Custom Chrome kuvaston hinnasto

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Jussi-66

Viesti Kirjoittaja Jussi-66 »

Kaikkihan tään jo varmaan tietääkin, mut mulle tää oli uutta, että osoitteesta http://www.custom-chrome-europe.com/e/h ... o/info.htm# voi tsekata Custom Chrome tarvikeraamatussa olevien tuotteiden hinnat. Ite hiffasin vasta äsken, :oops: että pikalinkki jonka nettiselaimeeni oon joskus tallentanu, viekin jenkkisivustolle, eikä euroopan sivuille jossa toi hinnastokin siis on.
Hinnasto on pdf tiedosto, ja avautuu Adobe acrobat ohjelmaan. Tiedostokoko on n. 2.3 Mt ja sivuja on 1079.
Hinnat on kait euroissa, vai?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

CCI:n Jenkkiversiossa näkyy hinnat suoraan luettelossa - taaloina.
Jussi-66

Viesti Kirjoittaja Jussi-66 »

hemuli kirjoitti:CCI:n Jenkkiversiossa näkyy hinnat suoraan luettelossa - taaloina.
Juu niin näkyy. Ois vaan ollu kätevää jos tässä paperisessa pumaskassa olisi hinnat samalla tavalla euroissa. Noh, kaikkea ei voi saada.
Merccu

Viesti Kirjoittaja Merccu »

Noh, kaikkea ei voi saada.
Juu ei voi kaikkee saada, vaikka olis kuinka kätevää.
Lohdutuksen sana; EU:n edelleen laajentuessa on Ege kohta jo Jenkeissä asti virallinen valuutta - sit löytyy osaset Härmäänkin ilman erillistä helmitaulua.
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Mitäpä sillä on väliä, kun taala ja euro menee melkein yks yhteen ainakin tällä hetkellä ( kun rotsi jenkeistä makso 330 niin Visalta meni 320)
Se on niin helppo raha toi euro :lol: :lol: :lol:

-Päkä-
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Sen verran täytyy kyllä kommentoida, että taala on aika halpa tällä hetkellä euroon verrattuna. 330/1,2868=256,5e
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Huh huh luulin jo et mua on huijattu :?
piti oikein varmistaa takin hinta, onneks kaikki on tallella, Zylstra HD:llä 387,99 :lol: :lol: :lol:
-Päkä-
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Hinnaston hinnat pitävät jopa paikkansakin, kävin juuri liikkeessä hakemassa barnettin +6" kytkinvaijerin ja hinta oli 50e... Hinnaston mukaan 51,20e.

Jaa että mihin tarvitaan +6" vaijeria? Noo, uusia suunnitelmia syntyy vielä näin ajokaudellakin..

Kuva

Olen aina ollut dragbaaribaikkeri, mutta nyt sitten pääsi apinan raivo yllättämään ja kolean illan ratoksi sovittelin vähän apehangeria mopoon. Kunhan nyt saan kaikki osat kasaan, niin josko sitä vaikka kiikun laittaisi vielä kesäksi... Tai sitten ei, mutta katsoo nyt miten sadepäiviä riittää.
Viva Knievel!
Vastaa Viestiin