Laivalippu SuperRallyyn...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
SenioRR
Viesti:

Laivalippu SuperRallyyn...

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Kävi niin että useamman henkilön porukasta järjestyi mulle hyttipaikka, joten oma varaukseni kävi turhaksi. Eli jos joku on jäämässä rannalle niin täältä löytyis lippuvaraus Norjan reissuun Turusta ja Silja Linella!

Lähtö keskiviikkona 31.5. iltalaivalla klo 21.15 Turusta ja paluu Tukholmasta maanantaina 5.6. klo 20.15. Meno Silja Europa ja paluu Silja Serenade. Hytti kahden hengen tourist 1-S luokassa. Hinta 135?.

Matka on nyt varattuna mun nimellä, mutta siirto Sinun nimelle onnistuu ilmoittamalla matkan varausnumeron ja oman nimesi. Tarkistin justiin soittamalla Siljan palvelunumeroon. Laivan pyöräpaikat oli varatessani matkan(joskus helmikuun alussa) ainakin tulomatkalla täynnä. Jos siis kiinnostaa saada paikka, niin pistäkää vaikka privana viestiä niin vastaan lähettämällä varausnumeron ja nimeni. Matkan varaus raukeaa 17.5., mutta ensimmäinen, joka mulle viestin lähettää saa tämän varauksen.

Että tämmöstä...
H-D Softail Custom 1998
BB-883
Viesti:

Re: Laivalippu SuperRallyyn...

Viesti Kirjoittaja BB-883 »

Katso yksityisviestit. Minä ostan lipun.
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Ei taida tuo yksityisviesti boksi toimia... Mulle ei ole tullut sinne ainoatakaan viestiä! Onkohan foorumin päivityksessä mennyt jotain päin helvettiä em. homman suhteen....?
H-D Softail Custom 1998
Vastaa Viestiin