Mikä oli todella vikana?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Lexa

Mikä oli todella vikana?

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Kun pyydätte apua teknisiin ongelmiin ja jengi kirjoittelee hyviä ratkaisuvaihtoehtoja, niin olisi hyvä, että te kysyjät kirjoittaisitte todellisen löydetyn ratkaisun. Eli mikä sitten todella vaivasi. Eipähän jäädä miettimään asiaa ja muutkin voivat hyötyä vastauksesta. 8)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jos Lexa tarkoitit rautapään laturi ongelmaa, jota puntaroitiin pääsiäisen aikoihin niin vastaus tulee, kun saan laturin takaisin korjaamosta jonne vein sen uudelleen mittattavaksi.
vieras

Viesti Kirjoittaja vieras »

Lexa, puhut asiaa. Fooruminhan tarkoitus on auttaa kaikkia, ja kun ongelma ratkeaa, jakakaa tieto kansalle.
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Anonymous kirjoitti:Jos Lexa tarkoitit rautapään laturi ongelmaa, jota puntaroitiin pääsiäisen aikoihin niin vastaus tulee, kun saan laturin takaisin korjaamosta jonne vein sen uudelleen mittattavaksi.
En minä muuten..., mutta kun ei tule uni silmään kun mietiskelee Harleyn ja Buellin sielunelämää. :oops:
Sporttiboy
Viesti:

Unilääke

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Ota Lexa lisää kaljaa niin kyllä se uni jossain vaiheessa tulee...

Mut asiasta mainitsit ja nää foorumin jututhan pysyy tällä ja myöhemminkin voi palata aiheeseen jos jotain selvii, itsekin oon jostain vanhemmista jutuista (olisko ollu tuumasten pulttien myymälät) saanu huomattavasti apua päänsärkyyn.
Mopopoika -65
Viesti:

Muistakaa

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Sitä minä vaan, että muistakaahan veljet hyvät Lexan hyvä pyyntö kertoa siitä todellisesta viasta, niin opimme kaikki jotain...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin