Voipi olla hiukan hankalaa kun chapter 0:n jäsenet ovat noin parissakymmenessä eri maassa ja kaikilla mantereilla. No mitään ehdotusta ei hylätä suoralta kädelta. Kaikki tutkitaan ja funtsitaan.
Vallu
UUSITTU KOTISIVU
katoamis-ilmoitus
muimui!
ihan käheethän nää on!!
ainoa mitä olen hakenu niin vanhat kuvat esim: Anetten kuvat ruotsin superista..vai johtuuko se justiinsa ettei kaikki ole vielä kohillaan?
*parkaisu*:eikai ne vaan ole hävinneet mihinkään???
ihan käheethän nää on!!
ainoa mitä olen hakenu niin vanhat kuvat esim: Anetten kuvat ruotsin superista..vai johtuuko se justiinsa ettei kaikki ole vielä kohillaan?
*parkaisu*:eikai ne vaan ole hävinneet mihinkään???
nimimerkkini jäi kellumaan omituisesti listalle vaikka olin fyysisesti kirjoittautunu ulos...asia korjattu omin voimin....
ja yks toinen juttu:miten pystyn muuttamaan tai lisäämään tietoja sarakkeeseen:tietoja käyttäjästä?yritin saada selon teknisestä käyttäjä-oppaasta mut luultavasti luetun ymmärtäminen tuottaa mulle vaikeuksia..tänks..
ja yks toinen juttu:miten pystyn muuttamaan tai lisäämään tietoja sarakkeeseen:tietoja käyttäjästä?yritin saada selon teknisestä käyttäjä-oppaasta mut luultavasti luetun ymmärtäminen tuottaa mulle vaikeuksia..tänks..