Iso lättäpää UL
-
Vieras
Iso lättäpää UL
Ostattelen tässä isoa lättäriä, voisko joku kertoa mitä pitäis tsekata/mitkä ovat kriittiset paikat. No fucking Evo`s.
-
Evo
what the...
Don´t mess with me you f***in´flathead!
Your problems are for example unreliability and hard-to-find spare parts, among the others...
screw you!
Your problems are for example unreliability and hard-to-find spare parts, among the others...
Nooh ....
Mitä vanahaan lätyskää tuloo on siinää se vanha viisahus jota kemian opettajamme E.H aikanasa meille toivotti VARO VAJAITA ja KUN ITSE KEITTÄÄ TIETÄÄ MITÄ JUO.
Kattelisin notta lätyskä on täyrellinen eikä siihen ole astutettu oikin paljoon vierasta osaa. Vanhan pyörän kohralla pitää tarkastaa kaikki muuten ei voi olla varma mistään.
Kesää siskot ja veljet.
-Sexton-
-
Punaparta
Kait siihen samat asiat pätee ku muihinkin koneisiin; kattelet ettei oo kannet/lohkot halki, onks laatikko kunnossa ja ettei runko/keula oo ihan solmussa. Lisätietoo (mainostan taas) www.flatheadpower.com .
Ja nm.Evo voi puolestani kuolla vaikka kuppaan, lätysköihin kun saa kohtuuhelposti osia, kun tietää mistä ettii. Eipähän tarvii pelätä, että joku erehtyy luuleen mopoo Hondaks tai muuks vastaavaks, jossa venttiilit killuu hassusti nurinniskoin...
Ja nm.Evo voi puolestani kuolla vaikka kuppaan, lätysköihin kun saa kohtuuhelposti osia, kun tietää mistä ettii. Eipähän tarvii pelätä, että joku erehtyy luuleen mopoo Hondaks tai muuks vastaavaks, jossa venttiilit killuu hassusti nurinniskoin...
-
Evo
sori vaan...
....Punaparta, mua ei kuppa tapa, enkä jaksais vatvoa tota evo-on-japsimoottorin-näköinen juttua, aika kulunu puheenaihe! Igor, heitti jo kylmää vettä niskaan - Harrikoita kaikki tyynni. Ja kai kaikissa Harrikoissa pätee ostaessa sama juttu - pyörä tsekattava perusteellisesti! Ainoa "heikko kohta" on hinta - jokainenhan sen itse päättää onko hinta-laatusuhde kohteessa kohdallaan.
Ja hei, Hondista tai muista kiinapyöristä en ole kiinnostunut, vaikka venttiilit olis vanteiden välissä
Mitäs Mr. Redbeard tykkää V-Rodista jos Evot kerran on paskoja?
Ja hei, Hondista tai muista kiinapyöristä en ole kiinnostunut, vaikka venttiilit olis vanteiden välissä
Mitäs Mr. Redbeard tykkää V-Rodista jos Evot kerran on paskoja?
-
denso
Onnea vaan lätyskäkauppaan.Kaikki tuntemani k.o laitteen omistajat ovat olleet tyytyväisiä hankintaansa.Suht harvinainen mylly kun on, niin säilyttääpi myös kiinnostavuutensa vast`edeskin.Vääntöä on vaikka maapallon pyörittämiseen.Kuten rovasti edellä totesi, on aikojen saatossa joku saattanut ruuvata mööpeliin osia jotka eivät sinne kuulu.Jos peli on järjellisen oloinen kaikenkaikkiaan päältäpäin on se yleensä myös sisältä.
Vrt."moni kakku päältä kaunis". Moni muukin haluaisi tuollaisen laitteen omistaa, joten tsemppiä pisneksentekoon.Sitten vielä tähän loppuun sanon, jotta olen kaikilla HD moottorityypeillä ajanut ainakin palan matkaa
eikä vielä ole yksikään tapaus alkanut vituttamaan.Honramoperilla ajoin viimeks joskus kahekskytluvulla.Rauhaa.
Vrt."moni kakku päältä kaunis". Moni muukin haluaisi tuollaisen laitteen omistaa, joten tsemppiä pisneksentekoon.Sitten vielä tähän loppuun sanon, jotta olen kaikilla HD moottorityypeillä ajanut ainakin palan matkaa
eikä vielä ole yksikään tapaus alkanut vituttamaan.Honramoperilla ajoin viimeks joskus kahekskytluvulla.Rauhaa.
-
Punaparta
Hmm...
Joskus täytyy myöntää, että on itse välillä hieman HÖLMÖ!
Mutta onneksi on teitä viisaampia ympärillä, eli aivan totta, samassa veneessähän(?) me kaikki ollaan, kun ajellaan tietynmerkkisellä valmisteella. Tarkotus ei ollu mitenkään vittuilla muille, vaan puolustaa omaa. Jos oisin yltiörikas, hommaisin "ajopyöräks" tod.näk. uudehkon Road Kingin, että sikäli...
Jaa mitä mieltä V-Rodista? Ei sekään pärjää lättäpäille! Noin fiilis- ja visuaalisella puolella... Johtuu varmaan mieltymyksestäni kaikkeen vanhaan pas... rautaan.
Eläkäämme sovussa,
PS. Silti ne japsit on häkellyttävästi UUSIEN Daavidsonien näkösiä...
Joskus täytyy myöntää, että on itse välillä hieman HÖLMÖ!
Jaa mitä mieltä V-Rodista? Ei sekään pärjää lättäpäille! Noin fiilis- ja visuaalisella puolella... Johtuu varmaan mieltymyksestäni kaikkeen vanhaan pas... rautaan.
Eläkäämme sovussa,
PS. Silti ne japsit on häkellyttävästi UUSIEN Daavidsonien näkösiä...
-
Evo
palaute
Punaparta. Olet fiksu mies! Ollaan kaikki samassa veneessä kuten todettiin ja kavereita keskenään. Olen samaa mieltä kanssas et uudet pyörät, varsinkin V-rod eivät tarjoa SELLAISIA fiiliksiä mitä wanhat. Tietysti riippuu mitä fiiliksiä hakee. Musta ainakin Harrikan pitää kuulostaa Harrikalta, eli ne soundit!
Pidän omaa evoakin (vm -86) jo wanhana, mut rikas mies jos oisin, niin mun dreambike olis jäykkäperäinen ruotsikopteri knucklen koneella ja muilla ei-HD:n tekemillä herkuilla.
Taas oma mielipide, älkäähän nyt enää suuttuko ketään - on hieno et jokainen arvostaa omaansa ja tarvittaessa puolustaa sitä!
Hyviä jatkoja ja kelejä!
Pidän omaa evoakin (vm -86) jo wanhana, mut rikas mies jos oisin, niin mun dreambike olis jäykkäperäinen ruotsikopteri knucklen koneella ja muilla ei-HD:n tekemillä herkuilla.
Taas oma mielipide, älkäähän nyt enää suuttuko ketään - on hieno et jokainen arvostaa omaansa ja tarvittaessa puolustaa sitä!
Hyviä jatkoja ja kelejä!
-
Punaparta
Tässä vaiheessa olis varmaan syytä palata alkuperäseen aiheeseen, eli mistä päin arvon Vieras oot ostelemasta ko. fillaria? Jos kotimaasta, niin UL tai U yleensä on sen verran harvinainen, että joku aina tietää pyörän historiasta jotain, kysele. Jos taas ulkomailta, niin kannattaa olla huolellinen, sillä jos et näe pyörää livenä, voi ikäviä yllätyksiä tulla, vaikka kuvat yms. myyntidokumentaatiot mitä kertoisivat. Jos mahdollista, ota asiaa tunteva ystävä/toveri/kaveri mukaan, sillä useampi silmä näkee enemmän ja eri kantilta. Älkää kuitenkaan nauttiko voimajuomia kohtuuttomasti ennen kaupantekoa, sillä liian näkeminen ei myöskään ole hyvästä.
Jos et ole museopyörää tekemässä ja rahaa on kohtuullisesti käytettävissä, suht kehnostakin raadosta saa loistopelin, kunhan ne muutamat perusasiat ovat kunnossa, eli lohkot, runko ja paperit. Loput riippuu omastatunnosta( edes HH-tai-mikä-lie-nykyään ei pysty/osaa todentaa näin vanhan pyörän vaihdettuja osia, sillä reproja tehdään nykyään uskomattoman laadukkaasti. Se tosin näkyy myös hinnoissa.) ja lompakosta, sekä käytettävissä olevasta ajasta.
FHP:n saitilta jo varmaan luitkin hyviä ohjeita, joten lykkyä tykö ja ilmottele tuloksista.
Jos et ole museopyörää tekemässä ja rahaa on kohtuullisesti käytettävissä, suht kehnostakin raadosta saa loistopelin, kunhan ne muutamat perusasiat ovat kunnossa, eli lohkot, runko ja paperit. Loput riippuu omastatunnosta( edes HH-tai-mikä-lie-nykyään ei pysty/osaa todentaa näin vanhan pyörän vaihdettuja osia, sillä reproja tehdään nykyään uskomattoman laadukkaasti. Se tosin näkyy myös hinnoissa.) ja lompakosta, sekä käytettävissä olevasta ajasta.
FHP:n saitilta jo varmaan luitkin hyviä ohjeita, joten lykkyä tykö ja ilmottele tuloksista.