ei selviä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
juippi

ei selviä

Viesti Kirjoittaja juippi »

antakkee vinkkiä et mistä löytys suomi-hd-suomi sanakirja. Oon tuskasesti yrittäny ettii muttei löyvy... Ja sitte tekninen kyssäri heti perään johon etin tietoa tuloksetta: pyörä joka on valjastettu juppi(sähkö)startilla ---> voiko asentaa "potkumallin" starttia? :P
hemuli
Viesti:

Re: ei selviä

Viesti Kirjoittaja hemuli »

juippi kirjoitti:...pyörä joka on valjastettu juppi(sähkö)startilla ---> voiko asentaa "potkumallin" starttia? :P
Riippuu pyörästä. Evosporttiin ei, bigtwiniin kyllä.
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

Tässä linkki Bajahilli:n slangisankirjaan, ei ole kylläkään mitenkään rajattu HD:n.

http://www.bajahill.net/mpslangi.html
Ilkimys

Jestas!

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Juippi
pyörä joka on valjastettu juppi(sähkö)startilla ---> voiko asentaa "potkumallin" starttia?
8O 8O 8O
No nyt olet kyllä kuunnellut liikaa noin OIKEITA 8O HARRIKAMIEHIÄ 8O .
Siis kukaan muu, kuin kaksi kesää asioita väärin ymmärtänyt rakentaja, ei lähde vaihtamaa sähköstarttia polkumopoksi. :!:
Siis aivan järkyttäviä käsityksiä leviää nuorison parissa. Mä en ole potkinut ykköspyörääni enää noin 35 vuoteen!!! :D
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Kiksistä jotain.
Ajotuttuni asennutti kiksin fatboy:hin. Olen Jytäjammulla tottunut polkaisemaan koneen käyntiin joka viimeistää tokalla tai sitten ei koskaan.
:lol:
Kokeilin vanhan tekijän ottein kiksaista kone käyntiin. Olin muuten viimeinen kerta, kun edes harkitsen kiksin käyttöä. Ihan turhaa reuhtomista, kun sähköllä asia hoituu. Omasta mielestä kiksi on kallista kosmetiikkaa.
evo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evo »

reilu 10 vuotta mulla on ollut kiksi. Se oli ainoa tapa saada 86 laatikko toimimaan. Rumahan tuo on, mutta ainakin se on helpottanut käynnistyksessä mm. silloinkin kun akku on hyytynyt.
evo
juippi

Re: Jestas!

Ilkimys kirjoitti:Juippi
pyörä joka on valjastettu juppi(sähkö)startilla ---> voiko asentaa "potkumallin" starttia?
8O 8O 8O
No nyt olet kyllä kuunnellut liikaa noin OIKEITA 8O HARRIKAMIEHIÄ 8O .
Siis kukaan muu, kuin kaksi kesää asioita väärin ymmärtänyt rakentaja, ei lähde vaihtamaa sähköstarttia polkumopoksi. :!:
Siis aivan järkyttäviä käsityksiä leviää nuorison parissa. Mä en ole potkinut ykköspyörääni enää noin 35 vuoteen!!! :D

On varmaankin sattunu väärin ymmärrys! En anna muitten mielipiteitten vaikuttaa millä käynnistyminen tapahtuu, kuten ehkä oletit??! On kyseessä vain omat mielikuvat millaisen pärrän aion hankkia/rakennella ja makuasioista ei voi väitellä... 8O Pärrähän tulee kuitenkin itelleni :idea:
juippi

evo kirjoitti:reilu 10 vuotta mulla on ollut kiksi. Se oli ainoa tapa saada 86 laatikko toimimaan. Rumahan tuo on, mutta ainakin se on helpottanut käynnistyksessä mm. silloinkin kun akku on hyytynyt.

Eli toimii ns. rinnakkain, vai??
evo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evo »

jep, kiksi tulee laatikon jatkeeksi. Leventää sitä kymmenisen senttiä.
evo
Vastaa Viestiin