liemet vuotaa
liemet vuotaa
ters. 883 vm.-88 sportissa probleema; avaan bensahanan,niin kaasarin kohokammion pohjassa olevasti hukkaputkesta tulee gasot ulos ihan solkenaan.. täräytin silti käytiin kokeeks,irrotin ilmanputsarin,käy ihan normisti ja saa kyl keitoa mut vuotaa,en ole itse aivan varma mistä vois johtua..
mikä vika?
Olisko uimurikammiossa venttiili jumissa.
Kohoon tullut reikä (jos sellainen rakenne) ja koho täynnä bensaa -> ei sulje venttiiliä.
Jotain roskaa kohokammion venttiilin välissä.
Kohoon tullut reikä (jos sellainen rakenne) ja koho täynnä bensaa -> ei sulje venttiiliä.
Jotain roskaa kohokammion venttiilin välissä.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Kallistuisin Smuigen ehdotuksista viimeiseen. Ota kaasarin pohja irti, putsaa huolellisesti ylimääräisistä roskista - sen jälkeen laita tarpeeksi iso (puhdas) kuppi kaasarin alle ja avaa hana. Valuta reilusti gasoa kuppiin samalla tarkkaillen sinne putoavien roskien määrää. Kun tulee pelkkää puhdasta bensaa niin kuppi takaisin.
Ennen kaasarin purkua suosittelisin tarkistamaan bensalinjassa olevien suotimien kunnon. Vähintään siellä pitää olla yksi tankin sisällä hanassa kiinni.
Ennen kaasarin purkua suosittelisin tarkistamaan bensalinjassa olevien suotimien kunnon. Vähintään siellä pitää olla yksi tankin sisällä hanassa kiinni.
jeps
elikkäns tattista neuvoista.mulla oli tankki irti tossa taannoin ja samalla tuli putsattua se hanassa oleva suodatin,mä mietin kanssa tossa jospa tuuppais paineilmaa bensaletkusta tankin päästä kaasarin läpi noinniinkuin ensiavuksi ja sitten vasta avais enempi paikkoja.. palataan..
Ei kannata. Jos kohokammiossa on roskia niin ne päätyvät ennemmin tai myöhemmin suuttimiin keskeyttäen matkanteon. Kohokammio on ainoastaan neljällä ruuvilla kiinni joten sen irrottaminen ja putsaaminen ei ole iso homma. Varo vaan venyttämästä tiivistettä ja muista laittaa kiihdytyspumpun käyttötanko takaisin paikoilleen.
- Mopopoika -65
- Viesti: