Soitellaan!!
Soitellaan!!
Se on latna moro
tuli tässä mieleen,että olisko täällä oulun seutuvilla ketään sellaista kaveria joka soittelis kotonaan omaksi ilokseen kitaraa tai bassoa,mutta haluais kuitenkin soitella HARRASTUS mielessä parin kaverin kans`.Kyse on vain nimenomaan hauskanpidosta"kännissä ja selvinpäin".....ei siis mitään jäykkää ja virallista.
.Soitettava(lue opeteltava) musiikki on kylläkin vain ja ainoastaan Rock`n Rollia Rockabillyä
.....eli 50`lukua
tällä hetkellä meitä on vain kaksi(laulaja
kaverini ja rumpali
minä
joskus yks nuori kitaristi kaveri käy hieman soittelemassa,mutta kun hän soittaisi niin mielellään sitä heviä
josta me vanhemmat patut ei välitetä paskaakaan, emme ole hyviä,mutta kehityskelpoisia
Soittovälineitä sinulla ei tarvi olla,sillä minulla on kaikki(rummut,laulukamat,2-sähkö kitaraa,basso) Ja myös oma treeni (lue ryyppy) kämppä löytyy(omakotitalon etuja
)
......onhan tämä kivaa vastapainoa mopon rassaamiselle
Ota vaan rohkeasti yhteyttä
ps:ei tosikoille.
Panhead -54...... "pitkä,paksu,matala ja saatanan paha ääninen".
venttama tapuli taakse tyy.....frikunas gigunas hoplaa....oon nou nou frigunas gigunas jee
eikös se hullujussi joskus vetäny jotain tuonnepäin?
........meininki olis jotain tollaista
...niin ja tietenkin brian setzeriä(stray cats) huoh!!
....ps:Me ihmeteltiinkin miksi tää ei kuulosta hyvältä
No per....le! meiltähän puuttuu kitara ja basisti
voitais ottaa perjantaina tärpättiä ja vääntää napit kaakkoon

oh my cod - hitto mun turskaa
Tolla Hullujussimeiningillä mukaan sopii varmaan jotain Hurriganesiakin... (olihan Cissellä H-D)
"Ai piin traing foor a veri long taim ty ket mai bisnes streit..."
"Kat tu pii a skuugi, ou mai buuki..."
Toivottavasti saat bändin kasaan ja tuutte sitten HD-Ralliin soittamaan. Mä voin ruveta Euroopan kiertueen manageriksi kunhan eduista sovitaan...
"Ai piin traing foor a veri long taim ty ket mai bisnes streit..."
"Kat tu pii a skuugi, ou mai buuki..."
Toivottavasti saat bändin kasaan ja tuutte sitten HD-Ralliin soittamaan. Mä voin ruveta Euroopan kiertueen manageriksi kunhan eduista sovitaan...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Jep! Cisse oli aikansa kone!!
Tällä porukalla ei kyllä taida päästä tätä meikäläisen tonttia pidemmälle soittamaan
.......vaan ei sillä ole niin väliäkään
.Pääasia,että jätkillä on hauskaa
,joten ei tämä roudarin virka ole sulle se viisas ammatin valinta tälle porukalle