Tarjoustalo & WCC
Pakko heittäytyä kerrankin tosikoksi ja kysyä että onko tosiaan HDCF:n hengen mukaista mainostaa täällä piraattien myyjiä?
Ne Tarjoustalon ketkut myyvät jo toista kertaa REO:n piraattipaitaa (Thaimaalainen "laatutuote" jossa tiesmikä kuva ja hiha präntätty väärälleen WCC:n logoa) ja mehevä lakijuttuhan tuosta on tulossa.
Ja ennen kuin joku ehtii vikisemään asiasta niin JUU, totta kai mulla on oma lehmä ojassa kun meillä myydään aitoa niin totta kai sylettää kun yhdet paukapäät vaan dumppaa piraattia markkinoille varoituksista huolimatta.
Mulla on yks 80-luvun lopussa ostamani paita, jossa lukee erehdyttävän näköisesti "Hardly Dangerous" ja vaikka se on periaatteessa hauska eikä teksti ole esim. bar&shield muodossa, en kyllä se päällä kehtaisi bikerpippaloissa pyöriä. Tai soittaa Mustamäen torilta ostettuja Viron Mafian painamia CD-levyjä. Tai kulkea ympäriinsä Tarjoustalon piraattipaidassa. Tai ajaa kiinalaisella Landwind -maasturilla joka on yksi yhteen kopio Opel Fronterasta mutta ilman turvarakenteita ja -varusteita.
Tuohon WCC:n "oikeuksien myyntiin" liittyen muuten: ei suinkaan Jesse ole oikeuksiaan myynyt vaan (aika päivää sitten) tehnyt ihan tuiki tavallisen jälleenmyyntisopimuksen Walmartin kanssa, ihan samalla tapaa kuten Leather Heavenin kanssa joskin jenkkilän suurin tavarataloketju Wal-Mart myy varmaan muutaman paitaa enemmän kuin alta kymmenen myymälän pohjoismainen LH.
Henkka
Ne Tarjoustalon ketkut myyvät jo toista kertaa REO:n piraattipaitaa (Thaimaalainen "laatutuote" jossa tiesmikä kuva ja hiha präntätty väärälleen WCC:n logoa) ja mehevä lakijuttuhan tuosta on tulossa.
Ja ennen kuin joku ehtii vikisemään asiasta niin JUU, totta kai mulla on oma lehmä ojassa kun meillä myydään aitoa niin totta kai sylettää kun yhdet paukapäät vaan dumppaa piraattia markkinoille varoituksista huolimatta.
Mulla on yks 80-luvun lopussa ostamani paita, jossa lukee erehdyttävän näköisesti "Hardly Dangerous" ja vaikka se on periaatteessa hauska eikä teksti ole esim. bar&shield muodossa, en kyllä se päällä kehtaisi bikerpippaloissa pyöriä. Tai soittaa Mustamäen torilta ostettuja Viron Mafian painamia CD-levyjä. Tai kulkea ympäriinsä Tarjoustalon piraattipaidassa. Tai ajaa kiinalaisella Landwind -maasturilla joka on yksi yhteen kopio Opel Fronterasta mutta ilman turvarakenteita ja -varusteita.
Tuohon WCC:n "oikeuksien myyntiin" liittyen muuten: ei suinkaan Jesse ole oikeuksiaan myynyt vaan (aika päivää sitten) tehnyt ihan tuiki tavallisen jälleenmyyntisopimuksen Walmartin kanssa, ihan samalla tapaa kuten Leather Heavenin kanssa joskin jenkkilän suurin tavarataloketju Wal-Mart myy varmaan muutaman paitaa enemmän kuin alta kymmenen myymälän pohjoismainen LH.
Henkka
1995 XLH883/1206 Fat Boy Wannabe "XLHF Fatster"
ex- 1995 FXDWG 1340
ex- 1995 FLSTF 1340 avobeltillä
"Live to build - build to ride"
ex- 1995 FXDWG 1340
ex- 1995 FLSTF 1340 avobeltillä
"Live to build - build to ride"
-
kallipe
-
Tiger Antero
Tuolla Chopper Undergroundilla pyörii porukka, jotka (kuten koko foorumi) ajaa britti ja japanizoppereilla ja hihassa roikkuu ''Hardly Dangerous'' ja ''Metric Militia'' just tossa baarikilpilogossa. Foorumia lukiessa tuntuu että kyllä ne on ihan muut ku harrikkajannut joilla on pakottava tarve olla Aitoja (je, isolla)Henkka J kirjoitti: Mulla on yks 80-luvun lopussa ostamani paita, jossa lukee erehdyttävän näköisesti "Hardly Dangerous" ja vaikka se on periaatteessa hauska eikä teksti ole esim. bar&shield muodossa, en kyllä se päällä kehtaisi bikerpippaloissa pyöriä.
Henkka
En jesse (edes se vanhempi) paitaa ostais, mutta se liittyy enemmän tohon rahan määrään. Eikös JJ siinä nimenomasessa Motorcycle Mania 3:ssa sanonut että ''Kun alotin, tein pyöriä koska kaikki vihasivat mua ja mä kaikkia, nykyään kaikki syö kädestä ollakseen yhtä Rebeleitä (je, se pitää kirjottaa isolla)'' Senkun tekee hommaa julkisemmaks. Ehkä nyt ne farmariautoistaan kattelevat kateelliset uskaltaa hymyilläkkiHenkka J kirjoitti: Tuohon WCC:n "oikeuksien myyntiin" liittyen muuten: ei suinkaan Jesse ole oikeuksiaan myynyt vaan (aika päivää sitten) tehnyt ihan tuiki tavallisen jälleenmyyntisopimuksen Walmartin kanssa, ihan samalla tapaa kuten Leather Heavenin kanssa joskin jenkkilän suurin tavarataloketju Wal-Mart myy varmaan muutaman paitaa enemmän kuin alta kymmenen myymälän pohjoismainen LH.
Henkka
Tähän pitää ehkä sanoa vielä että ei olis eka kerta kun joku näkee huoltsikan pihassa niin ''tietää'' mut OCC/WCC faniks jo laskemalla yhteen mun iän + ajokin.
Henkka J kirjoitti:Pakko heittäytyä kerrankin tosikoksi ja kysyä että onko tosiaan HDCF:n hengen mukaista mainostaa täällä piraattien myyjiä?
Henkka
No huh,huh olisko myös syytä katsoa teidän niiden "laatuvaatteidenne" niskalappuun, suurin osa made in CHINA ja silti Järjetön hinta ?? ja todellakin saa tarkastaa laadun kun ostaa, palauttaminen onkin vaikeaa jos ei heti huomaa "laatuvaatteessa" vikaa nimim. kokemusta!(sä oot kuitenkin pitänyt sitä päälläsi,ei käy)Mutta se siitä.PS.kyseessä ei ollut jälleenmyyjäliike vaan L-H poppoo