Hyvin se kesti 400km tällä kaurella ennenku meni pamahtamaan. ?&%ttu ku ottaa päähä. Faktat: hiliases vauhris nappas ittestään vaikka oli jalakakytkin pohojas piänemmän vaihteen päälle. Olin siis kääntymäs risteykses ja sitte mentiin. Vauhtia ehkäpä n. 30km/h ja jalan viäres kuulu ankeen kuulonen jysäys. Vaistomaisesti aivot haparoi toisiaan, jotta onko vasen jalaka enää kiinni yläropas, vai menöökö tämä tanssi konkates? Ei sentää. Seuraavaks mä kattoon vaihrelaatikkoa ja sehän siälä pomppi (jos muistatta aku ankan lahajapaketoomisen jossaki kaupan lahajalinjalla, ku se sen viäteriukon kans taisteli. Ylös -alas- ylös...) niin peijoonisti.Olin viälä niinki torvi jotta ku sain härin tuskin pysäytettyä tämän oliyä suihkuavan katamaraanin, ni annoon sen siinä vatkaa tyhyjäkäyntiä ettei ainakaan kone menny. sapetti sen verran että autoolijat kiihrytti mun kohoralla vauhtiaan, kun näkivät 20 metriä pitkän öliy-vanan pyörän peräs. Perkele tyhymyyrestä sakotetaan, joten kai se sitte levis vanhuuttaan. Saakeli ku häränsarvet meni sottaantumaa siihe hoodee 50:een. No joo lopputulos oli sitte vaihrelaatikon kuaret halaki ja räikän kansi halaki ja 1 kpl hammas poikki kolmannen vaihteen rattaasta
Joo nähärää sitte jossaki rallis! Tuun vaikka laatikko sylis portista sisään...
Pannu-52