Milloin webmaster lukee viestejään???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Ninni
Viesti:

Milloin webmaster lukee viestejään???

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Alkaa tässä pikku hämmennys vallata mieltä, kun ei ala kuulua "vastakaikua" webmastereiden puolelta...... 8O

Viestiä olen kyseisille hemmoille laitellut viime lauantaina yhden ja eilen tiistaina toisen.... vielä ei ole tullut minnekään näkyviin, jotta viesti olisi mennyt perille, tahi sitten saati edes vastattu niihin! :?

Mikä on touhun nimi? Meneekö sähköpostiviestit ja privaviestit mastereille perille???

...en haluu olla vihanen, mutta pikkusen kohta tympiiiiiiiiiiiiii...... :evil: 8O :roll:

eletään kuitenkin sähköistä aikaa ja meikä on tottunut suht nopeaan vastauksen saantiin... viivytyksen ymmärtäisi, jos käsin kirjeitä raapustettaisiin ja posti ne ovelle toimittaisi. Mutta...

***asia on nyt ok! Joten unohdan pahantuulisuuteni...***
Viimeksi muokannut Ninni, 11:12 26.04.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mulle kaikki nyt ja heti! :twisted:

Tarkemmin webmasterin toimenkuvaa tuntematta, toteaisin, että ennen kuin menettää hermonsa, niin täytyy muistaa että myös webmaster toimii harrastuspohjalta, joten hiukka kärsivällisyyttä...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Ninni
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti:Mulle kaikki nyt ja heti! :twisted:

Tarkemmin webmasterin toimenkuvaa tuntematta, toteaisin, että ennen kuin menettää hermonsa, niin täytyy muistaa että myös webmaster toimii harrastuspohjalta, joten hiukka kärsivällisyyttä...
No ei ihan "nyt ja heti"... onhan tässä heillä ollut yhteensä kaikkiaan 4 päivää aikaa vastata helppoon kysymykseen, jonka olen heille esittänyt... Ja kun heidän kirjoittelujaan seuraa, niin onpahan heillä ollut harrastuspohjalta aikaa vastailla muihin viesteihin jopa tänne foorumeihin yhteydenottoni jälkeen...

Kyllä minä sen ymmärrän, jotta nämä kaksi masteria hommaa hoitaa harrastuspohjalta, mutta kai nyt joku kohtuus pitää olla. Ei vie kovinkaan kauan aikaa vastata esim. "ok, viesti tullut perille" tai "asia hoidossa"....

Aurinkoista päivän alkua vain! Odottelen edelleen jotain "merkkiä" viestien perillemenosta.
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

No laitetaanpa toisenlaista palautetta. Minulle webmaster vastasi vuorokaudessa :D Kiitokset siitä !
Ninni
Viesti:

asia OK!

No niin!

Nyt tapahtui jotain! :D

Viesti oli mennyt perille! Ja siitä on "tulokset" näkyvissä.

....joten.... tämä "purnaus" minun osalta voikin päättyä :wink:

AURINKOISTA PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE! Ja Wapun odotteluja...
smuige
Viesti:

Purnataan purnataan ja kesällä Burnataan!

Viesti Kirjoittaja smuige »

Itse huomasin, että omassa foorumin postilaatikossani oli viestejä "lähtevät" kansiossa. Eikä vaan lähde eteenpäin. Jopa toista kuukautta roikkunut viesti on siellä. Enkä saanut niitä lähtemään eteenpäin. :?: :roll: :?: :?:

Mutta hyvä että "ninni"lläkin homma toimii taas. :wink:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Roikkuu noita meikäläiselläkin, vanhin viime marraskuulta... Nehän ei lähde sieltä ennen kuin vastaanottaja menee omaan postilaatikkoonsa lukemaan viestejä.
Ilkimys

Nii-in

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Smuige
Itse huomasin, että omassa foorumin postilaatikossani oli viestejä "lähtevät" kansiossa. Eikä vaan lähde eteenpäin. Jopa toista kuukautta roikkunut viesti on siellä. Enkä saanut niitä lähtemään eteenpäin
Hemuli
Roikkuu noita meikäläiselläkin, vanhin viime marraskuulta... Nehän ei lähde sieltä ennen kuin vastaanottaja menee omaan postilaatikkoonsa lukemaan viestejä.
Nii-in! Mistähän johtuu ettei vastaanottaja halua lukea Teidän viestejänne? MUN lähettämät viestit EI KOSKAAN roiku! :twisted: :twisted: :twisted:

Ja sen verran asiaa, että koittakaas muistaa (siis koko porukka) että webbimestarit tekee tätä hommaa talkoilla ilman korvausta. Kaikista puutteista ja virheistä kannattaa tietysti ilmoittaa, mutta on kohtuutonta vaatia välitöntä palautetta jokaiseen viestiin.
hemuli
Viesti:

Re: Nii-in

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ilkimys kirjoitti:Nii-in! Mistähän johtuu ettei vastaanottaja halua lukea Teidän viestejänne?...
Luulisi että jos joku on kysynyt johonkin tekniseen ongelmaan ratkaisua haluaisi hän myös vastauksen lukea :wink: ...
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Muutaman kerran minäkin webmasterin perään huhuilin saadakseni moponi virtuaalinäyttelyyn. Nythän tuo näyttää siellä olevan, kahteen kertaan :lol: Että kiitoksia vaan :D
Elvis The King Kuva
Vastaa Viestiin