Kilometrejä takana mulla nyt n.4500 Bobilla, joista yksi pitkähkö(Vinstraan) reissu. Tosi tyytyväinen olen ollut. Jopa tonnikakssatasella Kawalla pari viime kesää ajaneena, voin sanoa että potkua on pyörän tyyppiin nähden todella kivasti! Tosin mielessä pyörii, että pikkasen lisääkin vois myös kutitella...
Laatikko toimii paremmin kuin yhessäkään mun aikaisemmista fillareista! Tosin myös mun mielestä viis vaihdettakin ois riittänyt...Mutta ei se lopulta haittaa, koska loota pelittää.
Mulle noi "middle-controllit" eivät oo harmaita hiuksia tuoneet, vaikka ajohousuissani on leveät lahkeet. Oon itse 180 pitkä ja jalat ovat mulla ihan sopivassa kulmassa, eivätkä väsy ainakaan yhen tankillisen ajorupeamassa. Tosin suunitelmissa on lepuutustappien väsääminen, mutta oikeastaan siksi, että sais koko ajoasentoa muutettua ajon aikana. Huomasin Norjan reissulla selkäni ja perseen väsyvän vuoron perään. Kädet ja jalat olivat ok. Perseen puutumista mulla on esiintynyt muillakin pyörillä, joten pyörää ja ajoasentoa ei voi siitä välttämättä syyttää. Selän kipeytymistä oon aattellut korjaavani asentamalla matalamman tangon. Erilaisten penkkien kokeilu tulee turhan kalliiksi...

Kaks päällä en oo huomannu eroa yksin ajamiseen ajomukavuuden kannalta.
Kulutus pyörässä on todella pientä! Oon laskenut keskikulutuksen olevan 5-5,5 puolen litran välillä, eli tankillisella pääsee vaivatta rauhallisessa matka-ajossa 300-350km. Ruiskun toiminta kismittää edelleen. Yskimistä ja kakomista esiintyy aika ajoin, mutta nyt siihen jo alkaa tottumaan, joka ei kyllä oo oikein, koska onhan tuo toimintahäiriö, joka pitäis saada pois. PC, SERT, Fuelpack tai sitten tuo paljon puhuttu ruiskusuuttimien vaihto lienevät ratkaisuja ongelmaan.
Takajouset ovat surkeat! Toimivat tietysti yksin rauhallisesti ajaessa, mutta jos pikkasen vauhdikkaammin yrittää mutkatietä ajella tai kaks päällä alkaa romut laahaaman asfalttia! Progressive Suspensionin budjettijouset ovat harkinnassa, mutta en tiiä sitten ovatko rahan arvoiset eli paljonko paremmat kuin alkuperäiset? Jos joku vois kertoa kokemuksistaan näistä vietereistä olisin kiitollinen. Ajettavuus muuten on tosiaan hyvä. Vakaa mutkateillä(huomioon ottamatta noita iskareita) ja suoralla tiellä kovassakin vauhdissa kulkee kuin kiskoilla.
Mutta joka tapauksessa: Erittäin tyytyväinen olen pyörääni ja ajo maittaa taas! Viime kesänä huomasin ajohalujen laimenevan jo aika aikaisessa vaihessa kesää, mutta nyt ei moista ole ees tullut aatelleeksi. Ja kilometrejä pyörällä on tullut tähän mennessä jo yhtä paljon kuin Kawalla koko viime kesänä!
Tuo ihmisten tuijotus tuntui tämmöseen jäyhään suomalaiseen alkuun vähän oudolta, mutta tähänkin tottuu ja nyt se tuntuu ihan kivalta sekin...