mitä mieltä
mitä mieltä
Nopiru kun nyt taitais olla tilaisuus lähtee jenkkeihin hakee pyörää!?!? syksyllä!!(Asuminen kaverin kaverin luona)Ja kaveri hakis auton ja pyörän ja mä pyörän samaan konttiin mut alkaa mietityttää onko se tosiaan niin vaikeeta että ei niinku kannattais lähteekä, vaikka oon ajatellut,ettei pidä jättää tilaisuutta käyttämättä, kun nyt ois mahdollisuus hakee hd emämaasta!kaikki pitäis ottaa vaan selväksi ennen lähtöä ja varmaankin tää jenkeis oleva kaverin kaveri tekee vähän taustakyselyjä autoista/pyöristä/laivaamisesta!ku en oo itse ikinä käyny jenkeissä!!Ei vaan viittis jättää tilaisuutta käyttämäti!!
Ei muuta kuin menoksi ja pyörän ostoon, vinkkejä löytyy täältä palstalta aikalailla. Pyörän osto ei poikkea siellä mitenkään Suomesta, huolellisuutta eli jos paperit ja pyörä ovat kunnossa sekä hinta kohdallaan kaupan tekoon.
Jos kaverisi asuu jenkeissä hän varmaan on jo jonkun kulkimen ostanut...
Liikkeestä ostettaessa saattavat vaatia USA:n ajokortin, mutta jos kerrot että viet pyörän maasta etkä rekisteröi sitä USA:n pyörästä ei tarvi maksaa paikallista ALV:a (sales tax). Pyörän taustat voi aina tarkistaa paikallisesta rekisteritoimistosta ( www.DMV.org ). Sieltä löytyy myös ohjeet turvalliseen kaupan tekoon. Jos innostuit pistä PM niin kerron lisää.
Jos kaverisi asuu jenkeissä hän varmaan on jo jonkun kulkimen ostanut...
Liikkeestä ostettaessa saattavat vaatia USA:n ajokortin, mutta jos kerrot että viet pyörän maasta etkä rekisteröi sitä USA:n pyörästä ei tarvi maksaa paikallista ALV:a (sales tax). Pyörän taustat voi aina tarkistaa paikallisesta rekisteritoimistosta ( www.DMV.org ). Sieltä löytyy myös ohjeet turvalliseen kaupan tekoon. Jos innostuit pistä PM niin kerron lisää.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro