Valta(?) on nyt siis vaihtunut häpterissä, kiitos Tuomolle kaikesta piällikkönä tekemästäsi työstä ja hyviä "eläkepäiviä".
Olen siis nykyinen häpterin jäsenistön äänitorvi, en ajattele itsestäni sen kummempia. Edellinen tarkoittaa sitä, että jos sinulla on jotakin asiaa(tai asiattomuutta) jonka haluat saada päättäjien (hallitus) tietoon, niin olen valmis asian sinne perille toimittamaan. Seuraavan kerran kun asioita voi helposti hallituksen tietoon saattaa on marraskuun 25. päivä (25.11.2006), tuolloin on aluepäälliköiden kokous. Pistä viestiä jos haluat jotakin viestittää/kysyä/ tms. niin hoitelen homman.
Seuraava asia joka tuli nyt mieleeni on H-DCF:n pikkujoulu, sehän järjestetään tänä vuonna Turussa, ajankohta on perinteinen joulukuun alku (09.12.2006).
Olisiko kiinnostusta yhteiskuljetukseen, joko VR:n tai bussin tarjoamaan?
Yhteiskuljetuksen etuja, hinta, pääsee nauttimaan ? matkasta molempiin suuntiin, ei tarvitse itse ajaa sekä yhdessä olo ja tyhjänpäiväinen jutustelu, koska matkaa Turkun on kuitenkin joitakin kilometrejä..
Eli jos sinua/teitä kiinnostaa yhteiskuljetus pikkujoulu rientoihin Turkuun, niin pikaisesti viestiä mulle jotta voin alkaa kyselemään eri vaihtoehtoja, joista voimme sitten valita meille sopivimman. ( näin alustavasti, lähtö olisi aikaisin lauantai aamuna ja paluu sunnuntaina huoneiden luovutuksen jälkeen eli joskus iltapäivällä....) Niin edellisestä tuli mieleen, et voisin myös kysellä majoituksen samaan/samoihin paikkoihin, voitas mahdollisesti saada silläkin tavalla säästöä...
Jos siis kiinnostuit, laita viestiä tulemaan 25.10. 2006 mennessä!!! (tuolloin mulle jää ((toivottavasti )) riittävästi aikaa saada jotakin järjestettyä)
Tämä on siis alustava kysely, kerro kuinka monta lähtijää olisi ja voin siltä pohjalta tehdä tarjouskyselyn eri matkanjärjestäjille ja majoituspaikkoihin. Lopullinen /sitova ilmoittautuminen sitten kun tarjoukset selvillä ja niistä paras valittu.
Syksyisin terveisin Zimi
ps. kerro tuosta pikkujoulu jutusta myös niille ystäville jotka eivät vielä ole H-DCF:n jäseniä, pikkujoulun yhteydessä on hyvä liittyä jäseneksi ja tavata muita saman henkisiä ihmisiä mukavassa tapahtumassa.... nii ja mainitse myös viestistä kaikille jäsenille, kaikki kun eivät lue foorumia päivittäin..