XLH883 -95, otin Pohjolasta, maksaa 283 eunukkia vuosi bonuksilla jotka on muistaakseni 20 tai 25%.
Ei paha. Viime ajokaudesta maksoin (7kk) yli 700 euroa.
Siellä on nyt joku eläkeputkeen pääsemätön suojatyöpaikkadinosaurus (jolla on edellisvuotiset tiedotteet seinällä) vastannut puhelimeen, kokeile uudestaan.
Ainakin itse olen aina saanut Pohjolalta hiton hyvää palvelua, olin niin tyytyväinen tuohon mopon vakuutuksen hinnoitteluun ja että Pohjola oli tätä hommaa ensimmäisenä tarjoamassa että siirsin sinne kodin ja perheen ja itseni tapaturmavakuutukset ja kaikkien autojenkin vakuutukset. Homma toimii vallan hyvin.
Henkka
Terveisiä P.......Ä eli Pohjolasta
Henkka J kirjoitti:XLH883 -95, otin Pohjolasta, maksaa 283 eunukkia vuosi bonuksilla jotka on muistaakseni 20 tai 25%.
Ei paha. Viime ajokaudesta maksoin (7kk) yli 700 euroa.
Siellä on nyt joku eläkeputkeen pääsemätön suojatyöpaikkadinosaurus (jolla on edellisvuotiset tiedotteet seinällä) vastannut puhelimeen, kokeile uudestaan.
Ainakin itse olen aina saanut Pohjolalta hiton hyvää palvelua, olin niin tyytyväinen tuohon mopon vakuutuksen hinnoitteluun ja että Pohjola oli tätä hommaa ensimmäisenä tarjoamassa että siirsin sinne kodin ja perheen ja itseni tapaturmavakuutukset ja kaikkien autojenkin vakuutukset. Homma toimii vallan hyvin
Henkka
No niin , kävin Hämeenlinnan pohjolassa ja annoin tiskille rek.otteen ja tuumasin että pitäis saada tarjous ja vanhat on IF:sä.Mimmi laski tarjouksen 535,39 ja siinä on täyskasko mukana .Perun aikaisemmat kiroiluni pohjolasta.ja IF saa jäädä sen hinta oli 6kk 1068,00. Snadi ero sanoisin, myös ajoajassa.Turva jäi noin 180,00 egen päähän pohjolasta...sellasta ja näyttää keli hyvältä joten lainaten yhtä viestiä,ajelemaan....
Olen tuon 18.04. kirjoitukseni jälkeen ollut sähköpostikirjeenvaihdossa erään Pohjolan dirikan kanssa ja tänään tuli viimeisin viesti jonka ajattelin kiinnostavan myös teitä muita:
Ilmeisesti he ovat viimein ymmärtäneet että HD-harrastaja on kuitenkin varsin pieniriskinen (toivottu) asiakas ja 21.04. eteenpäin kaikkien pitäisi saada SEKÄ liikennevakuutus että vapaaehtoinen kaskovakuutus ilman mitään erityisehtoja.
Kerroin täällä kirjoittaneiden ihmisten saamasta kohtelusta Pohjolan v-yhtiössä ja korostin v-yhtiön lakisääteistä velvollisuutta liikennevakuutuksen myöntämiseen.Harley-Davidson -moottoripyörien autovakuutusten vakuuttamiskäytäntöä on muutettu. Autovakuutuksen myöntämisen edellytyksenä ei ole enää liikennevakuutuksen lisäksi muiden vakuutuksien keskittäminen Pohjolaan. Olemme pävittäneet asiaa koskevan ohjeistuksemme sekä tiedottaneet asiasta tänään yhtiömme sisäisessä intranetissa.
Etuasiakkuusvaatimus poistettu Harley-Davidson -moottoripyöriltä
21.04.2006 klo 12.13
Harley-Davidson -moottoripyörille voidaan myöntää autovakuutus normaaleiden asiakasvalintakriteereiden mukaan.
Näinollen HD -moottoripyörien autovakuuttamisessa ollut vaatimus etuasiakkuudesta on poistettu.
Autovakuutusta koskeva asiakasvalintaohje on ollut yhtiömme sisäisen ohjeistuksen autovakuutus -kohdassa. Ohje ei siis ole koskenut liikennevakuutusta. Eri yhteyksissä on lisäksi korostettu, että liikennevakuutusasetuksen mukaisesti vakuutusyhtiöllä on ns. liikennevakuutuksen sopimuspakko. Tästä huolimatta on toki mahdollista, että ohje on aiheuttanut asiakaspalvelussa väärinkäsityksiä, kun autovakuutusta ei ole voitu myöntää automaattisesti. Nyt tehdyllä ohjeistuksen muutoksella tämä sekaannuksen mahdollisuus poistuu.
(Virkailijan nimi poistettu)
Vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjola
Yksityisvakuutusten tuotteet ja hinnoittelu
Ilmeisesti he ovat viimein ymmärtäneet että HD-harrastaja on kuitenkin varsin pieniriskinen (toivottu) asiakas ja 21.04. eteenpäin kaikkien pitäisi saada SEKÄ liikennevakuutus että vapaaehtoinen kaskovakuutus ilman mitään erityisehtoja.
Kävin tänään pohjolassa pyytämässä tarjousta -00 883:seen, liikennevakuutus 330 euroa vuosi, bonuksia 35 ja isokasko (heti 70 bonusta jos liikennevakuutus yli 30%) 138 euroa vuosi.
Kun täti siinä tulosti papereita jotain juttelin ongelmista saada kaskoa harrikkaan, hän sanoi etten minäkään olisi saanut kaskoa ellen olisi etuasiakas (keskittänyt). Tiedustelin olisiko antanut suzukiin, vastasi heti että kyllä. Minä ihmeissäni kyselin syitä, arveli pomojen antaaneen moiset ohjeet silloisten jengijupakoiden takia. Kuittasin homman vain sanomalla: onneksi olen etuasiakas niin ei tarvi alkaa hankalaksi. Muuten oli palvelu asiallista.
Mutta nyt EI SEISO!!
ai niin, täti sanoi uuden otteen maksavan 10,50, mutta he hyvittävät sen bensalipulla paikalliselle huoltamolle!!!
Kun täti siinä tulosti papereita jotain juttelin ongelmista saada kaskoa harrikkaan, hän sanoi etten minäkään olisi saanut kaskoa ellen olisi etuasiakas (keskittänyt). Tiedustelin olisiko antanut suzukiin, vastasi heti että kyllä. Minä ihmeissäni kyselin syitä, arveli pomojen antaaneen moiset ohjeet silloisten jengijupakoiden takia. Kuittasin homman vain sanomalla: onneksi olen etuasiakas niin ei tarvi alkaa hankalaksi. Muuten oli palvelu asiallista.
Mutta nyt EI SEISO!!
ai niin, täti sanoi uuden otteen maksavan 10,50, mutta he hyvittävät sen bensalipulla paikalliselle huoltamolle!!!
Jokaisen joka tämän jälkeen asioi Pohjolan kanssa kannattaa mainita tuo edellä mainittu 21.04. päivätty sisäinen tiedote jos hankaluuksia ilmenee. Nyt on vasta maanantai ja tiedote on laitettu jakoon viime perjantaina iltapäivällä joten se ei välttämättä ole kaikkien tiedossa. Jos edelleen vängätään vastaan niin tietoa tänne yhdessä asiointipisteen ja mahdollisesti vakuutusvirkailijan nimen kera niin välitän ne eteenpäin tiedotteen lähettäjälle.