FuelPak tai PowerCommander
-
Vieras
FuelPak tai PowerCommander
Eli -06 StreetBobilla päräyttelen menemään. Vance&Hines Big Shot Stggered putket, vapaavirtaussuodatin ja V&H FuelPak pultattu kiinni.
Toimii kyllä moitteettomasti koko kierrosalueela. Kunhan utelen että onko kokemusta, miten teillä toimii, kumpi on "parempi"...?
Miten PowerCommander pelittää ruisku twincameissa? Onko tietoa että kummasta mallista saa enemmän "ruutia" irti?
FuelPakille on olemassa valmiit "kartat" riippuen putkista, suodattimesta y.m. Miten PC, onko se ns. "vapaasti" säädettävissä vai...?
Toimii kyllä moitteettomasti koko kierrosalueela. Kunhan utelen että onko kokemusta, miten teillä toimii, kumpi on "parempi"...?
Miten PowerCommander pelittää ruisku twincameissa? Onko tietoa että kummasta mallista saa enemmän "ruutia" irti?
FuelPakille on olemassa valmiit "kartat" riippuen putkista, suodattimesta y.m. Miten PC, onko se ns. "vapaasti" säädettävissä vai...?
V-twin cityn ukot sen pulttas kiinni heti kaupantekovaiheessa.
Siinä ensin hieman pähkäilivät että kumpi "ruiskubokseista" olisi parempi, ja päätyivät sitten Fuelpakiin. Lieneekö sen takia kun siinä on ne V&H;n putketkin... löytyi heti oikeat asetukset /"kartta"
Mutta, nyt kun olen hieman tutkinut ko. boksia, niin kyllä sen ihan kotikonstein pystyy pulttaamaan kiinni. Ei ollenkaan hankala toimenpide.
Piuha irti orkkis boksista ja Fuelpak tilalle...
Vance&Hinesin sivuilta löytyy ohjeet sekä eri "kartat" eri pyörille.
Sitä en sitten osaa sanoa että kuinka paljon V-twin cityn ukot joutuivat vääntämään ennenkuin pelitti, mutta mutta.. näyttää ainakin simppeliltä ja käyttäjäystävälliseltä härveliltä. Ja toimii!
http://www.vanceandhines.com/d100_fuelpak.html#
Siinä ensin hieman pähkäilivät että kumpi "ruiskubokseista" olisi parempi, ja päätyivät sitten Fuelpakiin. Lieneekö sen takia kun siinä on ne V&H;n putketkin... löytyi heti oikeat asetukset /"kartta"
Mutta, nyt kun olen hieman tutkinut ko. boksia, niin kyllä sen ihan kotikonstein pystyy pulttaamaan kiinni. Ei ollenkaan hankala toimenpide.
Piuha irti orkkis boksista ja Fuelpak tilalle...
Vance&Hinesin sivuilta löytyy ohjeet sekä eri "kartat" eri pyörille.
Sitä en sitten osaa sanoa että kuinka paljon V-twin cityn ukot joutuivat vääntämään ennenkuin pelitti, mutta mutta.. näyttää ainakin simppeliltä ja käyttäjäystävälliseltä härveliltä. Ja toimii!
http://www.vanceandhines.com/d100_fuelpak.html#
-
-06 softail stanu....
...just just. Menossa Hoghausiin ensi viikolla eka huoltoon Bobin kanssa. silloin käydään dynon kautta ja katotaan että millaiset teho/vääntökäyrät tulee..
Oliko S/E;n boksi kallis? Onko se ns. vapaasti/portaattomasti säädettävissä?
V/H Fuelpakia ei pysty portaattomasti säätää, vaan siihen on, kuten sanoin aikaisemmin, olemassa valmiita "karttoja" eri putki/suodatinyhdistelmille.
..näin ainakin olen ymmärtänyt?!?!
Oliko S/E;n boksi kallis? Onko se ns. vapaasti/portaattomasti säädettävissä?
V/H Fuelpakia ei pysty portaattomasti säätää, vaan siihen on, kuten sanoin aikaisemmin, olemassa valmiita "karttoja" eri putki/suodatinyhdistelmille.
..näin ainakin olen ymmärtänyt?!?!
-
Dyna-06
Ei kai nyt sentään noilla tehoilla mopo keuli,sahara kirjoitti:Minulla on BOBISSA, W&H STAGGERED putket, A/N BIG SHOT suodatin,
SCREAMIN EAGLE RACE TUNER ohjain yksikkö.
Laitettu kiinni H-D CENTERISSÄ, ajettu dynossa HOGHAUSE:sa.
Asialliset mölyt, maukas vääntö, "nyppii" keulaa ylös ripeissä
kiihdytyksissä. 72.58 hv. Hyvä tuli.
-
Vieras
Ei kai nyt sentään noilla tehoilla mopo keuli,sahara kirjoitti:Minulla on BOBISSA, W&H STAGGERED putket, A/N BIG SHOT suodatin,
Dyna-05
-
Vieras
Dyna-05
-
Vieras
Meni toi mallivuosi väärin, ja kone tilttas sori....Anonymous kirjoitti:Ei kai nyt sentään noilla tehoilla mopo keuli,sahara kirjoitti:Minulla on BOBISSA, W&H STAGGERED putket, A/N BIG SHOT suodatin,
kiihdytyksissä. 72.58 hv. Hyvä tuli.Omani ei ainakaan
![]()
Dyna-05
-
Vieras
Luulisi tulevan enempi tehoa, kun esim uusi xl 1200 vastaavilla muutoksilla (kaasutin) antoi 74,3 hv dynossa, paljonko vääntöä??sahara kirjoitti:Minulla on BOBISSA, W&H STAGGERED putket, A/N BIG SHOT suodatin,