Mistä löytyis...
Kyllä sitä tulee osia ostettua Suomestakin jos esim. joku keikäle hajoo kesken kauniin kesäpäivän niin ei sitä viitti nyt rapakon takaa hankkia. Kyllä kait se Suomen hintataso johtuu jostain muusta kuin ahneesta jälleenmyyjästä. Jatketaan jalkatappi linjalla, tapit joiden ovh täällä on n.120? jenkki poika ostaa omaan rukkiinsa ne 50$ eli n. 40? ja tästä hinnasta vetää paikallinen kauppias siivunsa ja tehdas saa omansa niin ei voi kun ihmetellä näitä hintoja
, mutta tilanne on kait melkein sama muuallakin Euroopassa.
- Vapaa-Vaihde Franklin
Niin ja plus se, että Chicagossa asuu enemmän ihmisiä kuin koko Suomessa, niin kyllä sillä myyntivolyymillä voivat hintoja puottaa. Esim. joulun alla tilasin jotain niin kesti aika pitkään ja välillä piti soittaa Georgelle (osapuolen pomolle) kun tuli väärää tavaraa. Eli varmaan puoli maailmaa oli silloin tilaamassa. Oon myös huomannu, että heikommin vastaavat s-postiin, mutta kun soittaa suoraan niin homma hoituu heti.
Toinen juttu on sitten tuo factory vs. aftermarket osat. Ymmärrän hyvin tuon "factory sucks"-ajattelutavan. Alkujaanhan homma tietysti juontaa jo vuosikymmenien päähän, kun tehdas antoi ymmärtää, että ei hyväksy rakentelua eikä tuottanut kustomointiosia. Pienet pajat tekivät erikoisia osia, joita ei muuten saanut.
Itse tilaan yleensä isommat bolt-on osat (enkä kyllä mitään kromikotkaosia; vaan ihan käyttö- ja motin viritysosia), Chicagosta tai HMHD:ltä. Olen huomannut omalta kohdaltani, että factory bolt-on osien sopivuus on ollut yleisesti parempi. Aftermarket osia joutuu useammin vielä työstämään jotenkin, että ne saa sopimaan.
Silti ostan ja olen ostanut vuosien varrella todella paljon kotimaasta. Myös käytettyä osaa paikallisesta liikkeestä.
Toinen juttu on sitten tuo factory vs. aftermarket osat. Ymmärrän hyvin tuon "factory sucks"-ajattelutavan. Alkujaanhan homma tietysti juontaa jo vuosikymmenien päähän, kun tehdas antoi ymmärtää, että ei hyväksy rakentelua eikä tuottanut kustomointiosia. Pienet pajat tekivät erikoisia osia, joita ei muuten saanut.
Itse tilaan yleensä isommat bolt-on osat (enkä kyllä mitään kromikotkaosia; vaan ihan käyttö- ja motin viritysosia), Chicagosta tai HMHD:ltä. Olen huomannut omalta kohdaltani, että factory bolt-on osien sopivuus on ollut yleisesti parempi. Aftermarket osia joutuu useammin vielä työstämään jotenkin, että ne saa sopimaan.
Silti ostan ja olen ostanut vuosien varrella todella paljon kotimaasta. Myös käytettyä osaa paikallisesta liikkeestä.
H-D Softail Sport Glide
Ihan lapanen firma, kysyin orkkis osia, että mikä käy mun tuotteeseen, hemmo vastasi , että anna osanumero sit tulee hintaa?? Kirjoitin takas että ei ole, ilmoitin pyörän mallin ja vm jne... ukko vastas että hän itse sitten arpoo osat ja kauheet Jeesus ja Jumala jutut perään, V*** U että on ihanaa883c kirjoitti:olen itse tilannut nyt pari kertaa m&m cyclesiltä kun joku sitä täällä suositteli
hinnat ovat kohdallaan, valikoimaan löytyy ja kuljetukset kulkee
ottavat maksun myös paypallilla
http://www.mandmcycles.com/
sekalaista rojua on tullut tilattua ebaysta yksityisiltä ja yrityksiltä
vielä ei mitään ongelmaa ole ollut (vielä)
juh niitä jeesus juttuja mäkin naureskelin mutta aattelin ettei ketään kaiketi oo täydellinen...
omat on perversiot kaikilla
mulla oli osanumerot tiedossa ja siten homma toimi mukavasti
omat on perversiot kaikilla
mulla oli osanumerot tiedossa ja siten homma toimi mukavasti
Bobstret kirjoitti:Ihan lapanen firma, kysyin orkkis osia, että mikä käy mun tuotteeseen, hemmo vastasi , että anna osanumero sit tulee hintaa?? Kirjoitin takas että ei ole, ilmoitin pyörän mallin ja vm jne... ukko vastas että hän itse sitten arpoo osat ja kauheet Jeesus ja Jumala jutut perään, V*** U että on ihanaa883c kirjoitti:olen itse tilannut nyt pari kertaa m&m cyclesiltä kun joku sitä täällä suositteli
hinnat ovat kohdallaan, valikoimaan löytyy ja kuljetukset kulkee
ottavat maksun myös paypallilla
http://www.mandmcycles.com/
sekalaista rojua on tullut tilattua ebaysta yksityisiltä ja yrityksiltä
vielä ei mitään ongelmaa ole ollut (vielä)
Re: Mistä löytyis...
Chigaco Harley OK
Vance & Hinesit menee "heittämällä" paikoilleen, eli käy orggis tappien ja myös SJS:n etusiirtosarjan kanssa.
Vance & Hinesit menee "heittämällä" paikoilleen, eli käy orggis tappien ja myös SJS:n etusiirtosarjan kanssa.