j7on kirjoitti:Itse laitoin perinteiset astinlaudat, ei tarvitse mittailla vaan kantapää lepää missä haluaa.
Mut kun ne astinlaudat ei vaan oikein kopteriin sovi.
j7on kirjoitti:
Itsemurhakytkimen yksi etu on että "tyyppien" ottaminen jää tutuilta ja tuntemattomilta olemattomaksi..
Tässä oot oikeessa

Ihan on loppuneet ne viimeisetkin koeajon kysyjät itsemurhakytkimen myötä, kun monelle tuntuu nykyään pelkkä kiksikäynnistyskin olevan ylitsepääsemätön este...
Ja muutenkin kopterin anatomia on jo monelle "normi" mopoilijalle liikaa...
Sitä vaan oon miettinyt että miksi en jo vuosia sitten muuttanut itsemurhakytkintä...
smuige kirjoitti:Entäs jos laittaisi sellaisen alkuperäisen "keinupolkimen" siihen?
No ainakin meikäläinen tätä ns.jäätelökauppias malli vaihtoehtoa kyllä pähkäili kovastikin mut ei se tuntunut sen helpommin hallittavalta kuin ns.normaali itsemurhakytkin.
Ja katu-uskottavuushan siinä kärsii...
Todellisen itsemurhamallin näin jokunen vuosi sitten jossain rallissa pannukopterissa johon oli ns.polkimen ja kytkinvivun yhdistäminen toteutettu KETJULLA!??!??!, joka oli luonnollisesti löysällä kun poljin oli ylhäällä.
Siinä oli meininkiä kun äijä sillä lähti ajamaan...