Hmm... Ei yli kolmen promillen kännissä ole krapulaa kuin ammattilaisillaSporttiboy kirjoitti: Testattu keikoilla (onks kukaan nähny mua kanuunassa?)
millä selviät krapulasta, jos selviät? tai kun
darran syvin olemus...
ku kert kaikkeen voi tottua niin voiko darraan?tuo jiiveen kertoma kananmuna-temppu on yks pahimpia mitä itelleen voi tehdä.kalvo kun menee rikki tarpeeks nautittua alkoholia massu täynnä,on etessä valkoiset huoneet ja kiltit tädit helvetin kokoisten neulojen kans.ite en kokenu mut kaverin kerran pelastin lumihangesta ku oli kalvo menny(pervot:ei immen!)
tyypillä "paloi" vatsa-kalvo,siitä seuras tulehdus,eikä hän vieläkään kestä mitään mausteista.tää tapahtu 6v sit.eipä kyllä tyyppi juokkaan enää..
paras tapa selviytyä on olla juomatta!!toimii..alkoholi on viisasten juoma,mitä ikinä tuo sitte ITSE KULLEKKIN tarkoittaakaan..viisaammaks se ei oo ainakaan tehny yhtäkään jonka tunnen..suomalaiset miehet varsinkin tarvii liikaa rohkaisua ollakseen muka "oma itsensä"(en yleistä)ja seuraavana päivänä krapulassa pyydetään anteeks "poikien tekemiä kolttosia"jos niitä edes muistetaan..mut palatakseni aiheeseen loppuviimeks:mä en paljoo krapulasta kärsi ku olen suurimman osan ajasta syntymä-humalassa(voi luoja sitä krapulaa haudassa)mut oloja on kuitenkin joskus.niihen auttaa:päivä sängyssä mielellään mies-puolisessa seurassa,jää-kylmää jogurttia(ei polta kurkkua ku/jos tulee takas ylös)ja kun kampee ittensä ylös punkasta niin pitzaa..mulla ei toi korjaus-sarja toimi,se vaan siirtää..Primperan 10mg-tabu auttaa puolessa tunnissa.en tiedä onko se ilman reseptiä saatavaa...

tyypillä "paloi" vatsa-kalvo,siitä seuras tulehdus,eikä hän vieläkään kestä mitään mausteista.tää tapahtu 6v sit.eipä kyllä tyyppi juokkaan enää..
paras tapa selviytyä on olla juomatta!!toimii..alkoholi on viisasten juoma,mitä ikinä tuo sitte ITSE KULLEKKIN tarkoittaakaan..viisaammaks se ei oo ainakaan tehny yhtäkään jonka tunnen..suomalaiset miehet varsinkin tarvii liikaa rohkaisua ollakseen muka "oma itsensä"(en yleistä)ja seuraavana päivänä krapulassa pyydetään anteeks "poikien tekemiä kolttosia"jos niitä edes muistetaan..mut palatakseni aiheeseen loppuviimeks:mä en paljoo krapulasta kärsi ku olen suurimman osan ajasta syntymä-humalassa(voi luoja sitä krapulaa haudassa)mut oloja on kuitenkin joskus.niihen auttaa:päivä sängyssä mielellään mies-puolisessa seurassa,jää-kylmää jogurttia(ei polta kurkkua ku/jos tulee takas ylös)ja kun kampee ittensä ylös punkasta niin pitzaa..mulla ei toi korjaus-sarja toimi,se vaan siirtää..Primperan 10mg-tabu auttaa puolessa tunnissa.en tiedä onko se ilman reseptiä saatavaa...
Viimeksi muokannut Tara, 01:51 29.05.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: darran syvin olemus...
Tokihan järjenkäyttö on tässäkin sallittu..., eli jos täytyy vetää kennollinen munia jotta pystyy ryyppäämään niin...Tara kirjoitti:...tuo jiiveen kertoma kananmuna-temppu on yks pahimpia mitä itelleen voi tehdä...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: darran syvin olemus...
En suosittele. Vierestä on nähty ku kalvo puhkeaa ja valkotakkiset saa tulla hakemaan.. Sitä paitsi jos viina ei päähän mene niin eikö ole sama juoda sitä vettä, tuon kalvon ideahan on estää se alkoholin imeytyminen. Väärinkäyttöä...JiiVee kirjoitti:Tokihan järjenkäyttö on tässäkin sallittu..., eli jos täytyy vetää kennollinen munia jotta pystyy ryyppäämään niin...Tara kirjoitti:...tuo jiiveen kertoma kananmuna-temppu on yks pahimpia mitä itelleen voi tehdä...
syvin olemus...
Miespuolisena heterona en taida tuota krapulanparannuskeinoa koittaa...Tara kirjoitti: mut oloja on kuitenkin joskus.niihen auttaa:päivä sängyssä mielellään mies-puolisessa seurassa
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019