Ai niin; autot ja karavaanarit v......n alueelta...
Suutari kirjoitti:Tuota jäsenluetteloa selatessani (2005) ni löytyypäs sieltä pariskuntia kerhosta samalla pyörällä.... (eli isäntä ja emäntä molemmat jäseniä yhdellä pyörällä)
Tai:rami kirjoitti:Missä voi päivittää mopedin tiedot uusiksi kun peli muuttunut?
-rami-
Juu ihmiset jotka esittää kovaa on syvältä. Sen sijaan me paremmat paikkerit joilla on varaa ylenkatsoa toisia ollaan oikeesti kovia.Tara kirjoitti:vaikka olen ite nk.märkäkorva näissä tapahtumissa niin silti aikoinani liittyessäni ko.porukkaan otin selvää "meidän jengin"periaatteista,hyvä meininki,mutta näinä vuosina olen huomannu ikävän asian.mitä enemmän siellä on uusia "vain sen takia et musta tulee kova jätkä"-tyyppejä on vähän liikaa,ei tee oikein mieli osallistua ralleihin.
Oho. Mitä seuraavaksi, äänioikeus?Tara kirjoitti:T:itse-rakentanut-pyöränsä-ja vielä nainen!!nyt tulee huutia...
Vallu kirjoitti:
Mutta vielä uudestaan muistutus, että jäsenen puolisolla on ralleissa ym. samat alennukset ja edut kuin jäsenelläkin, kun yhdessä liikkuvat.
Olimpas nokkela, tää piti mennä tohon päivälippu juttuun...Vallu kirjoitti:No ollaanpas sitä taas nokkelia![]()
HemulijyristysEi kai portilla aleta parisuhteen syvintä olemusta tutkimaan, riittänee (toivottavasti ) että tulijat ovat eri sukupuolta keskenään ja tunnustavat toisensa "puolisoikseen"...Edellä olevien herrojen kommentit riittänevät asian selvittämiseksi mitä ralleihin tulee. Jäseneksi pääsyn osalta viittaan aiempaan lausumaani.Koska em. teksti on tavattoman tylsää luettavaa, uskon että portilla käytetään määritelmää puoliso = henkilö joka istuu kuljettajan selän ja takalokasuojan takaosan välisellä, usein pehmustetulla alueella.
Ja vielä sellainen muistelos, että aikanaan esitettiin tuplamaksua puolisolle, jos hän on samaa sukupuolta kuin kuski.
Vallu kirjoitti:No ei voi!En rekisteröi kahta jäsentä samaan pyörään!
Mutta vielä uudestaan muistutus, että jäsenen puolisolla on ralleissa ym. samat alennukset ja edut kuin jäsenelläkin, kun yhdessä liikkuvat.
Vallu kirjoitti:No ei voi!En rekisteröi kahta jäsentä samaan pyörään!