Harrikkaliike tampereelle

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
HooDeeSami

Harrikkaliike tampereelle

Viesti Kirjoittaja HooDeeSami »

Pohdiskelen tässä, että onkohan tähän tampereen kaupunkiin / lähistölle tulossa Harrikka liikettä.
Moto 10 toimi ennen, mutta H-D touhu taitaa loppua sieltä...??
Välillä kuulee joitain huhuja siitä että uusi liike olisi tulossa, mutta kukaan ei varmaa tietoa osaa sanoa.
Olen muuttanut tänne e-suomesta muutama kuukausi sitten, enkä oikein tiedä mistä voisin mennä edes kysymään, jos jotain tarvitsisin?
Joten vinkkejä otetaan vastaan.
Vai tarvitseeko vain aina tilata kauempaa?
Mitäs mieltä paikalliset muuten olette, kaipaatteko tänne edes kunnon Harrikka kauppaa :?::?:

8) -Sami- 8)
Vallu
Viesti:

Tampereen H-D liike

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Maahantuoja SGN Bikes Oy etsi keväällä oikein lehti-ilmoituksella uutta diileriä Tampereelle. Eikä näköjään onnistunut. Viime aikoina ei asiasta ole kuulunut mitään uutta. Lähinnä tamperelaisia taitaa olla V-Twin City Loimaalla.
KimmoV.
Viesti:

Tamperee liikkeet

Viesti Kirjoittaja KimmoV. »

Olen hakenut Kendallit ja suodattimet Moto 10:stä, ja lupasivat muutama viikko sitten, että jatkossakin saa H-D osaa. Vain uusien pyörien myynti on loppu. W&w:n kamaa sieltä saa kans , tosin tilaamalla. Toinen paikka, mitä kannattaa suosia, on Tampereen Huoltotiimi. Löytyy kulutusosaa hyllystä, luultavasti kaikkea saa tilaamalla. On myöskin valtuutettu H-D huolto. Sit jos haluaa asiantuntemusta osien lisäksi, kannattaa ajaa Loimaalle vinkkeli sitiin. Eihän sinne ole Tampereelta matkaa nimeksikään.
Kyllähän Tampereella pitäisi yksi kunnon liike olla. Täällä olis yks vapaa duunarikin sinne... :lol:
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

No jos Tampesteriin ni sit kyllä tänne Jyväskyläänki! =)
On muuten viimesen 2v aikana härräkät lisääntyny sen verta jyskälässä etten kaikkia karvanaamoja etes tunnista...

-rieska
Sasa
Viesti:

Re: Harrikkaliike tampereelle

Viesti Kirjoittaja Sasa »

HooDeeSami kirjoitti:Pohdiskelen tässä, että onkohan tähän tampereen kaupunkiin / lähistölle tulossa Harrikka liikettä.
Moto 10 toimi ennen, mutta H-D touhu taitaa loppua sieltä...??
Välillä kuulee joitain huhuja siitä että uusi liike olisi tulossa, mutta kukaan ei varmaa tietoa osaa sanoa.
Olen muuttanut tänne e-suomesta muutama kuukausi sitten, enkä oikein tiedä mistä voisin mennä edes kysymään, jos jotain tarvitsisin?
Joten vinkkejä otetaan vastaan.
Vai tarvitseeko vain aina tilata kauempaa?
Mitäs mieltä paikalliset muuten olette, kaipaatteko tänne edes kunnon Harrikka kauppaa :?::?:

8) -Sami- 8)

Kyllä päässä teki monta kieppiä silloin kun tänne haettiin HD kauppiasta... kun tuo yrittäjyys kulkee näköjään verissä... mutta mietittyäni muutaman kerran "liikaa", päädyin siihen ettei meikän ajankohta ihan vielä ole sopiva. Ja sitten vielä nykyajan yksityisyrittäjän juitsadeemit päälle... huh huh!! Olisi kuitenkin pitänyt mm. palkata "huoltomies", tai ainakin asiantuntija huoltohommissa, ym. Eli päädyin siihen tulokseen, että tehkööt taas nää hommat muut viisaammat ja rikkaammat... :P

Kauhiast on aina ideoita ja hajatelmia, unelmia, viisauksia päässä, mutta toteuta ne... :P

Mutta kyllä näille leveysasteille soisi sellaisen putiikin... hieno ja asiallinen paikka tuo Loimaan Twini, mutta jos Jyskyn ja Treen väliin joku kyhäisi, niin bueno. :D :D
Vallu
Viesti:

Vapaa duunari

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Kimmo hei! Paljoks haluut palkaa jos mä perustan puodin Tampereelle? Töitä olis sitten koko kesäksi ja talvet sais olla lamautettuna lapsia hoitamassa!
Haluukos joku merkata osakkeita? Alkupääomaa tarvittais 2-3 vanhaa mummon milliä! :mrgreen:
affe
Viesti:

Re: Harrikkaliike tampereelle

Viesti Kirjoittaja affe »

HooDeeSami kirjoitti:Mitäs mieltä paikalliset muuten olette, kaipaatteko tänne edes kunnon Harrikka kauppaa :?::?:
No kyllähän sellaiselle aika useinkin olisi ollut tarvetta, erinäisiä kertoja on tullut ajettua Loimaalle osan hakuun.
Tässä vaan onkin sitten se juttu että mitä ymmärretään "kunnon Harrikka kaupalla"? Moto-10 ei ollut sellainen... minulle. Mulle KUNNON kauppa olisi sellainen jossa ymmärretään myös vanhempien pelien päälle ja jopa osataan niille jotain tehdä. Vanhemmalla en nyt tarkoita ylivuotista :?
Se että kuinka montaa kunnon varaosavaraston pitoon kykenevää liikettä Suomi jaksaa ylläpitää onkin sitten surullinen juttu. Etenkin kun itsekin olen syylistynyt mm. germaanien suosimiseen :oops: enkä varmasti ole ainoa.
Tästä lähikauppiaan asemasta asiallinen?? kirjoitus alla. Ameriikan mittakaavassa mutta kyllä siinä ajateltavaa on meillekin:
http://www.mklsportster.com/xlindyarticle.htm

Loimaalla jokin aika sitten kysäisin että milloin avaavat Tampereelle pisteen. Ei ollut kuulemma vielä seuraavan viikon suunnitelmissa :)

Affe
Vastaa Viestiin