Suuttimet on vaihdettu, änkkärit samaten edellisen omistajan toimesta. Ilmanputsariin pitäis varmaan kajota myös. Mitä olen täältä lukenut niin sinne taustalevyyn pitäis varmaan operaatio kohdistaa, vaan tarkalleen ottaen miten ? Reikiä/palanen pois ?
Sportin ilmanputsari
-
Vieras
Sportin ilmanputsari
Jah, tammikuussa se tuli hommattua. Oma Sportster. On se hianoo päräytellä menemään.
Asiaan.
Suuttimet on vaihdettu, änkkärit samaten edellisen omistajan toimesta. Ilmanputsariin pitäis varmaan kajota myös. Mitä olen täältä lukenut niin sinne taustalevyyn pitäis varmaan operaatio kohdistaa, vaan tarkalleen ottaen miten ? Reikiä/palanen pois ?
Jos et halua investoida vapaammin hengittävään putsarinkoppaan niin voihan siihen alkuperäiseen tehdä "budjettivirityksen" avartamalla hengitysaukkoa. Jos pyörässäsi on vielä alkuperäinen muovinen taustalevy niin sitä kun avarrat putsarin tiivistepinnan ULKOPUOLELTA niin hyvä tulee.
Jahas, oltiin stuntmanin kanssa samaan aikaan liikkeellä...
Jahas, oltiin stuntmanin kanssa samaan aikaan liikkeellä...
-
Vieras
-
Vieras