virkavallasta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
rieska
Viesti:

virkavallasta

Viesti Kirjoittaja rieska »

Paljon parjattu virkavalta yllätti iloisesti tänään 8)
No joo, hommahan meni näin (tuli mieleen lause "voi vittu tässon mailimittari") 60 alueella rieskapoka loikottaa rennonletkeesti tajuamatta kassoa mittariin ja edessä setä sinisissään osottelemassa pistoolillaan.
kuulemma 76 oli. Heti alkupelistä, ennenku kerkesin kysyä mitään, kirjallista huomautusta oltiin tarjoamassa, ehkä miun hölmistyny naama, hyvä keli ja hiljainen liikenne oli osaltaan vaikuttamassa. ENIVEI, en saanu sakkoja vaikka vauhtia oli 16km yli sallitun, oli mieli iloinen vaikka vähän säikäyttikin.

-rieska
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Tässä eräältä toiselta foorumilta kopsattuna tähän sopiva tosi tarina:
Motoristi ajoi maantiellä, kun yht´äkkiä pieni vihreä mies viittoi tienreunalla. Motoristi pysähtyi ja kysyi: "No, mitäs sinä olet vailla?" Pieni vihreä mies vastasi: "Tulen Venuksesta, olen homomies ja minulla on nälkä" Johon motoristi vastasi: "Olen pahoillani, voin antaa sinulle vain sämpylän, se on kaikki, mitä voin tehdä hyväksesi." Ja jatkoi matkaansa.
Kohta tien reunassa viittoi jälleen pieni punainen mies. Motoristi pysähtyi ja kysyi: "No mikäs sinä olet miehiäsi?" Pieni punainen mies sanoi: "Tulen Saturnuksesta, olen homomies ja minulla on jano." "Olen pahoillani, voin vain antaa tästä tilkan vettä mutta en voi auttaa muuten" sanoi motoristi ja ajoi tiehensä.
Seuraavaksi tiensivussa viittoili pieni sininen mies. Motoristi pysähtyi ja kysyi: "No, sinä pieni sininen homomies, mitäs minä voisin sinulle antaa?" Siihen sininen mies: "Ajokortti ja rekisteriote, olkaa hyvä."
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

Santtu prkl, minen mitään tonttuja nähny....
:lol:

-rieska
Vastaa Viestiin