Kävin puolison kanssa Allright'ssä nahkafarkkuasioissa. Pitäisi löytää "yleishousut" niin moottoripyörän päällä istumiseen kuin muuhunkin olemiseen. Tuon kaupan Heldit, olivatpa sitten kumman tahansa sukupuolen (kaikki kokeiltiin) mallisia, olivat leikkaukseltaan tarpeeseemme sopimattomia.
Rouva käy äkäiseksi. Minne mä sen nyt ajaisin seuraavaksi? Siis missä pk-seudulla olisi muodokkaiden lyhyiden naisihmisten farkkuja hyllytavarana?
...kiittäen etukäteen...
Nahkafarkut naiselle
Re: Nahkafarkut naiselle
JKKo kirjoitti:Minne mä sen nyt ajaisin seuraavaksi? Siis missä pk-seudulla olisi muodokkaiden lyhyiden naisihmisten farkkuja hyllytavarana?
Hyvin istuvien, hyvästä nahasta ja vahvoilla saumojen ompeleilla tehtyjen vaimo-farkkujen löytäminen voi olla hankalaa. Meillä niitä etsittiin toista vuotta kunnes Wiennasta löytyi. Vai oliko se Budapestista?
Kokeile Helsingissä vaikka Leather Heaven ja Desert Skin. On noita muitakin, nahkapöksyjähän on myynnissä enemmän muualla kuin mp-liikkeissä... Sitten on esim http://www.kopoleff.fi/ joka tekee vaikka mittojen mukaan...
Varo muotinahkahousuja jotka istuvat päällä mutta eivät pidä edes roiskevettä, joissa ei voi istua satulassa, jotka eivät pidä tuulta (taskujen kohdalta?), jotka venyvät polvista muodottomiksi 100km ajon jälkeen ja joiden saumat eivät kestä kulutusta (ompeleet esillä).
Viimeksi muokannut santtu, 13:52 27.04.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
morjens
Kysyppä Ipin kantapaikasta sillä on hyvää ja halapaa elikkäs paksuu nahkahousuu. suosittelen soettaa sille.
wellu
Kysyppä Ipin kantapaikasta sillä on hyvää ja halapaa elikkäs paksuu nahkahousuu. suosittelen soettaa sille.
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
- Mopopoika -65
- Viesti:
Meidän emännälle teetätettiin Karraxilla. Kokeiltiin ensin heidän mallejaan ja kun ei tuntunut hyvää löytyvän, niin myyjä totesi että he tekevät myös farkuista mallin mukaan. Siispä lähetimme vaimon lempifarkut heille ja tekivät vastaavat nahasta. Ja hyvät ovat!
Eli linkit / vaatteet / karrax
Eli linkit / vaatteet / karrax
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Tuttavapiiriini kuuluu eräs ompelija, joka tekee nahasta minkä vaatteen tahansa. Eikä hintakaan juuri poikkea "hyllykamasta". Teettämällä saa hyvän ja istuvan - ja mieleisen - eikä tarvi (kai yleensä) maksaa tuplahintaa.
Ostin Leather Heavenista nahkahousut, taisivat olla talon halvimmat, maksoivat 169 euroa. Olen niitä joutunut korjailemaan, (silkki?)vuori meni rikki nopeasti, nappi hajosi, samoin vetoketju ja viime syksynä ompelin karhulangalla verhoiluneulaa apuna käyttäen haarasauman kiinni.
Hän lupasi 200 eurolla "lähes vastaavat" - paremmat vain - kestävällä vuorilla ja mittatilauksena. Kävin tutustumassa liikkeessä esillä olevaan mallikappaleeseen ja laadukkaat olivat, mutta jostain syystä kävin nahkataivaassa kun oli olevinaan hirmu kiire kun mopon kotiintulo oli jo niin lähellä. Jälkeenpäin on hiukan harmittanut, vaikkakin olen varsin kiintynyt niihin...
Jatkossa tiedän mistä kysyn... .
Matkaa pk seudulta toki on, liike on Tampereella, mutta jos kiinnostaa niin annan kyllä numeron.
Ostin Leather Heavenista nahkahousut, taisivat olla talon halvimmat, maksoivat 169 euroa. Olen niitä joutunut korjailemaan, (silkki?)vuori meni rikki nopeasti, nappi hajosi, samoin vetoketju ja viime syksynä ompelin karhulangalla verhoiluneulaa apuna käyttäen haarasauman kiinni.
Hän lupasi 200 eurolla "lähes vastaavat" - paremmat vain - kestävällä vuorilla ja mittatilauksena. Kävin tutustumassa liikkeessä esillä olevaan mallikappaleeseen ja laadukkaat olivat, mutta jostain syystä kävin nahkataivaassa kun oli olevinaan hirmu kiire kun mopon kotiintulo oli jo niin lähellä. Jälkeenpäin on hiukan harmittanut, vaikkakin olen varsin kiintynyt niihin...
Jatkossa tiedän mistä kysyn... .
Matkaa pk seudulta toki on, liike on Tampereella, mutta jos kiinnostaa niin annan kyllä numeron.
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Itsellä on ton Koposen housut ollu nyt 3 vuotta ja täytyy sanoa että aivan helv..n hyvät on ollet. Se tekee niitä mittojen mukaan ja ainakin ennen sillä oli niitä myynnissä HD centerissä ja Hoggarissa. Ne on jotain parin sadan euron luokkaa muistaakseni?!? Niitä kai se perus, musta, ruskea ja sinisen värisiä. Itikat sun muut pikku eliöt on helppo pyyhkiä pois ja taas näyttää.... noh, kelvollisilta.