lisää pörinää fättäriin.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

artsibal.amore

lisää pörinää fättäriin.

Viesti Kirjoittaja artsibal.amore »

ostin tuossa ihan bränikän fatboyn. Kiva peli, mutta kurnuttaa kuin 70-luvun kuplavolkkari. Mikä siis neuvoksi?
Mulla ei ole kokemuksia edes mopojen prassailusta, joten kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan. Tietty jos on putkista hlö kohtaisia kokemuksia niin se auttais paljon.
Entäs ihan suorat putket? Olisiko hyvä ja jos vaihtelen putkia niin pitääkö ilmanottoonkin tehdä jotain muutoksia?
peace, love and driving
-artsibal amore-
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Tarvikeputkia on maailma tulvillaan 8) . Ei muuta kuin googleen ja hakusanoiksi esim. "fatboy exhaust harley".
Vaihtoehtoja mm.

- Screamin Eagle
- Vance & Hines
- Hooker
- Cycle Shack
- Supertrapp
- Samson
....

Putket kun vaihtaa, niin taitaa olla myös edessä Power Commanderin ja hengittävän ilmanputsarin vaihto, koska kyseessä on uusi 'hitekkilaite'.
artsibal.amore

niii-iiin

aivan niin, juuri tuolla tasolla minun tietämys on. on kai maailma pullollaan perskules vaikka ja minkälaista härveliä, mutta tiedätkö oikeasti jotain mitä voisi oikeasti harkita laittavansa mopoon?

ESIMERKKI: "minun pyörässäni on tämän niminen ja malliset putket. Olen ollut tyytyväinen. ääntä riittää ja tyttöjen päät kääntyy."=) lisäksi.... ostin ne netistä. www....... suosittelen. :P
akrapu kirjoitti:Tarvikeputkia on maailma tulvillaan 8) . Ei muuta kuin googleen ja hakusanoiksi esim. "fatboy exhaust harley".
Vaihtoehtoja mm.

- Screamin Eagle
- Vance & Hines
- Hooker
- Cycle Shack
- Supertrapp
- Samson
....

Putket kun vaihtaa, niin taitaa olla myös edessä Power Commanderin ja hengittävän ilmanputsarin vaihto, koska kyseessä on uusi 'hitekkilaite'.
peace, love and driving
-artsibal amore-
Vieras

Re: niii-iiin

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mitäs jos lueskelisit vähän tätä foorumia ensin ja opettelisit vaikka käyttämään tota hakua? Mietit mitä haluat ja mitä muuta meinaat tehdä kuin putkienvaihdon?

Jos oikeen perkeleesti ahistaa, niin sitten käyt pankissa lataamassa lompakon ja marssit kauppaan, kyllä ne sulle pärinää myy. Tai jos haluat selvitä halvalla, niin lyö rautakanki orgisvaimetimista läpi. (Pikku disclaimeri, itse en näin kuitenkaan tekisi, noilla orgisvaimentimilla saattaa olla kysyntää joskus...)
akrapu

Re: niii-iiin

Viesti Kirjoittaja akrapu »

artsibal.amore kirjoitti:aivan niin, juuri tuolla tasolla minun tietämys on. on kai maailma pullollaan perskules vaikka ja minkälaista härveliä, mutta tiedätkö oikeasti jotain mitä voisi oikeasti harkita laittavansa mopoon?

ESIMERKKI: "minun pyörässäni on tämän niminen ja malliset putket. Olen ollut tyytyväinen. ääntä riittää ja tyttöjen päät kääntyy."=) lisäksi.... ostin ne netistä. www....... suosittelen. :P
akrapu kirjoitti:Tarvikeputkia on maailma tulvillaan 8) . Ei muuta kuin googleen ja hakusanoiksi esim. "fatboy exhaust harley".
Vaihtoehtoja mm.

- Screamin Eagle
- Vance & Hines
- Hooker
- Cycle Shack
- Supertrapp
- Samson
....

Laitetaanpa kokemusta: Vance & Hines ProPipe on hyvä ja saundit minun mielestä kohdallaan. Se on sitten makuasia, sopiiko ne ulkonäön puolesta fättäriin... Hankintapaikasta en sano mitään. Niitä saa Suomessa lähes kaikilta HD-osamyyjältä tai sitten tilaamalla jostain nettikaupasta maailmalta.
mcmies

Viesti Kirjoittaja mcmies »

Vänsethainssit on mullakin. Tyttöset laulavat lalalaa, mutta niin laulaa poliisikin. Erityisesti Kaikkonen intoutuu jopa kiihkeään lattarirytmiin, kun korvat höröllä kuuntelee sitä pörinää. :twisted:
artsibal.amore

kiitti

vinkeistä, kaveri on muuttelemassa amerikan kirkolta takas suomeen ja olisi synti jättää tilaisuus halpojen osien hankkimiseen käyttämättä. mielenkiinnolla odotan muitakin kokemuksia.
peace, love and driving
-artsibal amore-
Tiger Antero

Viesti Kirjoittaja Tiger Antero »

Jep, Vance & Hines. Mutta mitäpä sinä näitä muilta kyselemään, loputon suo. Toinen tykkää, toinen ei.
Arska1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska1 »

Supertrapp pörisee mukavasti kun jättää vaimennin pakan ruuvaamatta putken päähän. Herätti ainakin keski-ikäisen kotirouvan huomion, joka viime kesänä keräili adressia naapuriyhtiöistä äänien vuoksi :lol: Ei seinänaapuri ymmärrä että toiset lähtevät aamuisin jopa töihin.
Vastaa Viestiin