Kusetusta vai tuotekehittelyä.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Juha V
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha V »

Vinkki: Esim. crossi- tai laskettelulasien varaosa"linsseistä" saa saksilla leikaten uudet pinnat Aviatoreihin. Itse askartelin alkuperäisiä sabluunana käyttäen viileet peilit.
primorsk

Viesti Kirjoittaja primorsk »

primorsk kirjoitti:Pistinpä minäkin tilaukseen tällaiset amerikan ihmeet.Katsotaan mitä tuleman pitää.Alkuperäiset tummat linssit onkin jo niin kuluneet keskeltä ettei niiltä kohdin näe oikeen mitään, vaikkei ole ollut käytössä kun reilut kymmenen vuotta 8O .

Pitääkös se tilausvahvistus vielä erikseen hyväksyä? Sähköpostissa vaan luvattiin ilmoittaa kun paketti lähtee tulemaan. Tässä on nyt mennyt kolme viikkoa, eikä ameriikan pojista kuulu mitään :evil: . Hessuhan taisi saada linssit kotiin viikossa!

Vai liekkö linssit lopussa, kun hullut Suomalaiset tilaa niitä ihan solkenaan.
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

minäkin viikossa oottelin, muttei tullu. meni melkeen kax.

Ja ei tilausvahvistusta tarvitse enää vahvistaa. Oletko saanut meilin, että tavarat postitettu?? Jos et, laita meiliä ja kysy missa tilauksesi viipyy.

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
primorsk

Viesti Kirjoittaja primorsk »

Eipä linssejä kuulu eikä näy. Paketti on kuulemma lähetetty 21.6. mutta postin ja tullin mukaan se ei ole koskaan Suomeen saapunut. Ameriikassa epäilivät että paketti on kadonnut niiden postiin tai Suomen postiin tai tulliin.
Pahoittelivat vaan kovasti tapahtunutta ja lupasivat palauttaa hinnan takaisin,että mulle jäisi maksettavaksi vaan postikulut.Vaan eipä ole minkäänlaista visa laskua tullut,eli tokkopa koko pakettia on koskaan lähetettykään.Pitäisköhän unohtaa koko juttu,vai pistää tilaus sisään uudestaan,vai odotella josko linssit joku päivä postiin tulisi?
Vastaa Viestiin