Pyörän päivitystä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
eerola

Pyörän päivitystä

Viesti Kirjoittaja eerola »

Meinasin, että mitäpä suotta aiheesta tänne Foorumille kirjoittelen, mutta kun on niin into piukassa... :lol:

Sovin erään henkilön kanssa jonkin aikaa sitten, että Sportsteri lähtee uuteen kotiin. Tuumin, että nyt on syksy ja talvi hyvää aikaa miettiä, mitä tallista olisi kiva löytyä keväällä. Ajattelin, että jokin "FL"-alkuinen moottoripyörä voisi olla kiva...

...mutta höps. Hyvä kun syyskuuhun saakka maltoin. Ei tullut FL-alkuista. Mutta ei harmita. Tällaisesta 2000-mallin Softail Deucesta löin eilen illalla kättä päälle.
-T
Elvis

Re: Pyörän päivitystä

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Onnea! Deuce on omien kokemuksieni mukaan hieno peli.
FXSTS 1992
eerola

Onko Internetissä jotain paikkaa, jossa olisi tietoutta eri H-D-mallien valmistusmääristä? Deuce on kohta saapumassa kotiin ja fiilistelen tässä uutta pyörää Suomen pimenevässä syksyssä. Fiilistelyä kuitenkin vähän haittaa se, että Deucesta on kovin vähän tietoa, artikkeleita ja muuta materiaalia tarjolla.

Tästä tuleekin mieleeni, että onko Deuce jotenkin poikkeuksellisen harvinainen malli... Rahtikirjan mukaan samassa kuormassa tuon pyöräni kanssa oli Suomeen tullut 2 muuta Deucea. Toisen värisiä molemmat kylläkin. Ja minä itse olen nähnyt monta Deucea matkan varrella. Mutta onko niin, että kaikenkaikkiaan FXSTD on melkoisen harvinainen laji?
-T
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

eerola kirjoitti:Deuce on kohta saapumassa kotiin ja fiilistelen tässä uutta pyörää Suomen pimenevässä syksyssä. Fiilistelyä kuitenkin vähän haittaa se, että Deucesta on kovin vähän tietoa, artikkeleita ja muuta materiaalia tarjolla.
http://www.google.fi/search?hs=M9Y&hl=f ... =Hae&meta=

98500 osumaa, joista heti pari ekaa on koeajoja.
eerola kirjoitti: Tästä tuleekin mieleeni, että onko Deuce jotenkin poikkeuksellisen harvinainen malli...
Juu ei ole vissiin vielä sataatuhattakaan valmistettu. Harvinaisuutta tietty hiukan vähentää se, että niitä voi ostaa miltä tahansa diileriltä.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Paitsi että vuonna 2007 niitä ei saa miltä tahansa diileriltä Suomesta. Jenkkilästä kylläkin.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

eerola kirjoitti:Deucesta on kovin vähän tietoa, artikkeleita ja muuta materiaalia tarjolla.
Kopterin numeross 3/2000 on kahden sivun esittely mallista.
eerola

jyristys kirjoitti:...98500 osumaa, joista heti pari ekaa on koeajoja...
...mutta minkälaisia koeajoja? Virkamiesmäisiä ja analyyttisiä. Ihan kuin Tekniikan Maailman custom-pyörävertailua lukisi!

Ansiokkaasti ovat toimittajat osanneet faktoja listata. Tosiasiaperustaisia plussia ja miinuksia löytyy hienosti jonossa. Mutta kun lukija haluaa fiilistellä, kaivataan materiaalia, joka puhisee joko intohimoa tai inhohimoa. Suuria tunteita ja makua. Ei lattanoita ja datalehden tavaamiselta maistuvia raportteja.

...vai onko niin, että Deuce onkin lopulta niin pliisu ja mitäänsanomaton vekotin, että edes Motorcycle Cruiserin toimittaja ei saa sisäistä verbaaliakrobaattiaan hereille. :cry:
-T
eerola

Turre kirjoitti:...Kopterin numeross 3/2000 on kahden sivun esittely mallista.
Siispä: Huomenna kirjaston lehtienlukusaliin katsomaan, josko löytyisi maukkaampaa sanailua kuin Motorcycle Cruiserista! :wink:
-T
pekus
Viesti:

Re: Pyörän päivitystä

Viesti Kirjoittaja pekus »

eerola kirjoitti:Meinasin, että mitäpä suotta aiheesta tänne Foorumille kirjoittelen, mutta kun on niin into piukassa... :lol:
Onneksi olkoon! Älä ole huolissasi, tuo on aivan normaalia kun kysymys on Deucesta!
Itse olen nauttinut ko. pyörästä jo neljä vuotta ja 50 000 km (kaikkiaan 67 000 km). Olen antanut itselleni kertoa, että FXSTD:ä olisi tuotu vuonna 2000 vain kahdeksan kappaletta (ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa)
Teknistä tietoa: -KUVA- Huomioi silloinen hinta;)

pekka
Vastaa Viestiin