vihdintien paikkeilla, sieltä saa about metritavarana halutunkaltaista vaijeria ja nippeleitä huomattavan montaa eri sorttia.
Näillä mä oon mun Sporttia elvyttänyt hädän tullen (on muuten halvempiakin kun ne missä on tää tietty logo pussissa vaikka lienee aika samaa tavaraa)