H-D huolto, myynti Tampereella?
-
jupinaattori
- Viesti:
H-D huolto, myynti Tampereella?
Olen ensi kesänä ostamassa h-d sportsteria.. Ja yllätys yllätys, olen nainen, ja eka pyörä.. Ilmeisesti Loimaa on lähin josta uuden pyörän, siis vm.2007 saa hankittua? Vai oliks siel Poris joku joka myy uusia hörtsäköitä? Ja sit tuo huolto, kun nyt ei tosiaankaan ole tekniikka hallussa, ja uuteenkin pyörään kuiteski tarvis jotai öljynvaihtoo ym. hienosäätöö tehdä, niiiin, onko tietoo onko Tampereella harrikan hallitsevaa verstasta? 
Tere, ja tervetuloa joukkoon!
Itse kävin hakemassa omani (lue rahoitusyhtiön
) härräkän Loimaalta vuonna 2003, enkä ole katunut kertaakaan. Palvelu on ollut hyvää ja vaikka asun Espoossa, niin käytän mopottimen Loimaalla huolloissa. Saapahan ajelusta sekä huvin, että hyödyn samalla kertaa
Ajoita mopottimen hankinta siten, että ehdit ensi keväällä HDCF:n ennakoivan ajon kursseille, josta on mukava aloittaa upea kesä Harrikan selässä ja mukavan porukan mukana!

Itse kävin hakemassa omani (lue rahoitusyhtiön
Ajoita mopottimen hankinta siten, että ehdit ensi keväällä HDCF:n ennakoivan ajon kursseille, josta on mukava aloittaa upea kesä Harrikan selässä ja mukavan porukan mukana!
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
-
jupinaattori
- Viesti:
Kiitos vastauksista! Näin kun on neitsyt tässä koko touhussa niin on hienoa ettei tule, varmasti kokeneiden mielestä, hölmöihin kysymyksiin v:mäisiä vastauksia. Olen toki menossa ajokursseille, ihan kaikkiin mitä löytyy. Aloitan vaiks Kuuro-sokeiden eläkeläisten moponhallinta-kurssilta
En toki aijo ottaa sitä riskiä, et mälläisin kaunottaren heti, ja tässä kohtaa puhun pyörästä, en itsestäni
Mut toi oli siisti juttu, et tuli tuo harrikka-ajokoulutus esiin. Sellaisesta en ole tiennykkään. Eli sinne sit. Ja näiltä sivustoilta varmaan löytyy siitä asiasta sit lähempänä tietoa??
Mut toi oli siisti juttu, et tuli tuo harrikka-ajokoulutus esiin. Sellaisesta en ole tiennykkään. Eli sinne sit. Ja näiltä sivustoilta varmaan löytyy siitä asiasta sit lähempänä tietoa??
Kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita
Kaikki HDCF:n viralliset tapahtumat ja paljon muitakin kinkereitä löytyy tuolta etusivun tapahtumat linkin takaa
Kaikki HDCF:n viralliset tapahtumat ja paljon muitakin kinkereitä löytyy tuolta etusivun tapahtumat linkin takaa
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03