Juhannus pilalla?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

Juhannus pilalla?

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Voi v...tu!!! Kohta kaksi vuotta olen nykertänyt viimeistä projektiani ja tietysti se päättää valmistua juuri jussina! Pyörä huomenna ensimmäistä päivää vakuutuksissa ja vähäsen jännittää tuleeko hylkimisoireita liikojen japanilaisosien käytön takia...
Täytyy vissiin jättää ölberin kiskominen johonkin toiseen viikonloppuun kun on vähän noita ajokilometrejä rästissä :lol: :lol:
Kuten joskus aikoinaan lupasin, palaan käyttökokemusten osalta asiaan (nokka yms. viritykset). Sen voin sanoa, että huolimatta 10:1 puristuksista, 2,5kg kevennetystä kampurasta ja suht' virkeästä nokasta (Andrews EV46) laite käy todella nättiä tyhjäkäyntiä. Aikaisemmin kehumaani tuplakaasarijärjestelmää en valitettavasti vielä pääse testaamaan kun en saanut kaikkia ulkopuolisilla teetettävänä olleita osia ajoissa.

Viettäkää reipas juhannus, mikäli pyörällä niin kumit alla - jos ei niin kumit päällä :twisted: :twisted:
Sporttiboy
Viesti:

Ei kai sulla...

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Jos yhtään lohduttaa, niin mun remontti valmistui, muutto on ohi ja moposta hävis just sähköt mystisesti joten olen LAATIKON SISÄLLÄ juhannuskeikalla. Että ighmistä osaa syödä, ei se ennen oo tota tehnyt, ainakaan juhannuksena.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

No nyt on ekat parisataa kilsaa takana, ja vaikka ei vielä uskallakaan kierrättää yli 2500rpm niin voin varauksetta suositella ainakin EV46:n tasoista nokkaa normaaliin katukäyttöön. Vaikka pyörivästä massasta höylättiin n. 15% pois, ei noinkaan jyrkkä nokka aiheuta puutumista alakierroksilla vaan mopo vetää heti tonnista ylöspäin.
Täytyy olla positiivisesti yllättynyt ettei enempää synnytystuskia ole esiintynyt (koputetaan puuta), mitä nyt yksi tönäri oli jäänyt kiristämättä ja aiheutti aikamoista kilinää ennen kuin tajusin mistä oli kyse.

Ja ens' viikonloppuna walkkaan - lupaan hankkia siihen mennessä hemulitarran pyörääni jotta tunnistatte... :D
Vastaa Viestiin