Joulubussi myös pohjoisesta
Joulubussi myös pohjoisesta
Lähtö 8.12. illalla ja yö ajeltas. Päivä (9.12.) Turussa ja ilta joulujuhlassa ja yö hotellissa. Aamusella 10.12. ajeltais kotiin.
Reitti kulkee Roi-Kemi-Oulu-Turku ja vielä takaisinkin.
Väliltä poimitaan kyytiin, kunhan sopii etukäteen asiasta.
Pakettiin kuuluu bussimatkat ja hotelli hintaan 120? (hinta varmistuu kunhan porukka on kasassa, mutta +-10? ).
Ilmoittautumiset minulle lokakuun aikana, koska bussi pitää varata 1kk etukäteen eli marraskuun alussa. Samaan aikaan nimittäin on jouluturismi kuumimmillaan ja vapaita busseja ei tahdo olla.
Nyt vain varauksia mulle ja tonttulakkeja virkkaamaan.
Jukka
MC2
juksa@pp2.inet.fi
Reitti kulkee Roi-Kemi-Oulu-Turku ja vielä takaisinkin.
Väliltä poimitaan kyytiin, kunhan sopii etukäteen asiasta.
Pakettiin kuuluu bussimatkat ja hotelli hintaan 120? (hinta varmistuu kunhan porukka on kasassa, mutta +-10? ).
Ilmoittautumiset minulle lokakuun aikana, koska bussi pitää varata 1kk etukäteen eli marraskuun alussa. Samaan aikaan nimittäin on jouluturismi kuumimmillaan ja vapaita busseja ei tahdo olla.
Nyt vain varauksia mulle ja tonttulakkeja virkkaamaan.
Jukka
MC2
juksa@pp2.inet.fi
Bussikyyti
Terve! Vieläkö on tilanne päällä eli onko bussi matkalla kohti Turkkusta? Täällä olis Oulun liepeiltä pari mukaan tulijaa jos homma järjestyy!!
niinpä
Nyt korkea aika ilmoittautua mukaan ja matkaan .hanke uhkaa kariutua mikäli myöhäis herännäiset eivät nyt havahdu .marraskuun alkuun mennessä ilmoittauduttava .mikäli nyt ei joulu bussi liikahda pohjoisesta vetelään niin tokkopa ihan heti on uutta mahdollisuutta
Re: niinpä
Jos tuo bussi ei liiku, niin ei kyllä sitte allekirjoittanutkaan liiku. Oishan tuo mukava päästä käymään joulu karkeloissa. Joten: Kop, kop! Herätkää pahvit.poromarko kirjoitti:Nyt korkea aika ilmoittautua mukaan ja matkaan .hanke uhkaa kariutua mikäli myöhäis herännäiset eivät nyt havahdu .marraskuun alkuun mennessä ilmoittauduttava .mikäli nyt ei joulu bussi liikahda pohjoisesta vetelään niin tokkopa ihan heti on uutta mahdollisuutta