Ajokaudenpäättäjäiset

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Timppa K.
Viesti:

Ajokaudenpäättäjäiset

Viesti Kirjoittaja Timppa K. »

Vielä on kesää jäljellä laulaa Mamba.Minä en laula, en, en. Sanonpahan vaan, että vielä on duunareille tarvetta Päättäjäisiin Himokseen.
Ole siis reipas ja nopea, sillä paikkoja on rajoitetusti, vain nopeimmille riittää...
Siis nyt kun huomasit, että et ole vielä ilmoittautunut vapaaehtoiseksi niin otappa yhteyttä Sariin ( chapter7@hdcf.fi ) ja kerro milloin olet tulossa niin hän järjestää sinulle mukavan ja antoisan talkoohetken.
Eikä siinä vielä kaikki..
Näin toimimalla voit olla mukana järjestämässä tämän ajokauden PARHAITA ajokaudenpäättäjäisiä!!
Eikö ole hienoa!
Timppa
Viimeksi muokannut Timppa K., 08:46 06.09.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos se ei toimi, Kromaa se !
Timppa K.
Viesti:

up
Timppa K.
Viesti:

up.
Timppa K.
Viesti:

Meinaa upota!
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Vielä ~viikko...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Vielä viikko, niin...
Onkohan kukaan tulossa Tampereen kautta autolla? Kun tarttis yksi paketti kuskata paikan päälle...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Tuoni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuoni »

Minna&FatBoy kirjoitti:Vielä viikko, niin...
Onkohan kukaan tulossa Tampereen kautta autolla? Kun tarttis yksi paketti kuskata paikan päälle...
Jos se on se mulle tuleva stobeloota, niin ei tarvii Minna alkaa tekemään voimisteluliikkeitä asian kanssa. Muutaman viikon päästä ois reissu isolle kirkonkylälle ja voisin poiketa sen noutamassakin (jos vaan lahopäänä muistan...)
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Tuoni kirjoitti:Jos se on se mulle tuleva stobeloota, niin ei tarvii Minna alkaa tekemään voimisteluliikkeitä asian kanssa. Muutaman viikon päästä ois reissu isolle kirkonkylälle ja voisin poiketa sen noutamassakin (jos vaan lahopäänä muistan...)
Mitä ilmeisimmin sama loota juu... Sitä on vähän ilkee noitten kaikkien kamojen kera yrittää köyttää liinoilla kiinni pyörään :? Niin paljon en usko sirpaleiden onnea tuovaan vaikutukseen.

Koita nyt muistaa edes lahosuojata kupolisi sisäpuolelta, sekin onnistunee päättäjäisissä :) Kun et koko kesän aikana muistanut ollenkaan jarruttaa tässä Lempäälän kohdalla :lol:

Kyllähän tuo paketti täällä säilyy. Vaikkakin suorin tie sieltä Isolle Kirkolle kulkee ihan toista reittiä ku täältä...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Vastaa Viestiin