Miten se toimii käytännössä?
Siis uuden H-D:n ja Buellin ostajalle ensimmäinen vuoden on maksuton jäsenyys, siinä ei epäselvää.
Mutta, jos ja kun uusi pyörä alkaa reistailemaan ja lähimpään valtuutettuun huoltoon on matkaa n.130km, niin onko huoltoliike velvollinen hakemaan takuussa olevan pyörän korjattavaksi???
Ja nimenomaan tämän jäsenyyden piikkiin!!!
Vai onko se raahattava sinne itse???
Näin ovat isot pojat kertoneet, mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?
HOG:n jäsenyys???
Re: HOG:n jäsenyys???
Kannattaisiko kysyä ennemmin suoraan HOG:staevo-häjy kirjoitti:...mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?
Re: HOG:n jäsenyys???
Just näin. Tai sitten kysy siitä liikkestä, josta uudenkarhean menopelisi ostit.hemuli kirjoitti:Kannattaisiko kysyä ennemmin suoraan HOG:staevo-häjy kirjoitti:...mutta mistä saa varman vastauksen, täältäkö?? Kokeile vaikka täältä: www.tlc-finland.com
Morjääns, kyllä sillä kokemuksella mikä mulla on, niin homma toimii (lähes) maailaman laajuisesti, siten että soitat assistance numeroon ja ne hoitelee auton hakemaan mopon saamaan hoitoa.
Mulla loppu akku, satuin olemaan Kreikassa Thessalonikissa ja vielä paikallisen valtuutetun H-D liikkkeen rättikaupan vieressä, marssin sisälle ja kyselin road assistance jeesiä. Misukat soitteli (jäi mulle epäselväks minne, ku en paikallista ymmärrä) jonnekin ja selitti mulle, ettei Kreikka kuulu sen piiriin!
No mä vähän ihmettelin, mut otin ja soitin kortissa olevaan numeroon ja sieltä järkättiin auto hakemaan mopo paikalliselle diilerille (se jossa mopoja myydään ja huolletaan sijaitsee toisella puolen kaupunkia). Mopo yöks hinausliikkeen huostaan ja itelle ILMAINEN majoitus paikallisesta hotellista (n. *** tai ****, majoitus sai muistaakseni maksaa max. 160?/yö ja ne olis hoitanu muistaakseni max. 4 yötä).
Aamulla, no puolilta päivin, menin huoltoon ja mopo oli jo laitettu ajokuntoon, että näin ihan omakohtaisesti asiaan tutustuneena........
Zimi
ps. nii joo, tää EI siis kuulu HOG jäsenyyteen automaattisesti ekan vuoden jälkeen, vaan on ERIKSEEN ilmoitettva halukkuutensa Road Assistance'en ja maksettava siitä erikseen oma maksunsa
Mulla loppu akku, satuin olemaan Kreikassa Thessalonikissa ja vielä paikallisen valtuutetun H-D liikkkeen rättikaupan vieressä, marssin sisälle ja kyselin road assistance jeesiä. Misukat soitteli (jäi mulle epäselväks minne, ku en paikallista ymmärrä) jonnekin ja selitti mulle, ettei Kreikka kuulu sen piiriin!
No mä vähän ihmettelin, mut otin ja soitin kortissa olevaan numeroon ja sieltä järkättiin auto hakemaan mopo paikalliselle diilerille (se jossa mopoja myydään ja huolletaan sijaitsee toisella puolen kaupunkia). Mopo yöks hinausliikkeen huostaan ja itelle ILMAINEN majoitus paikallisesta hotellista (n. *** tai ****, majoitus sai muistaakseni maksaa max. 160?/yö ja ne olis hoitanu muistaakseni max. 4 yötä).
Aamulla, no puolilta päivin, menin huoltoon ja mopo oli jo laitettu ajokuntoon, että näin ihan omakohtaisesti asiaan tutustuneena........
Zimi
ps. nii joo, tää EI siis kuulu HOG jäsenyyteen automaattisesti ekan vuoden jälkeen, vaan on ERIKSEEN ilmoitettva halukkuutensa Road Assistance'en ja maksettava siitä erikseen oma maksunsa
"May the force be with you"
HOG:n jäsenyys???
Kyse on nyt siitä, että mopo seisoo kotipihalla, tallissa.
Yöksi voin tulla omaan sänkyyni ilman kustannuksia, joten yöpaikka on.
Mopo vaan ei tykkää aamun kylmäkäynnistyksistä ja mun täytyis saada se lähimpään huoltoon laitettavaks kun tää on takuun piirissä oleva mopo.
Matkaa huolto paikkaan on se noin 130km ja kuulin vaan että hoitaavat toisen suunnan HOG:n piikkiin.
Voinhan mä hoitaa itse molemmatkin suunnat, mutta jos toinen menee sinne laskuun niin sit menee.
En ole vielä soitellut suuntaan tai toiseen, on hieman kiireitä, etsin täältä vain kokemuksia vastaavasta tilanteesta, siis toimiiko kuljetus.
Ei kai se kaskoon kuulu jos mä sinne otan yhteyttä ja sanon ettei pyörä lähde aamuisin käyntiin?
Jokin kaasuläpän / tunnistimen säätö edessä siis,ehkä???
Yöksi voin tulla omaan sänkyyni ilman kustannuksia, joten yöpaikka on.
Mopo vaan ei tykkää aamun kylmäkäynnistyksistä ja mun täytyis saada se lähimpään huoltoon laitettavaks kun tää on takuun piirissä oleva mopo.
Matkaa huolto paikkaan on se noin 130km ja kuulin vaan että hoitaavat toisen suunnan HOG:n piikkiin.
Voinhan mä hoitaa itse molemmatkin suunnat, mutta jos toinen menee sinne laskuun niin sit menee.
En ole vielä soitellut suuntaan tai toiseen, on hieman kiireitä, etsin täältä vain kokemuksia vastaavasta tilanteesta, siis toimiiko kuljetus.
Ei kai se kaskoon kuulu jos mä sinne otan yhteyttä ja sanon ettei pyörä lähde aamuisin käyntiin?
Jokin kaasuläpän / tunnistimen säätö edessä siis,ehkä???
käsitelty aiemminkin
HOGin palvelusta on olllut juttua jokin aika sitten.
http://www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.ph ... hlight=hog
Jatkossa homma maksaa HOGin jäsenmaksun + assistancemaksun+ chapterin maksun eli noin 150 euroa vuodessa.
Siis KASKON osana paljon paljon edullisempaa. (Tai vaikkapa Autoliitosta)
http://www.hdcf.fi/foorumi/viewtopic.ph ... hlight=hog
Jatkossa homma maksaa HOGin jäsenmaksun + assistancemaksun+ chapterin maksun eli noin 150 euroa vuodessa.
Siis KASKON osana paljon paljon edullisempaa. (Tai vaikkapa Autoliitosta)