Toimii törkeen hyvin, missä vika?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Tiger Antero

Toimii törkeen hyvin, missä vika?

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
smuige
Viesti:

mikä vaivaa taikinaa

Viesti Kirjoittaja smuige »

Pieni kaukoanalyysi näkemättä kyseistä laitetta...
(lähtötiedotkin hieman vajavaiset)

Hmmm, taitaa olla Harley-Davidson merkkinen moottoripyörä, vanhempi taikka uudempi. Joko täysin alkuperäinen tai jonkin verran rakenneltu.

Mut nythän mä hogasin, noilla laitteillehan ajetaan mailman tappiin asti, on ajettu jo vuodesta 1903. :lol:

Korjausohjeeksi suosittelen, lisää bensaa tankkiin ja "naru kireällä". 8)
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
jalix
Viesti:

Re: Toimii törkeen hyvin, missä vika?

Viesti Kirjoittaja jalix »

Tiger Antero kirjoitti:Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
Itellä vielä mopedin kasaus meneillä... jos sais kauden kohta käyntiin! :lol: Mut tohon ongelmaan ei oo vastausta eikä tipu, tahtoo saman vian heti kun jysähtää käyntiin! :D
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

No jos on tällaisia ongelmia, niin ala purkaa laitetta jostakin kohtaa, vaikkei mitään syytä olekaan. Esim. Kannet ja pytyt irti toimivasta laitteesta on hyvin suosittu tapa. Toinen keino on alkaa virittämään konetta itse 'omilla' kikoilla tai netistä opituilla.... :D
pete72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete72 »

No odota vaan... kohta hajoaa... aina... :)

-Pete-
0400831197
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

Mulla oli jo viime kesänä havaittavissa tota samaa vikaa. Purin varmuuden vuoksi kaikki mutterit lattialle talvella ja levittelin osat pitkin tallia. Korvasin varmuuden vuoksi muutaman toimivan osan uudella ja kasasin taas paketin, mutta ei. Samat ongelmat jatkuu tänäkin kesänä. Edes EiSeiso-vakuutuksen ottaminen ei ole saanut ajoa loppumaan. 8O Hmm, no, ensi talvena uusi yritys..
santtu
Viesti:

Re: Toimii törkeen hyvin, missä vika?

Viesti Kirjoittaja santtu »

Tiger Antero kirjoitti:Jep, semmoista aloin tässä just ajon päätteeksi miettimään, että mistäköhän lähteä etsimään vikaa. Olen nyt tällä kaudella pöristellyt kolmatta tuhatta mailia ilman pienintäkään häikkää? Joku ei nyt täsmää! Että kun toimii törkeen hyvin, niin missä vika?
Sopivasta hinnasta mä voin korjata tuon vian ihan 5 minuutissa, lupaan laskuttaa täyden tunnin. Eikä takuulla kulje ennen sikakallista remonttia.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Sporttu kirjoitti:Mulla oli jo viime kesänä havaittavissa tota samaa vikaa. Purin varmuuden vuoksi kaikki mutterit lattialle talvella ja levittelin osat pitkin tallia. Korvasin varmuuden vuoksi muutaman toimivan osan uudella ja kasasin taas paketin, mutta ei. Samat ongelmat jatkuu tänäkin kesänä. Edes EiSeiso-vakuutuksen ottaminen ei ole saanut ajoa loppumaan. 8O Hmm, no, ensi talvena uusi yritys..
Jokos olet kokeillut moottorin "kotikonstivirityksiä" :D .
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

en o vielä, se on viiminen ässä hihassa. :lol:
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

joopa joo, kaatakaa vaan lisää suolaa haavoihin.... :? :?
pahapekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pahapekka »

Saadappa sytytys.... Voi toimia viela paremmin.
Vastaa Viestiin