Olen säätämässä sytytystä evo softailista -98. Kuuluuko näkyä yksi vai kaksi pistettä siitä tulpan reiästä.Manuaali lainassa. Tähän hätään en saa muuta tietoa. kiitoksia.
Mites Sovelissa menee nuo merkit? Mulla on 77 shoveli ja ohjekirjassa oli vaan 78 vuodesta ylöspäin eli onks siinä jotain eroa?
Pitäis DynaS saada kohilleen.
Ja pakan sekottamiseksi. S&S:n limpuissa asia on vielä eri tavalla.
Ja niitäkin on paljon pyöriin laitettu vuosien saatossa. Mulla meinaa on merkki myös takapytyn 35 asteen ennakolle.
Säätö ei onnistunut lampulla. Ei näkynyt mitään merkkejä. Öljyä vain lillui lasissa.Induktiivi anturi oli ykköspytyn johdon ympärillä, ja akkuun kytketty + ja -, annoin kierroksia eikä lamppu välkyttänyt. Lamppu on ehjä. Missä vika?
Heritage kirjoitti:...Induktiivi anturi oli ykköspytyn johdon ympärillä, ja akkuun kytketty + ja -, annoin kierroksia eikä lamppu välkyttänyt...
Ethän vain käyttänyt irrallista auton akkua? Lampun piuhat pitää kytkeä pyörän akkuun että toimii. Muuten se induktiivianturi ei tunnista piuhassa kulkevaa virtaa kun se on maadoitettu erilliseen akkuun.
Kiitos. Pyörän akussa oli liittimet kiini. Tarkistin ajoituslampun jännitteen että se käy 12 V akulle. Mahtaako vaikuttaa asiaan kun on käytössä acerin hiilikuitujohtimet?
Ongelma selvisi induktiivianturissa oleva nuoli oli toisella puolella. Nuoli tulppaan päin ja hyvin pelasi. Ainostaan en saanut merkistä selvää vaikka maalasin täplän valoisella. En tiedä mikä väri näkyy hyvin öljyn joukosta.