sporsterin keula
sporsterin keula
Kertokaahan ekspertit toimiiko sporster customissa kuuden asteen kulmalla varustettu etupää, entäs wideglide suhteessa midiin? Kuinka paljon vaikuttaa siis ketteryyteen ym?
Tomppa
Kutonen rupeaa olemaan rajoilla mitä tulee t-kappaleilla aikaansaatuun keulakulman lisäykseen mikäli samalla ei runkokulmaa myös muuteta. Aikoinaan nöösipoikana ensimmäiseen sporttiini halusin leveät kulmaa muuttavat ja Äky (Vision Cycle) ei suostunut myymään kuin +4 asteiset - mikä sittemmin osoittautui hyväksi ratkaisuksi.
Tuo kappaleiden leveys on melkein pelkästään ulkonäkökysymys, itse en enään laittaisi leveitä - laitoin softtailiinkin kapeat... makuasioita sano Musti kun pallejaan nuoli.
Tuo kappaleiden leveys on melkein pelkästään ulkonäkökysymys, itse en enään laittaisi leveitä - laitoin softtailiinkin kapeat... makuasioita sano Musti kun pallejaan nuoli.
-
Vieras
Mulla on sportissa +6 keula ja 1 1/2 tuumaa lyhyemmät iskarit takana,näillä mopo laskeutuu suorassa alaspäin,ja tekee jätöllekin hyvää.Jättö on nyt 6 cm,eli aika alarajalla.Minusta parempi ajaa kuin ennen,vakaa ja kaistan vaihdotkin vielä onnistuu,kaupunki pyöritys melko kankeaa,mutta käy aina seuraavassa liikenneympyrässä kääntymässä.Nämä perus sportissa,customissa isompi eturengas,ja taitaa olla lyhyemmät iskaritkin takana.Iskareitten pituudella voi passata jättöä yllättävän paljon.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Mulla myös +6 asteen keula, etuputket orginaalit (perus XL -86) ja takana iskarit 11,5 (muistaakseni). Keula toimii mainiosti ja erona alkuperäiseen ehkä pieni rauhattomuus yli 130 km/h:n nopeudessa.
Ja ulkonäkö alkuperäistä parempi (Katso Näyttely -sivulta se Anderssonin -86 Sporty).
Ja ulkonäkö alkuperäistä parempi (Katso Näyttely -sivulta se Anderssonin -86 Sporty).
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
-
Vieras