Uudella streeglide:lla käyntihäiriöitä (KORJATTU!)
Uudella streeglide:lla käyntihäiriöitä (KORJATTU!)
Terve,
Moponi ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä ja ajaessa moottorivalo välillä syttyy. Mopo on upouusi street glide ja mittarissa 2000km. Tähään asti se on toiminut moitetta mutta tänään äitienpäivän kunniaksi se alkoi reistailla.
Työkiireiden takia ja koska on niin vaikea viedä pyörä merkkihuoltoon, tein itse ensihuolto ja nyt mietin että voisko olla joku hemmetin softajuttu jota pitäis kuitata ensihuollossa?
Olisko jotain ehdotuksia mitä pitäis tarkistaa, olen niin vihainen että en voi ajatella selvästi.
Kohta teen moponi itse (vaikka ei olis aikaa) jos ei tehdas pysty tekemään laatua.
-Mikael
Moponi ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä ja ajaessa moottorivalo välillä syttyy. Mopo on upouusi street glide ja mittarissa 2000km. Tähään asti se on toiminut moitetta mutta tänään äitienpäivän kunniaksi se alkoi reistailla.
Työkiireiden takia ja koska on niin vaikea viedä pyörä merkkihuoltoon, tein itse ensihuolto ja nyt mietin että voisko olla joku hemmetin softajuttu jota pitäis kuitata ensihuollossa?
Olisko jotain ehdotuksia mitä pitäis tarkistaa, olen niin vihainen että en voi ajatella selvästi.
Kohta teen moponi itse (vaikka ei olis aikaa) jos ei tehdas pysty tekemään laatua.
-Mikael
Viimeksi muokannut Mikael, 13:11 17.05.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei vissiin?
Jos et ole elektroniikkaa ropeloinut pyörää huoltaessasi niin tuskin olet sitä silloin rikkonutkaan. Toi kyllä valitettavasti haisee sille, että se pitää viedä diilerille jolla on tarvittavat ohjelmistot koneen häiriöilmoitusten lukemiseen.
Jos olet ostanut sen vastuulliselta diileriltä niin pyörääsi on tehty setup-huolto ennen luovutusta eli silloin se on ollut kunnossa. Enpä ole ennustaja, mutta veikkaan jonkilaista katkosta johdotuksissa, liittimissä tms.
Eikös uuden pyörän ostaja ole ilman muuta HOGin jäsen ekan vuoden ajan ja hän myös kuuluu tämän HOG-turva piiriin. Ts. soita kortissa mainittuun numeroon niin he huolehtivat siitä, että "lähin" diileri käy hakemassa pyörä korjattavaksi veloituksetta. Ja tuo sen takaisin.
Harvinainen tapaus kaiken kaikkiaan, jos nyt sitten lohduttaa
Jos olet ostanut sen vastuulliselta diileriltä niin pyörääsi on tehty setup-huolto ennen luovutusta eli silloin se on ollut kunnossa. Enpä ole ennustaja, mutta veikkaan jonkilaista katkosta johdotuksissa, liittimissä tms.
Eikös uuden pyörän ostaja ole ilman muuta HOGin jäsen ekan vuoden ajan ja hän myös kuuluu tämän HOG-turva piiriin. Ts. soita kortissa mainittuun numeroon niin he huolehtivat siitä, että "lähin" diileri käy hakemassa pyörä korjattavaksi veloituksetta. Ja tuo sen takaisin.
Harvinainen tapaus kaiken kaikkiaan, jos nyt sitten lohduttaa
Kävin just käynnistämässä ja ruiskun tyhjäkäyntimoottori haki paikkaansa kolmeen kertaan peräkkäin ja sen jälkeen kun starttasin niin toimi hyvin......olisko mun homosohva herkkä sateelle ja minäkun hankin sitä just sadeajoa varten, tai jotta ajaminen sateella olis "mukavampaa" kuin avomopolla.
-Mikael
-Mikael
-
Vieras
Saattaa olla jokin anturi rikki tai liitin löysällä. Toimii ajoittain mutta esim lämmön noustessa lakkaa toimimasta. Takuuseen korjaavat kun viet valtuutettuun liikkeeseen. Noita sattuu, harmittaahan se tietysti.
Eipä noihin sade pahemmin vaikuta, sateella ajamista ei tarvi pelätä sen takia. Ainakaan tähän mennessä ole vaikuttanut.
Eipä noihin sade pahemmin vaikuta, sateella ajamista ei tarvi pelätä sen takia. Ainakaan tähän mennessä ole vaikuttanut.
Mopo jäi sitten mutsin luo sillä tyhjäkäyntimoottori eli omaa elämänsä taas seuraavalla kerralla kun kokeilin lähteä kotiin.
Nyt kiroilen koko yö uusia ruiskulaitteita ja kumarrun kaasutinvalmistajille.
Ei hemmetti että menin ja ostin taas uusi mopo..."#%&#??#&%(?(%&?%(
Mutta en mä evoakaan halua kun en ole evoajan hd-kuljettaja, pitäiskö nyt alkaa metsästää hyvä TC electra jossa kaasutinkone tai halpa TC electra ja laittaa S&S kone siihen.
Huhhu että NYT pänniiii!!!
-Mikael
Nyt kiroilen koko yö uusia ruiskulaitteita ja kumarrun kaasutinvalmistajille.
Ei hemmetti että menin ja ostin taas uusi mopo..."#%&#??#&%(?(%&?%(
Mutta en mä evoakaan halua kun en ole evoajan hd-kuljettaja, pitäiskö nyt alkaa metsästää hyvä TC electra jossa kaasutinkone tai halpa TC electra ja laittaa S&S kone siihen.
Huhhu että NYT pänniiii!!!
-Mikael
Toivon että ne tulee hakemaan sillä se on mun ainoa käyttöajoneuvo kun motoristi olen ja ellei ne hae niin pääsen bussilla sen luo ja työnnän sitä 40km tai laitan naru kiinni junaan ja lähden perässä.
No ei onhan mulla uudessa pyörässä hog road assitance, puhuin jo ruotsin neidin kanssa asiasta mutta ei ne sunnuntaina tee mitään.
Täytyis vaan päästä duuniin huomenna vaikka tekis mieli istua heterosohvalla wisky pullo kainalossa ja kirjoittaa ylös "se paras matkapyörä" rakentelusuunitelma.
-Mikael
No ei onhan mulla uudessa pyörässä hog road assitance, puhuin jo ruotsin neidin kanssa asiasta mutta ei ne sunnuntaina tee mitään.
Täytyis vaan päästä duuniin huomenna vaikka tekis mieli istua heterosohvalla wisky pullo kainalossa ja kirjoittaa ylös "se paras matkapyörä" rakentelusuunitelma.
-Mikael
Mielenkiintoista
Mikael
Mitä se Ruåtsin (?) tyttönen sanoi tarkkaan ottaen, kiinnostaa kovasti tietää.
Onko tosiaan niin etteivät tee mitään! Entäs kun olet reissussa ja sattuu haaveri sunnuntaina, niin tartteeko odottaa mettässä yön yli ennenkuin saa apua? Melkoinen apu tostakin sitten on!No ei onhan mulla uudessa pyörässä hog road assitance, puhuin jo ruotsin neidin kanssa asiasta mutta ei ne sunnuntaina tee mitään.
Re: Mielenkiintoista
Mulla kun meni remmi poikki sain odotella HOG hakua 3 päivää, mutta täällähän kaikki kestää kauan.Vallu kirjoitti:MikaelOnko tosiaan niin etteivät tee mitään! Entäs kun olet reissussa ja sattuu haaveri sunnuntaina, niin tartteeko odottaa mettässä yön yli ennenkuin saa apua? Melkoinen apu tostakin sitten on!No ei onhan mulla uudessa pyörässä hog road assitance, puhuin jo ruotsin neidin kanssa asiasta mutta ei ne sunnuntaina tee mitään.
Noniin,
Soitin eilen hog roead assistanssiin ja ne lupas soittaa tänään ja niin tekivät mutta ennen sitä olin puhunut maahantuojan huoltovastaavan kanssa ja hän lupaisi yrittää järjestää kuljetusta hoghaussiin jossa ne lupasivat reagoida heti kun mopo saapuu. Siksi sanoin ruotsin road assistansin leidille että saan se hoidettua jolloin hän toivotti onnea ja pyysi mut soittaa jos asia ei järjesty.
Soitin sumekolle 10.15 jolloin luvattiin yrittää järjestää kuljetusta ja odotin niin kuin kiltit lapset tekee ja kl.14 soitin uudestaan jolloin ilmoitettiin että ei ole saatu kuljetusta järjestettyä.
No äsken sitten soitin road assistansiin ja lupasivat hoitaa asian ja heti perään soitti suomalainen kaveri ja kysyi ositetta mistä voi hakea pyörää joten nyt se on varmaan matkalla takuuhuoltoon.
Että kaikki uudet hd omistajajille tiedoksi että käyttäkää se road assistance mitää saa ensimmäiselle vuodelle , jos joku kehoittaa teitä ottamaan vakuutuksen piikkiin kuljetusta niin älkää suostuko, siitä menee omavastuu.
Nyt kuitenkin mietin että pitäiskö hankkia kaasaripeli jota voi itse ruuvailla matkalla?
-Mikael
Soitin eilen hog roead assistanssiin ja ne lupas soittaa tänään ja niin tekivät mutta ennen sitä olin puhunut maahantuojan huoltovastaavan kanssa ja hän lupaisi yrittää järjestää kuljetusta hoghaussiin jossa ne lupasivat reagoida heti kun mopo saapuu. Siksi sanoin ruotsin road assistansin leidille että saan se hoidettua jolloin hän toivotti onnea ja pyysi mut soittaa jos asia ei järjesty.
Soitin sumekolle 10.15 jolloin luvattiin yrittää järjestää kuljetusta ja odotin niin kuin kiltit lapset tekee ja kl.14 soitin uudestaan jolloin ilmoitettiin että ei ole saatu kuljetusta järjestettyä.
No äsken sitten soitin road assistansiin ja lupasivat hoitaa asian ja heti perään soitti suomalainen kaveri ja kysyi ositetta mistä voi hakea pyörää joten nyt se on varmaan matkalla takuuhuoltoon.
Että kaikki uudet hd omistajajille tiedoksi että käyttäkää se road assistance mitää saa ensimmäiselle vuodelle , jos joku kehoittaa teitä ottamaan vakuutuksen piikkiin kuljetusta niin älkää suostuko, siitä menee omavastuu.
Nyt kuitenkin mietin että pitäiskö hankkia kaasaripeli jota voi itse ruuvailla matkalla?
-Mikael
Viimeksi muokannut Mikael, 12:49 06.10.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuskin auttaa
No jos ei ruisku pamahda niin sitten menee rengas tms. eli tuskin vaihto auttaa jos kohtalo on kova!
Tosin voin vaihtaa (kts avatar) sen Sun pyöräsi esi-Street Glideen pökkis nakkis! Mun on "viimeinen kaasarimalli".
Tosin voin vaihtaa (kts avatar) sen Sun pyöräsi esi-Street Glideen pökkis nakkis! Mun on "viimeinen kaasarimalli".
Siis siinä anturissa ei ollu mitään mekaanisen hinkkaamisen jälkiä? Jostain väärästä asennuksesta tms? Missä paikkaa anturi on tossa koneessa?Mikael kirjoitti:Vika korjantui kampiakselin anturin vaihdolla (voi olla että syy oli liitin) ja voin vaan suositella HOG road assistance palvelua.
-Mikael
MikaelT