Toimii törkeen hyvin, missä vika?
-
Tiger Antero
Toimii törkeen hyvin, missä vika?
Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
mikä vaivaa taikinaa
Pieni kaukoanalyysi näkemättä kyseistä laitetta...
(lähtötiedotkin hieman vajavaiset)
Hmmm, taitaa olla Harley-Davidson merkkinen moottoripyörä, vanhempi taikka uudempi. Joko täysin alkuperäinen tai jonkin verran rakenneltu.
Mut nythän mä hogasin, noilla laitteillehan ajetaan mailman tappiin asti, on ajettu jo vuodesta 1903.
Korjausohjeeksi suosittelen, lisää bensaa tankkiin ja "naru kireällä".
(lähtötiedotkin hieman vajavaiset)
Hmmm, taitaa olla Harley-Davidson merkkinen moottoripyörä, vanhempi taikka uudempi. Joko täysin alkuperäinen tai jonkin verran rakenneltu.
Mut nythän mä hogasin, noilla laitteillehan ajetaan mailman tappiin asti, on ajettu jo vuodesta 1903.
Korjausohjeeksi suosittelen, lisää bensaa tankkiin ja "naru kireällä".
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Toimii törkeen hyvin, missä vika?
Itellä vielä mopedin kasaus meneillä... jos sais kauden kohta käyntiin!Tiger Antero kirjoitti:Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
Mulla oli jo viime kesänä havaittavissa tota samaa vikaa. Purin varmuuden vuoksi kaikki mutterit lattialle talvella ja levittelin osat pitkin tallia. Korvasin varmuuden vuoksi muutaman toimivan osan uudella ja kasasin taas paketin, mutta ei. Samat ongelmat jatkuu tänäkin kesänä. Edes EiSeiso-vakuutuksen ottaminen ei ole saanut ajoa loppumaan.
Hmm, no, ensi talvena uusi yritys..
Re: Toimii törkeen hyvin, missä vika?
Sopivasta hinnasta mä voin korjata tuon vian ihan 5 minuutissa, lupaan laskuttaa täyden tunnin. Eikä takuulla kulje ennen sikakallista remonttia.Tiger Antero kirjoitti:Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Jokos olet kokeillut moottorin "kotikonstivirityksiä"Sporttu kirjoitti:Mulla oli jo viime kesänä havaittavissa tota samaa vikaa. Purin varmuuden vuoksi kaikki mutterit lattialle talvella ja levittelin osat pitkin tallia. Korvasin varmuuden vuoksi muutaman toimivan osan uudella ja kasasin taas paketin, mutta ei. Samat ongelmat jatkuu tänäkin kesänä. Edes EiSeiso-vakuutuksen ottaminen ei ole saanut ajoa loppumaan.Hmm, no, ensi talvena uusi yritys..
-
Don Quijote