VARASTETTU BUELL XB12S 18.5-19.5
VARASTETTU BUELL XB12S 18.5-19.5
Kuten otsikko sanoo, varastettiin vuoden 2005 mallia oleva Buell XB12S viime viikolla torstain ja perjantain välisenä yönä itä-Helsingistä, Herttoniemen vanhalta puolelta. Rekkari on FF-771, väritys musta-oranssi. Ihan orkkiskamaa, en ollut ehtinyt vielä mitään siihen tekemään, sillä se varastettiin ENSIMMÄISENÄ YÖNÄ. Rauhallinen, suorastaan tylsä umpikujaan päättyvä kotikatu, jossa ei läpikulkuliikennettä eikä muutakaan liikennettä.
Torstaina hain pitkään haaveena olleen Buellin kotiin, kerkesin ajamaan noin 70 km ja omistamaan sen noin 8 tunnin ajan. Todennäköisesti suunniteltu juttu, eikä poliisit olleet kovinkaan optimistisia.
Vitutuskäyrä ollut jossain mihin en ikinä olisi sen uskonut edes kohoavan. Jos ikinä saan varkaan kiinni, tietää se totisesti vieneen mun Buellin. Ikävä kyllä löysin nyt vasta tämän foorumin, joten siksi ilmoitus näinkin myöhään.
Torstaina hain pitkään haaveena olleen Buellin kotiin, kerkesin ajamaan noin 70 km ja omistamaan sen noin 8 tunnin ajan. Todennäköisesti suunniteltu juttu, eikä poliisit olleet kovinkaan optimistisia.
Vitutuskäyrä ollut jossain mihin en ikinä olisi sen uskonut edes kohoavan. Jos ikinä saan varkaan kiinni, tietää se totisesti vieneen mun Buellin. Ikävä kyllä löysin nyt vasta tämän foorumin, joten siksi ilmoitus näinkin myöhään.
Jos haluat niin voit laittaa vielä rungon ja koneen numerot näkyviin. Ei siitä haittaakaan ole jos levittää nuo tiedot mahdollisimman laajalle.
Tanskan kerho pitää omilla sivuillaan rekisteriä sinne ilmoitetuista pohjoismaissa varastetuista pyöristä, eli jos haluat niin tiedot voi myös lähettää webmaster@hdc.dk sinne saa myös kuvan. Eli aika, paikka, rungon ja moottorin numerot, rekisterinumero ja mahdollisesti omat yhteystiedot.
Jussi
Tanskan kerho pitää omilla sivuillaan rekisteriä sinne ilmoitetuista pohjoismaissa varastetuista pyöristä, eli jos haluat niin tiedot voi myös lähettää webmaster@hdc.dk sinne saa myös kuvan. Eli aika, paikka, rungon ja moottorin numerot, rekisterinumero ja mahdollisesti omat yhteystiedot.
Jussi
-
Tiger Antero
Lukko, Raumallakin
Jos pyörää ei saa talliin niin kannattaa lukita NÄKYVÄLLÄ LUKOLLA. Vaikka johonkin tolpaan rungosta, niin ainakin hidastaa sitä pyörän pöllimistä.
Ja taaskaan naapurit ei ole nähneet mitään...?
Ja taaskaan naapurit ei ole nähneet mitään...?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Lukko, Raumallakin
Näinhän se valitettavasti on eli jos "oman naapuruston väki" pitää älämölöä talon edustalla naapuri soittaa heti virkavallan paikallesmuige kirjoitti: Ja taaskaan naapurit ei ole nähneet mitään...?
Tämmöisiä ne ei kyllä mitenkään näe
Toivotaan että pyörä löytyy
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Buell löytyi eilen. (tän on pakko olla jonkin sortin ennätys; neljän päivän sisällä mä ostan uuden pyörän, ajan sen kotiin, se varastetaan ja se ehtii jo löytyä) Keskellä Käpylää se nökötti sivutuella, ihan kuin joku meinaisi lähteä vielä ajamaan sillä. Mut oli se aika pahana. Peilit revitty pois, rekkarikilpi revitty pois, dumpattu molemmille kyljilleen jossain perkeleen maastoajossa jonka seurauksena multaa joka puolella ja toinen jalkatappi puuttuu. Kruunaukseks koko pyörä sotkettu oranssinkeltaisella spraymaalilla, ennen kaikkea keskitytty valoihin, vilkkuihin ja jarruvaloon. Virtalukko tietty paskana.
Tekninen tutkinta tehty, nyt se on myyjäliikkeellä jossa tehdään korjausarvio ja otetaan yhteyttä vakuutustarkastajaan. Vähän epäilivät että saattaa mennä lunariin, ja kamala sanoa mutta melkein toivon että menisikin... silloin ei tarvitsisi pelätä koko ajan ajossa että mitä on jäänyt huomaamatta ja koska moottori prakaa tms. Puhumattakaan siitä, miten kauan korjaus kestää.
Turpiin moisia mulkkuja jotka raiskaavat toisen pyörän...!!!
Tekninen tutkinta tehty, nyt se on myyjäliikkeellä jossa tehdään korjausarvio ja otetaan yhteyttä vakuutustarkastajaan. Vähän epäilivät että saattaa mennä lunariin, ja kamala sanoa mutta melkein toivon että menisikin... silloin ei tarvitsisi pelätä koko ajan ajossa että mitä on jäänyt huomaamatta ja koska moottori prakaa tms. Puhumattakaan siitä, miten kauan korjaus kestää.
Turpiin moisia mulkkuja jotka raiskaavat toisen pyörän...!!!
Korteni kekoon.....taas
On se merkillistä ettei ihmiset erota omaa ja vierasta. Tuollaiset tyypit kun saisi kiinni niin en tässä edes kehtaa sanoa mitä tulisi tehtyä. Samaa mieltä kanssasi että parempi on jos menee lunastukseen, eihän sitä loppujen lopuksi tiedä mitä pyörälle on oikein tehty. Toivottavasti saat päätöksen nopeasti ja pääset vielä ajelemaan kesällä.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
On se merkillistä ettei ihmiset erota omaa ja vierasta. Tuollaiset tyypit kun saisi kiinni niin en tässä edes kehtaa sanoa mitä tulisi tehtyä. Samaa mieltä kanssasi että parempi on jos menee lunastukseen, eihän sitä loppujen lopuksi tiedä mitä pyörälle on oikein tehty. Toivottavasti saat päätöksen nopeasti ja pääset vielä ajelemaan kesällä.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
- Choppers_forever
Hyvä että löytyi, mutta kyllä: TURPAAN!!!
Muistan kun multa vietiin moto kotipihalta noin viikkoa ennen pitkään sunniteltua Euroopan matkaa. Olin laittanut sen kotitaloni katoksen alle suojaan rankkasateelta. Perjantaiyönä tulin himaan baarista ja mopo oli vielä paikallaan. Ajattelin tepastella vielä snagarille ja takaisin tullessa mopo oli hävinnyt. Eli 45 minuuttia olin veke ja se oli viety, perkele. Sitten alkoikin sellainen älämölö , ettei mitään rajaa. Raivosin mustalaisten, narkkareiden ja tiedettyjen mulkkujen raput läpi. En siihen mielentilaan muutakaan keksinyt. Oli koko kylä hereillä sillon. Mutta tarina päättyi onnellisesti, moto löytyi 3 päivää ennen matkaan lähtöä EHJÄNÄ parin kilsan päästä. Polliisit sanoivat, että pidä poika kiirettä, kun näyttäs olevan sellasessa paikassa että lähtee minä hetkenä hyvänsä pakun kyytiin ja "varmaankin" rajan yli. Oli se hienoa kun moto oli ehjä ja päästiin reissuun. Joskus niinkin.
CF
Muistan kun multa vietiin moto kotipihalta noin viikkoa ennen pitkään sunniteltua Euroopan matkaa. Olin laittanut sen kotitaloni katoksen alle suojaan rankkasateelta. Perjantaiyönä tulin himaan baarista ja mopo oli vielä paikallaan. Ajattelin tepastella vielä snagarille ja takaisin tullessa mopo oli hävinnyt. Eli 45 minuuttia olin veke ja se oli viety, perkele. Sitten alkoikin sellainen älämölö , ettei mitään rajaa. Raivosin mustalaisten, narkkareiden ja tiedettyjen mulkkujen raput läpi. En siihen mielentilaan muutakaan keksinyt. Oli koko kylä hereillä sillon. Mutta tarina päättyi onnellisesti, moto löytyi 3 päivää ennen matkaan lähtöä EHJÄNÄ parin kilsan päästä. Polliisit sanoivat, että pidä poika kiirettä, kun näyttäs olevan sellasessa paikassa että lähtee minä hetkenä hyvänsä pakun kyytiin ja "varmaankin" rajan yli. Oli se hienoa kun moto oli ehjä ja päästiin reissuun. Joskus niinkin.
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
pressa.pressa kirjoitti:Jos haluat niin voit laittaa vielä rungon ja koneen numerot näkyviin. Ei siitä haittaakaan ole jos levittää nuo tiedot mahdollisimman laajalle.
Jussi
Voiskos tollasen osion tehä meidänkin foorumille ja linkit ristiin maiden kesken!?? http://www.hdc.dk/uk-tyvsog.php Ja tietty, voishan tuota jo ehdottaa koko euroopan HDC yhteistyö hankkeeks! Miun mielestä sen toteuttaminen pitäis olla mahdollista/kaikkien etujen mukaista että ois tollanen yhteistoiminta olemassa!?
ps.Keep up that good work!
Smuigen kans samalla linjalla, --->näkyvä ja uidun iso ja kunnon lukko/ketju/kiinnityspiste(mielellään vak.yht.hyväksymä)!Jos pyörää ei saa talliin niin kannattaa lukita NÄKYVÄLLÄ LUKOLLA. Vaikka johonkin tolpaan rungosta, niin ainakin hidastaa sitä pyörän pöllimistä.
Suosittelen pitämään huppua mopedin päällä jos se on ulkona...
Tiedon saanti (ake), Kunnon vakuutus (valokuvattu/arvioitu vapaaehtoinen vakuutus), (jos seisonnassa ilmoita aina säilytyspaikka!!!!)
Säilytys paikka!! (itse en jättäsi rautakasaani pitkiksi ajoiksi yksin mihinkään näkyvälle, jos lähen lomalle niin se menee hoitoon!)
Tällaista tuli mielee! Hyviä vinkkejä lisää... tahtois nukkuu yöt eikä vahtii mopedin vieres pesäpallo hetkeä odotelessa!
Joo, lunariinhan se sitten tosiaan meni, vakuutustarkastaja oli vihdoin päässyt kattomaan sen. Vakuutusyhtiö pesee kätensä ja lunastaa sen multa, sillä korvaavaa uutta ei löydykään enää tuosta noin vaan. On kuulemma myyty loppuun sekä Suomessa että Euroopassa. Meni melkoiseksi sotkuksi ja säädöksi nyt, sillä tästä pyörästä mä olin oikeasti haaveillut tosi pitkään...
On kyl vitutuskäyrä taas tosi korkealla (vakuutustarkastaja soitti tänään), ja en voi muuta sanoa kuin että edelleen turpiin moisia mulkkuja jotka varastaa toisen pyörän...!!!!!!!
On kyl vitutuskäyrä taas tosi korkealla (vakuutustarkastaja soitti tänään), ja en voi muuta sanoa kuin että edelleen turpiin moisia mulkkuja jotka varastaa toisen pyörän...!!!!!!!