"Carita: ...ja lisää aktiivisia mahtuu mukaan jos jotakuta kiinnostaa... "
Nyt on PAKKO tarkentaa vaikka en ensin viestiketjulle korvaani lotkauttanut!
Tähän kerhoon (BBB) EI PÄÄSE "ilmoittautumalla ja jäsenmaksun maksamalla". Pakko rautalangasta vääntää ettei ole kellään Caritan viestiä tilaa väärin ymmärtää. Tilaa kerhossa on toki useammalle jäsenelle, MUTTA. Kaikki ovat YSTÄVIÄ keskenään, aktiivisia harrikkamatkailijoita ja tapahtumista vuosien varrelta tuttuja kasvoja. Tämän kerhon juttu ei ole merkeillä retostella, juju on siinä että ollaan ME. Muut ovat jotain muuta, mutta ME ollaan mennään ja tehdään ja nähdään YHDESSÄ. Ja se joka yhdistää on se että veri tien päälle vetää. Ei haeta lisää respektiä, eikä sitä menetetä. Ei kasvateta munia eikä munallisia niille potkita. Ei katsella muita pitkin nenänvartta eikä välitetä siitä jos joku katsoo meitä. Ku ei sillä oo väliä, niin kauan kun ME vedetään yhtä köyttä. Kun mä vaan niin näistä meidän kerhon tytöistä tykkään! En mä mitään halua reteillä tai mainostaa. Enkä varsinkaan olla mikään v**un muotimannekiini. Mutta kerronpa nyt vaan selässäni muille, että mä oon niitä, ja ne on mun kans samaa porukkaa. Ei tässä sen kummemmasta oo kyse. "Verivalatkin kun on nykyään niin vaarallisia".
Mutta nyt kun taas alkaa sappi rauhottua niin lähdenpä tästä pakkaamaan pyörää, jos ehtis vielä tän päivän puolella Nummijärvelle iltanuotiolle ihanien harrikkaihmisten seuraan tulta tuijottelemaan. Siinä sitä kelpaa olla kun on taas ystäviä ympärillä. Joku on tullu jollain härvelillä ja toinen toisenlaisella. Mutta samalla asialla ollaan kaikki. Taidampa pari cidukkaakin kietaista vielä ja jotain tujua lämmikkeeksi. Kelpaa sitten teltassa taas nukkua kun veri kiertää.
Ja niille joilla 15000km on alaraja ennenko tuntee ajaneensa. -Voi kun mäkin voisin vaikka iha kokopäivätyönä pyörääni ajaa, niin olisin niiii-in onnellinen! Ku ei millään kerkee enempää kesässä kun sen keskimääräsen kymppitonnin, kun toi työnteko vaan piru vie haittaa tätä harrastustoimintaa.
Ajakaahan turvallisesti, munalliset ja munattomat, alkaa olla pimiää ja liukasta!
t. myös BBB-naikkonen; puren muuten takasi vaan niitä jotka tulee ja puree ensi!
Akkojen kerhoista vielä.
Akkojen kerhoista vielä.
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today..
Kerho kuin kerho, kaikki viihtyvät sellaisissa "yhteisöissä" tai kerhossa jotka tuntevat omakseen, ideologia on noudattaa omia ajatuksia. Itse en ole vielä sitä ainutta ja oikeaa elämäntäpaa löytänyt
eiköhän siellä leirinuotioiden seasta ystävätkin löydy, toiset ajaa paljon toiset jostain syystä vähemmän
BTTR:ssä tavataan, jos aamulla konneeet käynnistyy 
EDIT:siis heti aamulla (mun aamu on klo 8.00)
EDIT:siis heti aamulla (mun aamu on klo 8.00)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro