vasemmalta äänet

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

883

vasemmalta äänet

Viesti Kirjoittaja 883 »

Kun ajan noin 60 km/hja laitan kytkimen pohjaan ,kuuluukoneesta vasemmalta kihnu kinnu ääntä,onko tuttua?
sporty -99
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tuleeko koneesta ääni,mulla ainakin jarrulevyt laahaa aika mukavasti,kuuluu just kihnu kihnu ääni
883

kiitokset

Viesti Kirjoittaja 883 »

Anonymous kirjoitti:Tuleeko koneesta ääni,mulla ainakin jarrulevyt laahaa aika mukavasti,kuuluu just kihnu kihnu ääni

kiitokeet,jos vaikkaei olis sen vakavampaa :lol: :lol:
ZIMMY

Viesti Kirjoittaja ZIMMY »

Anonymous kirjoitti:Tuleeko koneesta ääni,mulla ainakin jarrulevyt laahaa aika mukavasti,kuuluu just kihnu kihnu ääni
Sama vika täällä, hieman ärsyttävä kihnutus mutta kyllähän maailmaan ääntä mahtuu :wink:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moottoripyörässä on useita liikkuvia osia.
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Ettei enskavedon ketju ois liian löysällä ja hankaisi kiinni lohkoon..?
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Sanoit, että ääni tulee, kun kuudessakympissä vedät kytkimen pohjaan. Uskoisin, että kytkinlevyt vaan laulaa avautuessaan. Myös Jugin epäilemä enskaketjun löysyys on yksi mahd. Jos ketju on liian löysällä, huomaat sen nykivänä menona kaupunkinopeuksissa.
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Kyllä nykivään menoon löytyy monta muuta syytä kuin löysä enskaketju. H-D ja varsinkin sportti nykii aina kaupunkinopeuksilla ja pienillä kierroksilla. Se on ominaisuus jota voi hiukan vähentää kaasarin ja sytkän oikeilla säädöiillä.

Mutta toi ääni sitten, onko tasanen kihnutus vai muuttuuko kun antaa kierroksia? Sportin kytkin on yleensä aika äänetön joten se ketjun kireys ja ja kiristimen kunto kannattaa tarkistaa. Tosin ne pitäis ääntä jo paikallaan ollessa eikä vasta kuudessakympissä.
Sitten on ne jarrulevyt jotka aina kihnuttaa vähän. Varmista myös ettei rengas ota kiinni mihinkään esim lokarin sisällä.
Vastaa Viestiin