Hei kuulkaas

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

MrX

Pykälät

Viesti Kirjoittaja MrX »

VANHOISTA SÄÄNNÖISTÄ olisi kuitenkin hyvä pitää kiinni koska kohta rallissa on enemmän Sirkuspellejä kuin H-D Kuskeja - ja sit se ei oo enää H-D Rally vaan rovinssirock... :twisted:
Ai niin; autot ja karavaanarit v......n alueelta...
Jane

Viesti Kirjoittaja Jane »

Suutari kirjoitti:Tuota jäsenluetteloa selatessani (2005) ni löytyypäs sieltä pariskuntia kerhosta samalla pyörällä.... (eli isäntä ja emäntä molemmat jäseniä yhdellä pyörällä) :roll:

tai sit on käynyt niin, että pyörä on siirtynyt isännältä emännälle ja isäntä on unohtanut päivittää uuden pyöränsä tiedot kirjurille ... 8O
rami

Viesti Kirjoittaja rami »

Missä voi päivittää mopedin tiedot uusiksi kun peli muuttunut?

-rami-
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tietoa Vallulle - jasenrekisteri@hdcf.fi
Rockinwildcat
Viesti:

Re: Pykälät

Viesti Kirjoittaja Rockinwildcat »

...
Viimeksi muokannut Rockinwildcat, 22:29 05.06.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

rami kirjoitti:Missä voi päivittää mopedin tiedot uusiksi kun peli muuttunut?

-rami-
Tai:
lomakkeella
MrX

Perheralli

Viesti Kirjoittaja MrX »

Rockkaavaa Willikissaa ja jälkeläisiä varten aloitettiin aikanaan Perheralli ja Leluralli. Niissä säännöt ovat joustavammat ja tapahtumat on Lapsiystävälliset ja sisään pääsee vaikka Vankkureilla. Omaa lastani en H-D Ralliin ihan alkuvuosina toisi - siellähän saattaa vaikka törmätä Easyridersin P-Pyramiidiin ja siitä ei ihan helpolla toivu- tiedä vaikka joutuisi lapsi terapiaan... 8)
Pertti
Viesti:

Persepyramidi

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Tuntuu siltä, ettei persepyrämiidistä ole niin väliä lasten toipuakkaan. Ainakaan meillä ei ole mitään traumoja ilmennyt, mitä nyt pikkuisen ylimääräistä suvaitsevaisuutta, jota jotkut jopa positiiviseksi ajatteluksi tituleeraavat.
terv. PAAPPA, jonka kersat on olleet mukana harrastuksessa aina!!!
Tara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tara »

Legendaarista pers-pyramiidiä olen yrittäny paikallistaa jo vuodesta 2003...tuloksetta.siispä ehtotan,että siitä tehdään virallinen ralli-numero täst eteenpäin..kannatusta?
mitä tulee ralli-kansan puolisoihin olen sitä mieltä että;hyvä ku ootte mukana mut pers-aukiset jääkööt kotiin!!koska kuulostaa siltä että rahasta tässä vain on kysymys.eikä niin suurista summista kuitenkaan että konkurssi perheessä tulisi alta aika yksikön.jos se on siitä tosissaan kiinni niin jättäkää juomatta pari koppaa olutta niin eiköhän se siitä.valtaisa säästö!!kuka sanoi että harrikan omistaminen on halpaa?mulle se on harrastus/projekti jonka vaan tuntee omakseen.
toi tippi-kukkaron sisältö ei kuitenkaan korvaa hyvää fiilistä yleisesti.
vaikka olen ite nk.märkäkorva näissä tapahtumissa niin silti aikoinani liittyessäni ko.porukkaan otin selvää "meidän jengin"periaatteista,hyvä meininki,mutta näinä vuosina olen huomannu ikävän asian.mitä enemmän siellä on uusia "vain sen takia et musta tulee kova jätkä"-tyyppejä on vähän liikaa,ei tee oikein mieli osallistua ralleihin.joillekkin ralli on vaan hyvä syy hommata krapula kolmella ralli-päivällä,kun taas osalle se on sitä että kiva nähdä tuttuja ja vaihdella kuulumisia,niin perheestä kuin pyöristäkin.aina on jollekkin sattunut jotain ikävää tai hauskaa.ja aina oppii jotain uutta niiltä "vanhoilta parroilta"mikä on mulle SE juttu.
tarinoita ja hauskan pitoa yleisesti!hyvää ralli-kesää!
T:itse-rakentanut-pyöränsä-ja vielä nainen!!nyt tulee huutia... 8O
Ilkimys

Miksi?

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Tara
T:itse-rakentanut-pyöränsä-ja vielä nainen!!nyt tulee huutia...
Ai siis miksi :?:
teija

Viesti Kirjoittaja teija »

Kesän merkki, alkaa pääralli lähestyä kun alkaa tulla "asiantuntia" neuvoja kuinka siellä tulee käyttäytyä, onneksi nyt ei kuitenkaa kaikki ihan samanlaisia olla sillä sittehän siellä olisi hyvinkin tylsää. Toivotaan että ylläksellä on kuitenkin vähintään 2000 erilaista "nuorta".
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Tara kirjoitti:vaikka olen ite nk.märkäkorva näissä tapahtumissa niin silti aikoinani liittyessäni ko.porukkaan otin selvää "meidän jengin"periaatteista,hyvä meininki,mutta näinä vuosina olen huomannu ikävän asian.mitä enemmän siellä on uusia "vain sen takia et musta tulee kova jätkä"-tyyppejä on vähän liikaa,ei tee oikein mieli osallistua ralleihin.
Juu ihmiset jotka esittää kovaa on syvältä. Sen sijaan me paremmat paikkerit joilla on varaa ylenkatsoa toisia ollaan oikeesti kovia.
Tara kirjoitti:T:itse-rakentanut-pyöränsä-ja vielä nainen!!nyt tulee huutia... 8O
Oho. Mitä seuraavaksi, äänioikeus?
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Kare
Viesti:

Re: Nokkelaa

Viesti Kirjoittaja Kare »

Vallu kirjoitti:
Mutta vielä uudestaan muistutus, että jäsenen puolisolla on ralleissa ym. samat alennukset ja edut kuin jäsenelläkin, kun yhdessä liikkuvat.
Vallu kirjoitti:No ollaanpas sitä taas nokkelia 8O

Hemuli
Ei kai portilla aleta parisuhteen syvintä olemusta tutkimaan, riittänee (toivottavasti ) että tulijat ovat eri sukupuolta keskenään ja tunnustavat toisensa "puolisoikseen"...
jyristys
Koska em. teksti on tavattoman tylsää luettavaa, uskon että portilla käytetään määritelmää puoliso = henkilö joka istuu kuljettajan selän ja takalokasuojan takaosan välisellä, usein pehmustetulla alueella.
Edellä olevien herrojen kommentit riittänevät asian selvittämiseksi mitä ralleihin tulee. Jäseneksi pääsyn osalta viittaan aiempaan lausumaani.

Ja vielä sellainen muistelos, että aikanaan esitettiin tuplamaksua puolisolle, jos hän on samaa sukupuolta kuin kuski.
:?
Olimpas nokkela, tää piti mennä tohon päivälippu juttuun... :oops:
Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, se on pitkälti myös suklaata ja kauniita naisia...
madenzo
Viesti:

Re: Noku ei!

Viesti Kirjoittaja madenzo »

Vallu kirjoitti:No ei voi! :? En rekisteröi kahta jäsentä samaan pyörään!

Mutta vielä uudestaan muistutus, että jäsenen puolisolla on ralleissa ym. samat alennukset ja edut kuin jäsenelläkin, kun yhdessä liikkuvat.
:oops: miten jos pyörä on ostettu haitarilla ja olet haltija.sun pyörä vaikka et vielä omistakkaan sitä
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
madenzo
Viesti:

Re: Noku ei!

Viesti Kirjoittaja madenzo »

Vallu kirjoitti:No ei voi! :? En rekisteröi kahta jäsentä samaan pyörään!

jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Vastaa Viestiin