Kytkinvaijeri

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

matant

Kytkinvaijeri

Viesti Kirjoittaja matant »

Mistä ylipitkä kytkinvaijeri? Tarvittas noin 10-12" ylipitkä kytkinvaijeri TC softailiin. Ei tunnu mistään löytyvän edes tilaamalla...
Muistaako kukaan missä vuosimallissa tuli se uuden mallin kytkinvaijeri, eli se missä on se "mulkuainen" yläpäässä? Vm -94 alkaen?
Olisikohan mitenkään rakennettavissa itse juuri sen mittaista kun tarvitsee?

Ajokelit alkaa tulla, mutta joutuu vissiin ruuvaamaan apen pois... :cry:
Dick
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dick »

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt isompien poikien jutuista että osa valmistajista ilmoittaa vaijerin pituuden vaijerin mukaan ja osa vaijerin suojakuoren mukaan, saattaa välillä johtaa harhaan todellisen pituuden määrittämiseksi....
matant

vaijeri

Tässä topicin tapauksessa kyse oli ns. kuoren pituudesta. Elikkäs sehän se todellisuudessa määrää vaijerin pituuden/ulottuvuuden.
Stuntman
Viesti:

Vaijereita löytyy

Viesti Kirjoittaja Stuntman »

Kuittiselta eli H-D kaupasta kuopiosta. Hinnat tunnetusti suolaisia mutta minkäs teet....
Vallu
Viesti:

Onhan noita

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Oletko katsonut Custom Chromin etc. katalogeista?
matant

Kytkinvaijeri

Kyllä on tsekkailtu raamattuja jos minkäkin toimittajan.
Mutta kun ei niin ei...
Tai jos luettelossa, nii ei tunnu saavan...
Vallu
Viesti:

Sitten tekemään

Viesti Kirjoittaja Vallu »

No jos ei saa niin sitten tekemään. Vaijeria ja kuorta sekä päitä saa metri/irtotavarana. Itse aloittaisin kyselyn kaupoista joissa on crossitouhu päällimmäisenä.
Vieras

Re: Sitten tekemään

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vallu kirjoitti:No jos ei saa niin sitten tekemään. Vaijeria ja kuorta sekä päitä saa metri/irtotavarana. Itse aloittaisin kyselyn kaupoista joissa on crossitouhu päällimmäisenä.
Hankala on kytkinvaijeri tehdä, tai/vai tiedättekö mistä noita yläpään mulkuaisia saapi irrallisena kpl tavarana?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Eikö tosiaan löydy? CustomChromellakin saa oikein valita pituutta -2"-+14" - eihän näitä tietenkään kellään Suomessa hyllyssä ole mutta jos vaan tukkurilla varastossa on niin kyllä se tänne saadaan viikossa/parissa. Tietysti kevät on jo niin pitkällä että voi isovarastokin näyttää nollaa...
Stuntman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stuntman »

Vastaan vielä kerran kun taisi jäädä epäselväksi....Kuittisella on (tai oli) nimenomaan Custom cromen pitkiä teräskuorisia vaijereita muovilla ja ilman hyllyssä.
Ostin (lue:jouduin ostamaan) omaan apeen vaijerit sieltä kun ei niitä siihen hätään mistään tuntunut saavan.
Luetteloissa kyllä oli itse kullakin toimittajalla mutta kun tilasin niin käsiä levittelivät.
Ostin ne siis kuopion H-D dealerilta, muuten olivat hyvät mutta hinta kirvelee vieläkin...
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Jep jepiltä oon ite ostanu pitempiä vaijereita. Ihme on, jos sieltä ei löydy. W&W kataloogissa (mitä jeppi edustaa) on niitä sivukaupalla.
H-D Softail Sport Glide
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

http://www.motorcyclestorehouse.nl/ , näyttäisi olevan hyllyssä kamala valikoima kytkinkaapeleita. Jälleenmyyjältä pitäisi saada aika nopeasti, toi varastohan on Hollannissa.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Mikael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Mulla olis 2004 heritagen orkkis kytkinvaijeri ylimääräisenä, vaihdoin vissiin softail sandardin kytkinvaijeriin kun laitoin matala stonga, pyörällä nykyään uusi omistaja jota voin vaan onnitella sillä se mun heritage hengitysmuutoksella kulki gepsin mukaan 200km/h autobahnalla täyspakkauksella ja minä painan 150 kiloa.

Olen vieläkin ihmeissäni sen huippunopeudesta.

-Mikael
Jani80
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

vanha aihe mutta menköön :D mullaki sporttiin vaijerin löytäminen pirun hankalaa :x nykyinen 160cm ja pitäs 180cm löytää.... ei kuulemma saa edes saksasta vaijeri tehtaalta... pyörähän on 1100 evosportti... mitäs eroa on esim -88 1200 vaijerissa verrattuna tuohon minun pyörää? tai minkä pyörän vaijeri tuohon oikeen menee?
top1

Viesti Kirjoittaja top1 »

sen verran korjaan omia sanojani, kyseessä ei siis ole mikään "vaijeritehdas" vaan yritys joka on erikoistunut vaijereihin ja tuollaista vaijeria ei saa "suoraan", ainakaan heidän tietojen perusteella.
(Tuohon Sportster vaijerin etsintään sotkeentunut)

Topi
Vastaa Viestiin